Most, hogy már több mint egy éve használtam. Gondoltam frissítem az infókat a bringáról.
A fékek elég jól fognak, de a gyári betétek nem a legjobbak.
A váltó precíz, de nálam minden lánc tisztítás után kívánt egy kis állítást.
A kerekek, nagyn jók, iszonyat merevek, bírják a budapesti kátyús utakat, 6000 km megtétele után sem kellet centírozni. A kerékcsapágyakat zsírozni kell, 3000 km enként mert a tömítésük nem a leg tökéletesebb, és könnyen ki lehet mosni belőle a zsírt. A szúrt villa kissé idegssé teszi a kormányzást, ezért szokni kell. De cserébe jó fordulékony.
Én 190cm es magasságomhoz a 60 as váz jól beállítható.
A gyári gumik gyosan kopnak, deffekt állóságuk közepes.
Az ülés pelenkás gatyával tűrhető, de nem a topp kategória.
Szerintem egy elég jó bringa a Torpedo 4*, jó alkatrészekkel.
Amint más is írta a fékpofák nem a legjobbak, nem az hogy nem fog, hanem hogy elég fos hangjuk van. Nem baj elkopik és kap BBB fékpofákat a Torpedo 4*.
A kis lánctányér az 34 es :( ez a városi használatban kicsi sztem, itt nem kell hegyet mászni. De tervezek nagyobb túrákat is vele, így talán még előny is lehet.
Nincs a Csepel Torpedo 4*-on kulacstartószem. Max bilincses szerelhető rá.. Az meg azért elég izléstelen...
Főleg városi használat, mindennapos, és hétvégi túrákra. Versenyre azért jobb dolgokkal kell felszerelni ezt a gépet.