Full Tiagra szett
A Tiagra fék-váltókar nagyon jó, mind felső mind alsó fogásnál biztonságosan és gyorsan lehet fel és leváltani. Sokkal jobb megoldás mint az alsóbb kategóriás
karbon villa
kis tömeg
szép kivitel
Eddig nem tapasztaltam. A tömegét kifogásolják, de nekem a cross-hoz képest pille könnyű.
Az első virsli-gumis országúti bringám. Használtam került hozzám 1,5 évesen, de nagyon megkímélt állapotban van. A kormánya egy Ritchey-re lett cserélve, az előző tulajnak ez jobban bejött, de nekem is nagyon kényelmes. A Tigra fék-váltókar nagyon jó, mind felső mind alsó fogásnál biztonságosan és gyorsan lehet fe-l és leváltani. Sokkal jobb megoldás mint az alsóbb kategóriás fék váltókarok, ahol a lefelé váltáshoz fel kell nyúlni. A fék meglepően hatékony, pedig olajos tárcsához vagyok szokva. Tény, azért észnél kell lenni, nem szabad annyira neki ereszteni , mert hosszabb a fékút. A cross bringámhoz képest 4-5 km / órával nagyobb átlagsebességet lehet vele menni 50-60 km távon. Nagyon szépen fut, bár a hazai aszfaltok, főleg alsóbb rendű utak nagyban rontják mind a teljesítményt, mind az öröm faktort. Nekem még megszokást igényel az üléspozíció, mert az aló hátizmaim még nincsenek hozzászokva. Az ülés szerintem országútihoz képest kényelmes, jó gatyó persze nem árt. Most még normál pedállal használom, de amint lesz csukám, visszaszerelem az spd-re, ami volt hozzá.
aszfaltra- lehetőleg jó minőségűre-suhanni, 50-100-200 km menetekre
városba , padkázni ez nem való.