Gepida Bandon 930 országúti

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.09.)
  • Listaár: 220.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-8 (8 vélemény)
Rendezés

Wudi avatar
4 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- Jó ár-érték arány Tiagra szettel szinte ingyen van

- Valamennyire magyar termék, (ha létezi egyáltalán ilyen a mai globalizált kerélpárgyártásban :) )

 

Hátrány

- Nehéz (bár ennyi pénzért ez se biztos)

- Sajnos már csak a 810-es kapható újonnan, kissé alacsonyabb felszereltséggel.

- Elől sok a tányér :) 

 

Tapasztalat

Amatőr versenyzéshez előszőr egy Mali Oria TT vázas gépet használtam, mindenképpen meg kellett oldani a mezőnyben a fékkar-váltást, amit szerintem ennél gazdaságosabban nem tudtam volna véghez vinni, ráadásul szintén egy hazai cég termékére tudtam ülni. Hátul a Tiagra kifogástalanul működik, elől a hármas sor nem szerencsés, egyrészt nem minden versenyen szabályos, másrészt a szélső tartományokat nehéz beállítani úgy hogy ne daráljon a lánc. Még egy kis apróság: a legnagyobb 50-12-es áttételnél gyakran szakadok le lefelé! :) Ezeket a személyreszabási dolgokat fillérekből orvosolva, úgy gondolom a jövő idénybe tökéletes lesz számomra!

 

Erre ajánlom

Kis átalakítással amatőr versenyzés, edzés, esetleg akit nem zavar elől a 3 tányér annak téli edzés, túrázás

Ennyiért vettem
75 000
Csatolt képek
Gepida Bandon 930  2009 országúti
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

etilin avatar
3 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Ár/felszereltség. Sok mindent kibírt alattam a Gepida Bandon 930. Kerék atom merev, olyan fikát kibírt amiél lehet más kerékszett kukás lett volna. Váz geometriája hagyományos, számomre ez előnyt jelent, nekem ideális.

Hátrány

Nehéz. Főleg a Vuelta Airline kerekek amely malomkőként gyorsítható. Váz igen rázós tud lenni szép hazánk útjain.

Tapasztalat

Olcsó áron relatíve korrekt felszereltség. Kezdőnek, monti mellé vagy téli bicónak is ideális lehet.

4év és több tízezer km alatt kopó dolgokon kívül egy hátsó agy csesze csere volt (mondjuk ezt én baxtam el), első átdobő repedt szét:) középcsapágy dobta be az unalmast.

Erre ajánlom

Téli bicónak, országutizásba belekóstolónak, monti mellé.

Ennyiért vettem
130000
Mért tömeg
10500 g
Csatolt képek
Gepida Bandon 930  2009 országúti
Gepida Bandon 930  2009 országúti
12 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ferenczi Béla(LONG) avatar
Ferenczi Béla(LONG)
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 81%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Olcsó(igazából még ez sem igaz.)
Hátrány
Villa, Váz, Kormánycsapágy, Hátsóagy, Kormány, Nyereg, Nyeregcső, Fékek kidolgozása
Tapasztalat
8000 km lett a bicóban, mikor is szét kellett szedni a kormánycsapit, mert már annyira be volt állva, hogy netovább. Rozsdahegyek, és kompatibilitási problémák merültek föl. Tehát ha egyszer az életben ki kell cserélni ezt az alkatrészt, szerezz be előtte egy belevalót, mert a boltban nem biztos, hogy tudnak adni. Nekem egy Cane Creek adta a megoldást, de szerencsém volt. A MALI forgalmazza a Cannondale Tiagrával szerelt outiját kb200e ért. Nem ennyivel ér többet. Mellesleg a villát ne nézze meg gyenge idegzetű ember, mert infarktust kap. Én megnéztem, nem volt kérdés, hogy lecseréljem-e. Félelmetes, hogy ilyet ki mernek hozni kereskedelembe.
Erre ajánlom
Ennyiért nem kapsz új Tiagrával szerelt bicajt, az igaz, de inkább gyűjts még 50e-t, és kapsz egy Meridát, Cannondale-t, vagy használtan bármit. Monti mellé talán jó, de csak óvatosan.
16 olvasó 81%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Szabó Máté avatar
Szabó Máté
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
pont jó a mérete, kényelmes (hosszabb - 150km - távon is), jó fékek, pontos váltó
Hátrány
integrált kormánycsapágy... 550km után kuka, villa "vizuál effekt"=repedt festék a ragasztott szár miatt, nem árt szétkapni és újrakenni (mondom ezt az aug.20-i "vízijáték" után :) )
Tapasztalat
Sajnálom, hogy apróságokkal el tudja venni a kedvemet, mert alapvetően bejön a brinyó! kényelmes, pontos, hosszú távon sem hagyott cserben. át kell nézni, újrazsírozni, megismerni... azátn lehet vele száguldani :))) a ragasztott villán és az integrált csapágyon kívül jóóóó
Erre ajánlom
jóidős kerekezés, túrák, edzés, kiegészítő a monti mellé, stb.
12 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ferenczi Béla avatar
Ferenczi Béla
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Mint már írtam is, nem változott.
Hátrány
Kihullott a kormánycsapágy is, a hátsóagy is kampókereszt, a középagy is haldoklik
Tapasztalat
Nagyon bírja a strapát, amik eddig kihullottak, azok amiatt lettek hulladékok, hogy kis hazánkban nincs országút. Tiszaújváros környékén meg pláne.
Erre ajánlom
Mint már említettem.
12 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ferenczi Béla avatar
Ferenczi Béla
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Még mindig olcsó,(nem kellett egy forintot sem költeni rá a 3000km alatt)a gumik a 27tpi ellenére nem defektérzékenyek, hihetetlenül kényelmes a váz és a villa, megbízhatóan elvisz és visszahoz gyakorlatilag bárhonnan(volt már 150km-es tekerésem is minden probléma nélkül)
Hátrány
Változatlanul a kormány az, ami selejtes, bár már forgattam, átbandázsoltam, fvk-t állítottam, de sehogysem jó. Néha egy-egy fémes csattogó hang jön a középcsapágy felől, de nem vészes eddig.
Tapasztalat
Az árához képest korrekt bringa, csak egy kicsit lenézik még. (MEGTÖRTÉNT, HOGY EGY COLNAGO-S SRÁC ÉSZRE SEM VETTE, HOGY MELLETTE ÁLL.HMMMM....)
Erre ajánlom
Kezdő országútisoknak, hobbisoknak(3 tányér elöl)
9 olvasó 78%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

M.a.s.H. avatar
M.a.s.H.
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Olyanoknak mint én akik most kezdik halmozni az országutizás élvezeteit szerintem kítűnő. Elérhető áron van egy normális felszereltségű bicaj..
Hátrány
Én eddig eggyetlen hátrányával találkoztam a gyári fordított bandázsoláson kívül! Hogy nekem hosszú a stucni ezért cserére van ítélve de ez méga jövő zenéje..
Tapasztalat
Nekem bevált:D
Erre ajánlom
Kezdő o.utisok valamint akinek tetszik:D
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ferenczi Béla avatar
Ferenczi Béla
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Olcsó a gép, de a hobbi szintű felhasználóknak meg fog feleni, pontosan működik, a fék kiemelkedően jó(eddig Ultegrát használtam), kényelmes a váz és a villa, jó geometria
Hátrány
A kormány kényelmetlen, használható alsó fogása nincs. A nyeregcső alapból kukás(nekem eddig 4 hasonló tört el, nem kockáztatok), a nyereg(S.R.Dardo) iszonyat kényelmetlen, csak négyszögtengelyes hajtómű(2006-os modellen!!!), fodított bandázsolás(???)
Tapasztalat
Eddig egy crmo Eddy Merckx-et hajtottam kb.18000 km-en keresztül, kényelemben felveszi vele a versenyt, tekerés közben érezhetően merevebb, súlya viszont (talán a túlépítettsége miatt) többnek tűnik. A kormány és a nyereg nekem hulladékosnak találtatott...
Erre ajánlom
Aki hobbi szinten teker és nem tud horribilis összegeket kifizetni egy nagy nevű cég termékéért, (aki mellesleg 200 cm körül van) annak jó választásnak tűnik(van belőle 63cm is).
23 olvasó 65%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-8 (8 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Gepida Alu 7005


méretek:
  • 52
  • 54
  • 56
  • 58
  • 60

villa (merevvilla):

Alu A-Head 1 1/8"


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Tiagra,

30/39/50


első váltó:

Shimano Tiagra


hátsó váltó:
Shimano Tiagra
 
fokozatok száma:

3*9


Kerék

felni:

Rodi Stylus


első agy:

Gepida QR


hátsó agy:

Gepida QR


külső gumi:

Schwalbe Blizzard 700x23C


Irányítás

kormány:

Gepida Alu 26,0/420 mm


kormányszár:

Gepida Alu 26,0/90mm


nyereg:

Selle Royal Viper


nyeregcső:

Gepida Alu 27,2x300 mm


Fék

 
féktest:

Gepida RC-452


 
fékváltó kar:
Shimano Tiagra
Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Gepida Bandon 930-nak mekkora a nyeregvázcső átmérője?
1 válasz
utolsó: 2013. jún.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Bandon 930 termékkel kapcsolatban: