Gepida Bandon 930 országúti

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.09.)
  • Listaár: 220.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK




Wudi avatar
4 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- Jó ár-érték arány Tiagra szettel szinte ingyen van

- Valamennyire magyar termék, (ha létezi egyáltalán ilyen a mai globalizált kerélpárgyártásban :) )

 

Hátrány

- Nehéz (bár ennyi pénzért ez se biztos)

- Sajnos már csak a 810-es kapható újonnan, kissé alacsonyabb felszereltséggel.

- Elől sok a tányér :) 

 

Tapasztalat

Amatőr versenyzéshez előszőr egy Mali Oria TT vázas gépet használtam, mindenképpen meg kellett oldani a mezőnyben a fékkar-váltást, amit szerintem ennél gazdaságosabban nem tudtam volna véghez vinni, ráadásul szintén egy hazai cég termékére tudtam ülni. Hátul a Tiagra kifogástalanul működik, elől a hármas sor nem szerencsés, egyrészt nem minden versenyen szabályos, másrészt a szélső tartományokat nehéz beállítani úgy hogy ne daráljon a lánc. Még egy kis apróság: a legnagyobb 50-12-es áttételnél gyakran szakadok le lefelé! :) Ezeket a személyreszabási dolgokat fillérekből orvosolva, úgy gondolom a jövő idénybe tökéletes lesz számomra!

 

Erre ajánlom

Kis átalakítással amatőr versenyzés, edzés, esetleg akit nem zavar elől a 3 tányér annak téli edzés, túrázás

Ennyiért vettem
75 000
Csatolt képek
Gepida Bandon 930  2009 országúti
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Gepida Alu 7005


méretek:
  • 52
  • 54
  • 56
  • 58
  • 60

villa (merevvilla):

Alu A-Head 1 1/8"


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Tiagra,

30/39/50


első váltó:

Shimano Tiagra


hátsó váltó:
Shimano Tiagra
 
fokozatok száma:

3*9


Kerék

felni:

Rodi Stylus


első agy:

Gepida QR


hátsó agy:

Gepida QR


külső gumi:

Schwalbe Blizzard 700x23C


Irányítás

kormány:

Gepida Alu 26,0/420 mm


kormányszár:

Gepida Alu 26,0/90mm


nyereg:

Selle Royal Viper


nyeregcső:

Gepida Alu 27,2x300 mm


Fék

 
féktest:

Gepida RC-452


 
fékváltó kar:
Shimano Tiagra
Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Gepida Bandon 930-nak mekkora a nyeregvázcső átmérője?
1 válasz
utolsó: 2013. jún.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Bandon 930 termékkel kapcsolatban: