Cannondale Caad 8 Tiagra országúti

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.05.)
  • Listaár: 339.990 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

rensis avatar
22 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, kevesebb mint 1 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Alapvetően egy remek kerékpár kezdő outisoknak.
  • Nos, lehet hogy most el kéne ájulnom, hogy CAAD váz hú, de hiperszuper, de nem teszem. Nem azért mert nem jó, hanem mert semmi összehasonlítási alapom nincs, első országúti bringám, egyelőre nagyon kevés tapasztalattal. Ami biztos az az, hogy gyönyörű. Mindig is szerettem a fehér-kék kombinációt és ennél nagyon eltalálták az arányokat, egy kis feketével megbolondítva. A smooth weld hegesztések ezt csak tovább fokozzák, nagyon szép és elegáns kerékpár ez a Cannondale. Mindemellett roppant mozgékony, nagy illetve alacsony sebesség mellett egyaránt centire pontos manővereket lehet végrehajtani.
  • A váltás gyors, csendes és pontos, elöl talán kicsit temperamentumos, jobban neki kell feküdni.
  • A fékek elsőre érdekesek voltak montis tárcsafék után, inkább technikás lassításra valók mint hirtelen fékezésre, ami végeredményben logikus is. Egyrészt egy verseny alatt a hirtelen sebességvesztés súlyos másodperceket jelenthet, másrészt egy lejtőn lefele jövet a nagy tempóról gyors fékezés gyakorlatilag borítékolt taknyolás. Összességében hamar szokható
  • A villa teljesen jó, ésszerű keretek közt elnyeli az úthibák jó részét, egyszer sem éreztem, hogy szenvedne a kerékpár, mert véletlenül kátyúba hajtottam.
Hátrány
  • A nyereggel elsőre úgy voltam, hogy úristen ezzel én meghalok. De aztán meglepően hamar hozzászoktam, de gyanítom nem mindenki lesz ilyen szerencsés.
  • Ami az egyik legnagyobb áldás, az egyben a legnagyobb átok is. A fehér szín sajnos hamar mutatja a koszt és ez hatványozottan igaz a bandázsra. Sok odafigyelés és törődés kell, hogy a bringa megőrizze eredeti szépségét.
  • A gumikról sok rosszat olvastam, egyelőre nem mentem vele annyit, hogy értékelhető véleményt mondjak. Mindenesetre kiemelten óvatosan kezelem ezt a témát.
Tapasztalat

Első országútim és nagyon elégedett vagyok vele, pláne mivel különösen jó áron jutottam hozzá. A montimhoz képest egészen újszerű élmény, sokkal technikásabb, többet követel, de meghálálja sebességgel. Nagy sebességgel. Pillekönnyű még kategóriáján belül is.

Túrázós bicajnak nem igazán ajánlom, mert szinte kikényszeríti belőled, hogy gyorsan akarj menni, nem lehet vele nagyon nézelődni.

Megjegyzés: A neten található képek nagy része kicsit becsapós erről a kerékpárról, még a hivatalos oldalon is. Ezeken általában Tiagra hajtókarral van szerelve, a valóságban viszont egy FSA Omega található rajta. Ez nem baj, mert egyrészt egy nagyon jó kis hajtókar ez, másrészt sokkal szebb és jobban illik a bicajhoz.

Erre ajánlom

Gyorsan haladni, kezdő versenyzőknek

Ennyiért vettem
21000
Csatolt képek
Cannondale Caad 8 Tiagra  2015 országúti
0 kilométernél, gagyi gyári pedálokkal
Cannondale Caad 8 Tiagra  2015 országúti
Cannondale Caad 8 Tiagra  2015 országúti
18 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (országúti):

CAAD8, Optimized 6061 Alloy, SAVE, BB30, Heads-Up Race geometria


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 51 cm
  • 54 cm
  • 56 cm
  • 58 cm

 
színválaszték:

Fehér


villa (merevvilla):

Cannondale Ultra, Carbon blades, 1-1/8"


Meghajtás

hajtókar:

FSA Omega BB30, 50/39/30


lánc:
KMC X10
fogaskoszorú:
Shimano Sora,

Tiagra 4600, 12-28


középrész:

FSA BB30


hátsó váltó:
Shimano Tiagra
 
fokozatok száma:

3x10


pedál:

Wellgo


Kerék

felni:

Maddux RS 3.0 Speed, 32 lyukas (51 cm, 54 cm, 56 cm), 36 lyukas (58 cm)


első agy:

