Marin Four Corners 2 országúti

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2024 (frissítve: 2025.09.)
  • Listaár: 840.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK




Comic avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2024, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Cro-mo váz,

- Átütőtengely,

- Kényelmes geo,

- Masszív kerekek (egy hatalmas, kifejezetten életveszélyes esést is túléltek)

- Teljes Sram Apex Eagle hajtás. (Nem egy sima belépő Apex minőség) 40x10-51T bármire IS jó!

- DOT 5.1 fékfolyadékos rendszer. (kb. 100 C°-al magasabb a forráspontja, mint az ásványi olajnak, így nagyobb a hőtehetetlensége.

- Rengeteg felfogatási pont

- 180mm-es tárcsára és fémes pofákra váltás után kifejezetten kényelmes és egyértelműen biztonságos fékhatás.

Hátrány

- Organikus fékpofák és 160mm-es tárcsák a nagyobb méretű változatoknál is (a nagyobb méret, termetesebb, s ebből kifolyólag nehezebb kerékpárost is feltételez, amit a kerékméretnél figyelembe vesznek, a fékezésnél viszont nem)

- Csak egyféle színlehetőség

- Iszonyatosan drága (ami ma már nem annyira meglepő, de mégis, szerintem indokolatlanúl drága egy kerékpár napjainkban)

Tapasztalat

Egy egyedileg, kifejezetten nagycsomagos, hegyi túrára épített Csepel Rapid Alu-t váltott. Szempont volt az alulról acélra váltás, az egyszeres hajtás és az átütőtengelyes kerékrögzítés. Néhány egyéni referencián alapuló alkatrész csere eleve történt. (Kormány (Redshift), nyereg (Brooks) pedál (SPD), könyöklő, gumiköpeny (A Panaracer GK-nél még nem találtam jobbat))

Erre ajánlom

Bármire is! Igazi felfedező és túlélő! Velem és a felpakolt felszereléssel együtt majdnem 140kg-os összsúllyal mentem az Appenninekben nagytúrát vele és sem a mászás, sem a tempós leejtőzés, de a gyalogtúra ösvényen terepezés sem okozott gondot neki. Az unalmasnak mondható szürke színén kívül imádom az egészet!

Ennyiért vettem
870000
Mért tömeg
12300 g
Csatolt képek
Marin Four Corners 2  2024 országúti
A Korte(Slo) Big csúcson
Marin Four Corners 2  2024 országúti
A Passo dei Radici-ről(It) lefelé
Marin Four Corners 2  2024 országúti
A Hohe Wand-ról (A) lefelé
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (országúti):

Marin 3


anyag:

Duplán húzott CrMo


méretek:
  • XS
  • S
  • M
  • L
  • XL

 
színválaszték:

ezüst


villa (merevvilla):

Marin 3 CrMo * 100x12


Meghajtás

hajtókar:
Sram Apex,

40T


lánc:

SRAM NX


fogaskoszorú:
Sram XG-1275 Eagle,

10-52T


középrész:

SRAM DUB BSA


hátsó váltó:
Sram Apex,

12S


 
fokozatok száma:

1x12


pedál:

Marin Oso OEM * Nylon platform


Kerék

felni:

Marin * alumínium * duplafalú * 25 mm belső szélesség * tubeless ready * 650b/700


első agy:

Kovácsolt alu * 32H * 6 csavaros tárcsafelfogatás


hátsó agy:

Kovácsolt alu * 32H * 6 csavaros tárcsafelfogatás


külső gumi:

Vee Tire Co - Rocket Man * 650/700x44


Irányítás

kormány:

Marin Butted Alloy * kompakt * 16º-os kiszélesedő * csepp alakú


 
bandázs:

Marin Comfort Bar Tape


kormányszár:

Marin 3D


kormánycsapágy:

FSA No.42/ACB


nyereg:

Marin Beyond Road Concept


nyeregcső:

Marin * 27,2 mm


Fék

tárcsafék:

SRAM Apex 1 * Flatmount rögzítés * hidraulikus


 
féktárcsa:

160 mm


 
fékváltó kar:
Sram Apex

Geometria

váz geometria kép
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marin Four Corners 2 termékkel kapcsolatban: