- gyönyörű váz, kényelmes geoval
- 1x11 takarítás szempontjából álom
- finom bandázs, kesztyű nélkül is jó, nyáron nincs kínos barnulás
- átütőagyas masszív kerekek, tubeless ready
- a fékek jobbak, mint egy mechanikus, de nagyon gyengék ahhoz képes, hogy hidraulikus fékről beszélünk
- a váltót gyakran kell állítani, pontatlan, pontos beállítás mellett pedig könnyű túlhúzni és a lánc beesik a sor és a küllők közé. Rendkívül túlárazott és abszolút belépőszintű váltószett, egy 15 éves Campa Veloce tízszer jobb cucc.
- a felniszalag nekem 3 defektet okozott, belülről kivágta a belsőt, mert rosszul volt felrakva, ezután cserélni kellett
- azok a Schwalbe gumik nagyon kopnak aszfalton
A Sram Apex hatalmas csalódás volt nekem, azért választottam ezt a Soot 50-nel szemben, mert szebb, a dropper post árából jó nyerget tudtam rá venni és az Apex első blikkre jobbnak tűnt olyan szempontból, hogy nem nyúlt a váltókar, mintha gumiból lenne, hanem finom kattintásokkal lehetett váltani. Most másképp döntenék valószínűleg, vinném a Soot 50-et.
Bikepackingre nem jó, kevés rajta a szem. Cyclocrosshoz lehet könnyebb bringát is venni, plusz a gumi nem felel meg oda. Igazából annak ajánlom, aki túl komoly terepre nem megy vele, inkább csak vegyes úton kalandozgat egy-egy napos túrákat esetleg. De fél millióért senkinek igazából, csak annak akinek ez aprópénz vagy instant lecserél rajta mindent ami Apex.