Csepel, Kuota archivált országúti kerékpár

Valós felhasználók által ajánlott országúti termékek

Csepel Torpedo 4* 2010
Csepel Torpedo 4*
Listaár: 198.000 Ft
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Kuota K-Uno Record EPS 11V 2013
Kuota K-Uno Record EPS 11V
Listaár: 2.350.000 Ft
még nincs vélemény
Rendezés

1-11 (11 termék)
Csepel Torpedo 4* 2010
Csepel Torpedo 4* 2010
Listaár: 198.000 Ft
4 vélemény
Telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/telj.:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

anyag: Cr-Mo húzott csövek | hajtókar: Miche Team CPT 50/34 | hátsó váltó: Campagnolo Xenon | fokozatok száma: 2x9 | féktest: Miche Performance | fékváltó kar: Ca,pagnolo Xenon


Kuota K-Uno Sram Red 10V 2013
Kuota K-Uno Sram Red 10V 2013
Listaár: 1.885.000 Ft
még nincs vélemény

váz (országúti): Kuota Carbon Monocoque | anyag: Karbon | hajtókar: Sram Red | hátsó váltó: Sram Red | fokozatok száma: 2x10 | féktest: Sram Red | fékváltó kar: Sram Red


Kuota K-Uno Dura Ace 11V 2013
Kuota K-Uno Dura Ace 11V 2013
Listaár: 1.885.000 Ft
még nincs vélemény

váz (országúti): Kuota Carbon Monocoque | anyag: Karbon | hajtókar: Rotor 3D 172,5 mm | hátsó váltó: Shimano Dura-Ace | fokozatok száma: 2x11 | féktest: Shimano Dura-Ace | fékváltó kar: Shimano Dura-Ace


Kuota K-Uno Dura Ace Di2 11V 2013
Kuota K-Uno Dura Ace Di2 11V 2013
Listaár: 2.380.000 Ft
még nincs vélemény

váz (országúti): Kuota Carbon Monocoque | anyag: Karbon | hajtókar: Shimano Dura-Ace | hátsó váltó: Shimano Dura-Ace, Di2 , RD-7970 | fokozatok száma: 2×11 | féktest: Shimano Dura-Ace | fékváltó kar: Shimano Dura-Ace, ST-7970, Dura Ace Di2


Kuota Kryon Disc 105 2016
Kuota Kryon Disc 105 2016
Listaár: 829.990 Ft
még nincs vélemény

váz (országúti): Karbon | anyag: Karbon | hajtókar: Kuota CK01 (34-50 fog) | hátsó váltó: Shimano 105, RD-5800GSL | tárcsafék: Avid BB5, Mechanikus tárcsafék | fékváltó kar: Shimano 105, ST-5800


Kuota Kryon Ultegra DI2 2017
Kuota Kryon Ultegra DI2 2017
Listaár: 1.169.990 Ft
még nincs vélemény

váz (országúti): Karbon | anyag: Karbon | hajtókar: Rotor 2D, 170 mm (50-34 fog) | hátsó váltó: Shimano Ultegra Di2 | fokozatok száma: 2x10 | féktest: Kuota | fékváltó kar: Shimano Ultegra Di2


Kuota K-Uno sRecord 11V 2013
Kuota K-Uno sRecord 11V 2013
Listaár: 2.030.000 Ft-tól
még nincs vélemény

váz (országúti): Kuota Carbon Monocoque | anyag: Karbon | hajtókar: Campagnolo Super Record, (EPS modell esetén Super EPS) | hátsó váltó: Campagnolo Super Record, (EPS modell esetén Super EPS) | fokozatok száma: 2x11 | féktest: Campagnolo Super Record Skeleton


Kuota K-Uno Chorus 11V 2013
Kuota K-Uno Chorus 11V 2013
Listaár: 1.595.000 Ft
még nincs vélemény

váz (országúti): Kuota Carbon Monocoque | anyag: Karbon | hajtókar: Campagnolo Chorus | hátsó váltó: Campagnolo Chorus | fokozatok száma: 2×11 | féktest: Campagnolo Chorus | fékváltó kar: Campagnolo Chorus


Kuota K-Uno Ultegra 2013
Kuota K-Uno Ultegra 2013
Listaár: 1.450.000 Ft
még nincs vélemény

váz (országúti): Kuota K-Uno | anyag: Karbon | hajtókar: Rotor 3D 172,5 mm | hátsó váltó: Shimano Ultegra, (Di2 modell esetén Ultegra Di2) | fokozatok száma: 2×10 (10V Ultegra modell), 2×11 (11V Ultegra Di2 modell) | féktest: Shimano Ultegra


Csepel Tour Max 2016
Csepel Tour Max 2016
Listaár: 155.300 Ft
még nincs vélemény

váz (országúti): Fest alu tour 28" | anyag: Alumínium | hajtókar: Sugino lh2460 175 mm 53/39 | hátsó váltó: Shimano RDA50D | fokozatok száma: 2×8 | féktest: Saccon | fékváltó kar: ST-R500


Kuota K-Uno Record EPS 11V 2013
Kuota K-Uno Record EPS 11V 2013
Listaár: 2.350.000 Ft
még nincs vélemény

váz (országúti): Kuota Carbon Monocoque | anyag: Karbon | hajtókar: Campagnolo Record | hátsó váltó: Campagnolo Record | fokozatok száma: 2×11 | féktest: Campagnolo Record | fékváltó kar: Campagnolo Ergopower Ultra-Shift Record


Nincs itt az az országúti amit véleményeznél?

Legfrissebb országúti vélemény


Btwin Triban RC500 országúti
Btwin Triban RC500 országúti
habib09 avatar
2023.09.30. 20:44
habib09, DH/Freeride arc
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Előny: Szerintem ár-érték arányban nagyon jó kerékpár. Kényelmes, pontosan váltogat, szép. Imádom mióta megvettem. Belépő szintű canga, de fék csere után...
Hátrány: A gyári promax tárcsafékek és promax tárcsák instant csere volt nekem, mert a hidros monti után halálfélelmem volt ezekkel. Gyárilag sajnos borzasztóak ezek a fékek. Cseréltem...