Merida új országúti kerékpár

Rendezés

1-6 (6 termék)
Merida Scultura Disc 6000 2018
Merida Scultura Disc 6000 2018
Listaár: 779.000 Ft
még nincs vélemény

váz (országúti): SCULTURA DISC CF2 | hajtókar: Shimano Ultegra, 50-34 | hátsó váltó: Shimano Ultegra | fokozatok száma: 2x11 | tárcsafék: Shimano Ultegra, Hidraulikus | fékváltó kar: Shimano Ultegra


Merida Reacto 8000-E 2018
Merida Reacto 8000-E 2018
Listaár: 1.690.000 Ft
még nincs vélemény

váz (országúti): REACTO CF4 | hajtókar: Shimano Ultegra, 52-36 | hátsó váltó: Shimano Ultegra Di2 | fokozatok száma: 2x11 | tárcsafék: Shimano Ultegra, Hidraulikus | fékváltó kar: Shimano Ultegra Di2


Merida Scultura 400 2018
Merida Scultura 400 2018
Listaár: 379.000 Ft
még nincs vélemény

váz (országúti): Scultura Lite | anyag: Alumínium | hajtókar: Shimano 105 50-34T (PF86) | hátsó váltó: Shimano 105, SS | fokozatok száma: 2x11 | féktest: Merida Road Pro | fékkar: Shimano 105 | tömeg: 8,6 kg


Merida Reacto Track 500 2018
Merida Reacto Track 500 2018
Listaár: 299.990 Ft
még nincs vélemény


Merida Scultura Disc 400 2018
Merida Scultura Disc 400 2018
Listaár: 489.000 Ft
még nincs vélemény

váz (országúti): SCULTURA DISC LITE | hajtókar: Shimano 105, 50-34 | hátsó váltó: Shimano 105 | fokozatok száma: 2x11 | tárcsafék: Shimano RS505 Hidraulikus | fékváltó kar: Shimano 105


Merida Reacto Disc 5000 2018
Merida Reacto Disc 5000 2018
Listaár: 729.000 Ft
még nincs vélemény

váz (országúti): REACTO DISC CF2 | hajtókar: FSA Gossamer Pro 52-36 | hátsó váltó: Shimano Ultegra | fokozatok száma: 2x11 | tárcsafék: Shimano Ultegra, Hidraulikus | fékváltó kar: Shimano Ultegra


Nincs itt az az országúti amit véleményeznél?

Legfrissebb országúti vélemény


Trek Domane AL 2 országúti
Trek Domane AL 2 országúti
Zsuzsanna66 avatar
tegnap, 07:04
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Előny: - legnagyobb előnye, hogy egyensúlyban van a súly és a masszivitás: gyors, fordulékony de bírja a kátyús utakat is- a 2x8-as kiosztás teljesen jó, eddig hegyen sem éreztem,...
Hátrány: - élesebb kanyarokban, padkákon leér a pedál, sőt, néha a hajtókar alja is - már megszoktam, de az elején azért voltak meglepetések. Biztos lehetne a hajtókart rövidebbre...