- A váz kialakítás elég kényelmes.
-Könnyűnek mondható
- Szép.
- Elfogadható árban van.
- Variálható felszereltség.
- Több méretben kapható.
- Könnyen irányítható, kezelhető .
- 28C köpenyet is fogad, ha valaki nem szereti a túl vékonyat.
- Egyenlőre nem tapasztaltam, csupán annyit említenék meg, hogy sajnos csak egy színben kapható.
- Talán a felső vázcsőbe lehetett volna egy kis hajlítást belevinni. ( pofásabb lenne)
- Rossz úton nem sokat csillapít, de lassabb tempónál elviselhető.
Egy szintén saját éítésű KTM Tour de Europe acélvázas bicajról ültem át erre.
Nem a "gyári" felszereltséggel használom.
2017 májusában vettem a TorpedAl vázszettet és saját elképzelés alapján kezdtem építeni.
Sora 52/39-es integrált hajtómű, Sora RD-3500 rövid kanalas hátsó váltó, FD-3500 első váltó, 11-28-as HG-400 kazetta test. Dura Ace SL-BS77 kormányvégbe való váltókarok, Csepel Safari fékkarokkal, eredetileg Csepel Stuport fékszettet raktam fel rá de a hátsó féktesttel valami gigszer lehetett mert sehogy sem lehetett beállítani a kerékhez, nagyon alul fogott, nem pedig a felnire így Shimano Claris fékszettre cseréltem, és Rodi kerékszettel (amit idő közben egy Bianchi Reparto Corse kerékszettre cseréltem) 23C Continental Grand Sport Light köpenyekkel készült el.
Összességében meg vagyok elégedve a bicajjal, elég sokat mentem vele, és eddig még nem tapasztaltam semmilyen negatív dolgot. Megjártam a Tiszaföldvár-Kékes-Tiszaföldvár távot (280Km) egy nap alatt, és több 100Km-en felüli mókázáson is túl vagyunk illetve kisebb versenyeken is. Nem éreztem,hogy kényelmetlen lenne, vagy "levágynék" a bringáról.
Leginkább hobbi,sport bringázás, egynapos túrákra kitűnő.
De szerintem kisebb versenyeken is helyt áll.