Formula RB-51


hátsó agy:

Formula RB-52


külső gumi:
Schwalbe Lugano,

700x23c


Irányítás

kormány:

Cannondale C4 Compact


 
bandázs:

Cannondale Bar Tape, zselés, 2.5 mm


kormányszár:

Cannondale C4, 31.8, 6°


kormánycsapágy:

Tange Seiki integrált, 25 mm


nyereg:

Cannondale Stage Ergo, acél pálcás


nyeregcső:

Cannondale C4, aluminium, 27.2 mm x 300 mm


Fék

 
féktest:

Cannondale C4, dual pivot, cartridge pad


 
fékváltó kar:
Shimano Tiagra,

4600


 
további információk:

Rozsdamentes acél küllők


Cannondale logó

Cannondale márka bemutatás

A kezdetekben hátizsákok és camping felszerelések, valamint kerékpárszállítók gyártásával foglalkozó Cannondale-t 1971-ben alapította Joe Montgomery, Jim Catrambone és Ron Davis az USA-ban. Mára a high-end kategória egyik legnagyobb kerékpárgyártójává nőtte ki magát. A cég nevét egy connecticut-i metróállomástól kölcsönözték.

A Cannondale az alumínium és a karbon mellett tette le a voksát, az acél és titánium anyagokkal szemben. Extrém vázaira 3 év, egyéb vázaira pedig élettartam garanciát vállal. Első, túlméretes alucsövekből, kézzel épült vázai 1983-ban kerültek piacra, melyek merevek és hatékonyak voltak, megalapozva a márka népszerűségét.

A Cannondale mountain bike vázai 2008-ig 11 világbajnokságot, 2 olimpiai érmet és számos egyéb díjat nyertek, míg országúti vázai 11 Tour de France és 27 Giro d’Italia szakasz, valamint 2 Giro d’Italia összesített győzelmet hoztak. A cég szponzoráltja többek közt a Saeco/Cannondale országúti csapata, és számos amatőr csapat világszerte.

A márkához fűződik jó pár kerékpározást illető szabadalom, újítás, pl. a Head Shok, avagy ’Fatty’ első teleszkóp, melynek becsúszószára és csillapítása középen, a villanyakba integrálva található, és tűgörgőkön csúszik. Ennek továbbgondolt változata a Lefty, mely csak baloldali szárral rendelkezik, a kereket is egy oldalt rögzíti. Mindkét villa sokféle változatban látott már napvilágot, és bizonyította létjogosultságát, merevségével és tömegével egyaránt. A Lefty indította el az 1,5”-os fejcsőméretet, mely egyre elterjedtebb. A manapság terjedő BB30 integrált középcsapágy szabvány szintén Cannondale találmány.

Cannondale csapat leghíresebb versenyzője Peter Sagan, aki 2011-óta a csapat tagja azóta több híres kerékpárversenyen győzött, néhány eredménye:

2014

  • Tour of Oman (szakasz győzelem)

  • Strade Bianche (összesített 2. helyezés)

  • Tirreno-Adriatico (szakasz győzelem)

  • E3 Harelbeke (győztes)

  • VDK-Driedaagse De Panne-Koksijde (szakasz győzelem)

2013

  • GP de Montréal (győztes)

  • Tour of Alberta (pontverseny győztes, és 2 szakasz győzelem)

  • USA Pro Challenge (pontverseny győztes, és 4 szakasz győzelem)

  • Tour de France (pontverseny győztes és szakasz győztes)

  • National Championships Slovakia (győztes)

  • Tour of Oman (2 szakasz győzelem)

2012

  • Tour of California (5 szakasz győzelem)

  • Tour de Suisse (4 szakasz győzelem)

  • Tour of Alberta (3 szakasz győzelem)

  • USA Pro Challenge (4 szakasz győzelem)

  • Tour de France (zöld mez és szakasz győztes)

2011

  • Giro di Sardegna (3 szakasz győzelem, végső összesítés győztese)

  • Tour of California (szakasz győzelem)

2010

  • Tour de Pologne (2 szakasz győzelem, végső összesítés győztese)

  • National Championships Slovakia (győztes)

  • Vuelta Espana (3 szakasz győzelem)

Egyéb

  • 2008 MTB Világbajnokság junior győztese

  • 2008 MTB Europa bajnokság junior győztese

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Cannondale Caad 8 Tiagra termékkel kapcsolatban: