Csepel Torpedo 4* országúti

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.09.)
  • Listaár: 198.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK




papsszi avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Most, hogy már több mint egy éve használtam. Gondoltam frissítem az infókat a bringáról.

A fékek elég jól fognak, de a gyári betétek nem a legjobbak.
A váltó precíz, de nálam minden lánc tisztítás után kívánt egy kis állítást.
A kerekek, nagyn jók, iszonyat merevek, bírják a budapesti kátyús utakat, 6000 km megtétele után sem kellet centírozni. A kerékcsapágyakat zsírozni kell, 3000 km enként mert  a tömítésük nem  a leg tökéletesebb, és könnyen ki lehet mosni belőle a zsírt. A szúrt villa kissé idegssé teszi a kormányzást, ezért szokni kell. De cserébe jó fordulékony.

Én 190cm es magasságomhoz a 60 as váz jól beállítható.
A gyári gumik gyosan kopnak, deffekt állóságuk közepes.

Az ülés pelenkás gatyával tűrhető, de nem a topp kategória.

Szerintem egy elég jó bringa a Torpedo 4*, jó alkatrészekkel.

Hátrány

Amint más is írta a fékpofák nem a legjobbak, nem az hogy nem fog, hanem hogy elég fos hangjuk van. Nem baj elkopik és kap BBB fékpofákat a Torpedo 4*.

A kis lánctányér az 34 es :( ez a városi használatban kicsi sztem, itt nem kell hegyet mászni. De tervezek nagyobb túrákat is vele, így talán még előny is lehet.

Nincs a Csepel Torpedo 4*-on kulacstartószem. Max bilincses szerelhető rá.. Az meg azért elég izléstelen...

 

Erre ajánlom

Főleg városi használat, mindennapos, és hétvégi túrákra. Versenyre azért jobb dolgokkal kell felszerelni ezt a gépet.

Ennyiért vettem
190.000
Mért tömeg
11300 g
Csatolt képek
Csepel Torpedo 4*  2010 országúti
Csepel Torpedo 4*  2010 országúti
Csepel Torpedo 4*  2010 országúti
30 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Cr-Mo húzott csövek


 
színválaszték:
  • szürke
  • sárga

villa (merevvilla):

Cr-Mo


Meghajtás

hajtókar:

Miche Team CPT 50/34


lánc:

Miche 9 sp. 3/32"


fogaskoszorú:

Miche 9 sp. 13-26F


középrész:

Miche Team BSA


első váltó:

Campagnolo Xenon


hátsó váltó:

Campagnolo Xenon


 
fokozatok száma:

2x9


Kerék

 
komplett kerék:

Miche Excite QR


Irányítás

kormány:

Csepel Race Alu


 
bandázs:

Csepel Flux


nyereg:

Csepel Race


Fék

 
féktest:

Miche Performance


 
fékváltó kar:

Ca,pagnolo Xenon


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Csepel Torpedo 4* geometriai adatait meg tudná írni valaki?
2 válasz
utolsó: 2016. jan.
Csepel Torpedo 4* 575 mm-es sötétszürke beszerezhető valahol?
2 válasz
utolsó: 2012. júl.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Torpedo 4* termékkel kapcsolatban: