- Cro-mo váz,
- Átütőtengely,
- Kényelmes geo,
- Masszív kerekek (egy hatalmas, kifejezetten életveszélyes esést is túléltek)
- Teljes Sram Apex Eagle hajtás. (Nem egy sima belépő Apex minőség) 40x10-51T bármire IS jó!
- DOT 5.1 fékfolyadékos rendszer. (kb. 100 C°-al magasabb a forráspontja, mint az ásványi olajnak, így nagyobb a hőtehetetlensége.
- Rengeteg felfogatási pont
- 180mm-es tárcsára és fémes pofákra váltás után kifejezetten kényelmes és egyértelműen biztonságos fékhatás.
- Organikus fékpofák és 160mm-es tárcsák a nagyobb méretű változatoknál is (a nagyobb méret, termetesebb, s ebből kifolyólag nehezebb kerékpárost is feltételez, amit a kerékméretnél figyelembe vesznek, a fékezésnél viszont nem)
- Csak egyféle színlehetőség
- Iszonyatosan drága (ami ma már nem annyira meglepő, de mégis, szerintem indokolatlanúl drága egy kerékpár napjainkban)
Egy egyedileg, kifejezetten nagycsomagos, hegyi túrára épített Csepel Rapid Alu-t váltott. Szempont volt az alulról acélra váltás, az egyszeres hajtás és az átütőtengelyes kerékrögzítés. Néhány egyéni referencián alapuló alkatrész csere eleve történt. (Kormány (Redshift), nyereg (Brooks) pedál (SPD), könyöklő, gumiköpeny (A Panaracer GK-nél még nem találtam jobbat))
Bármire is! Igazi felfedező és túlélő! Velem és a felpakolt felszereléssel együtt majdnem 140kg-os összsúllyal mentem az Appenninekben nagytúrát vele és sem a mászás, sem a tempós leejtőzés, de a gyalogtúra ösvényen terepezés sem okozott gondot neki. Az unalmasnak mondható szürke színén kívül imádom az egészet!


