Trek 1000 országúti

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 200.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-8 (8 vélemény)
Rendezés

laceszv avatar
17 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Mivel a Trek 1000 az első outim igy elég sok jó lesz : A fékek nagyon jók   .Balaton kört csináltuk pp és Szántódnál egy kis utcából úgy ki tért a bringa útra az öreg faszi ,h körül sem  nézett . Nekünk meg hátszelünk volt  és  ezt outival eléggé ki szoktam használni . 40- el jöhettünk kb  és az autó  kb 20 méterre volt tőlem . Na  gumi csúsztatás nélkül meg tudtam állni és persze azért nem hagytam szó nélkül ..Kicsit meg "kocogtattuk neki az ablakait a kocsin .A váltó tiagra és nagyon jól vált . Terhelés alatt is . A kerekek nagyon erősek  ,mert ha a Balaton kört ki birták felütés  és centirozás nélkül . Meg a bunny hopp -ot is ki birja :D . A villa ,ami carbon  ,nagyon fasza  ,de azrt eléggé féltem . A nyeregcső is carbon (bontrager ) vagyis csak volt már le cseréltem ,mert kicsi a váz és  ugye ha kicsi akkor rögtön a nyeregcsövet húzza ki az ember ,ha nincs pénze egy váz cserére .  A jelzésnél tovább nem ajánlott ki tolni ,mert akkor fent áll annak a feszélye ,hogy el törik . Igy tettem bele egy aluminium cseregcsövet ,ami hosszab és a kettő között semmi különbséget nem érzek :) .Az első váltó nem rossz .  kettő tényér vn elöl ,de a váltó kar 3 állású és ez nagyon jó dolog ,mert mikor már hallom ,h nagyon keresztbe vagyok váltva  ( hozzá ér az áttdobóhoz a lánc ) akkor vagy felfelé vagy lefelé meg pököm a kart és már jó is . A hajtás elég erősnek tűnik (bontrager ) .

Hátrány

Kicsi a Trek 1000 váza ,de ez csak az én szegénységemnek köszönhető ,hogy nem vagy képes egy nagyobbat venni ..

Erre ajánlom

tempósabb túrázás ,amatőr verseny .

Ennyiért vettem
85 000
Mért tömeg
10000 g
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pengemetal avatar
13 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Minőségi alkatrészek (shimano, bontrager)

Karbon villa és nyeregcső

Könnyű a Trek 1000

Hátrány

Fékek foghatnának jobban (lehet fékpofa csere megoldja)

Bandázs elmozdult 

Tapasztalat

Első országútim, tehát összehasonlítási alapom nincs nagyon, de nagyon tetszik :) 98 kg súlyom alatt is jól tolerálja a magyar útviszokat. Használtan vásároltam, de eredeti rajta még minden (külsők is!). 63 cm-es váz a 195 cm-hez, ezt pont megfelelőnek érzem.

Csatolt képek
Trek 1000  2006 országúti
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vampjake avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Minőségi shimano, bontrager alkatrészek, merev váz, tökéletes geometria, kategóriájában alacsony súly. Idáig 25.000 km -t tekertem vele, csak a láncot cseréltem kb. 15.000 km-nél, valamint a nyerget.  Nagyon megbízható, a gyenge utakat is jól bírja.

Hátrány

Kemény fékek, bár én nem cseréltem.

Tapasztalat

Elégedett vagyok vele,

 

Erre ajánlom

Edzésre,100 - 150 km -es túrákra, hegyre is bátran ajánlom,

Ennyiért vettem
150.000
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

fecni avatar
14 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny

- jó minőségű kiegészítők

- szép festés, igényes illesztések

- kicsi súly  

- karbon első villa és nyeregcső 

-j ó vázgeometria 

- örök garancia a vázra  

Hátrány

- a fékpofa nagyon kemény, csere

- a váz belső része több helyen oxidálódik 

- a gyári külső gumi a funkcióját ellátja, de nem lopta be magát a szívembe 

Tapasztalat
Próbaképpen mentem vele egy próbakört, aztán elkértem egy hétre amiből 3 hónap lett, végül megvettem. Teljesen meg vagyok elégedve vele. Azóta kapott 3 tányéros Tiagra első hajtást, Tiagra agyakat, M540 SPD-t, Cinelli Spinaci kormánszarvakat.
Erre ajánlom
aszfaltra
Ennyiért vettem
100000Ft
Csatolt képek
Trek 1000  2005 országúti
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dinike avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Kedvező ár. Szép a festése.
Hátrány
Néhol helyen kezd a festés alatt a váz oxidálodni.
Tapasztalat
Nekem csak eddig ez volt. De nagyon meg vagyok vele elégedve. Eddig még mindig haza vitt. 2004 óta csak 2 defektet kaptam. Igaz karbatartás nem maradt el soha.
Erre ajánlom
Csak is Országútra.
Ennyiért vettem
150 ezer
Csatolt képek
Trek 1000  2004 országúti
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Trek rider avatar
Trek rider
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Nagyon jó és szép váz, na persze a carbon cuccok rajta....:) Hát meg a Shimano cuccok magukért beszélnek...nagyon jó bringa...imádom..
Hátrány
Hát szerintem kicsit drága...:(
Tapasztalat
Jó kis bringa, nah, csak drága...
Erre ajánlom
Túra, orrba-szájba tekerés:) De akik csak vagiznak vele, és csak mutogatják és azt hiszik hogy most Ők menő bringások, azoknak is ajánlom, de azokról meg van a véleményem...
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Astor avatar
Astor
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Gyönyörű és könnyű váz, pontos váltás, carbon villa és nyeregcső
Hátrány
A nyereg kényelmetlen elsőre, de meg lehet szokni. A fék cserére szorul
Tapasztalat
Egy minőségi kerékpár
Erre ajánlom
Azoknak akik szeretik ha süvít a szél a fülük mellett. Kizárólag aszfalton való használatra. Rendkívül gyors
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Hunor avatar
Hunor
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Gyönyörű festés, könnyű váz (főleg, hogy a legalsóbb szintű) pomtos váltás (Sora-Tiagra), jó minőségű cuccok (kormány, stucni, karbon nyeregcső és villa)
Hátrány
Túl kemény fékpofa (cserélhető), az ára egy kicsit magas
Tapasztalat
Rettentő merev váz. Sok helyen van rajta erősítés (+örökélet garancia), kerekei (Alex at450+noname agyak) tettentő erősek (a maguk műfajában) és jól gurulnak. Ismétlem a váz festése és kidolgozása GYÖNYÖRŰ. Mellesleg örökélet garancia van a vázra és a karbon villásra. Nagyon jól tuningolható és később versenyzésre is alkalmas lehet.
Erre ajánlom
Kezdő országútisoknak, örömbringázásra, túrázásra is. De bárkinek akinek van pénze és igénye rá.
13 olvasó 54%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-8 (8 vélemény)
Rendezés
Trek logó

Trek márka bemutatás

A Trek kerékpárokat gyártó cég 1976-ban kezdte meg működését és először acélvázas túra kerékpár vázakat gyártottak. A cég fejlesztéseinek fő iránya nem az olcsó tömegtermelés, hanem a minőségi kerékpárok gyártása volt, és erről az irányvonalról azóta sem tért le.

Az acél vázak után áttért az alumínium csöves gyártástechnológiára, amit 1985-től folyamatosan fejlesztenek.

Az első karbon csöves kerékpárt 1987-ben kezdte el árusítani, két évvel később már fém nélküli teljes karbon vázakat is gyártott! A karbon technológia fő fejlesztője azóta is.

1999-től 2005-ig Lance Armstrong zsinórban 7 Tour de France győzelmet szerzett, mindet Trek kerékpáron.

A cég 2002-től Bontrager márkanéven egyre több alkatrészt és kiegészítőt is forgalmaz, 2004-től a Gary Fisher országúti és monti kerékpárok, 2006-tól a MirraCo BMX kerékpárok gyártója és forgalmazója is.

Jelenleg Észak-Amerikában 50% fölötti piaci részesedéssel a legnagyobb gyártó és már az egész világon ismerik a Trek kerékpárokat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Trek 1000 termékkel kapcsolatban: