- Az aero fekek teszik a dolgukat, ahogy kell. 108 kg vagyok, es eleg sokat maszok/ereszkedek, de eddig nem volt problema vele.
- A valtas sima, tobbszor elofordult, hogy le kellett neznem, hogy valtott-e, mert nem hallottam az ilyenkor szokasos mechanikus zajokat.
- Rezgeseket jol nyeli a vaz, a magasperemes kerekek pedig nagyon erosek. A sulyom nagy, toldott-foldott uton (is) hasznalom, de semmi deformacio vagy laza kullo nem keletkezett 2500km alatt.
- A bicaj nagyon jol maszik, hirtelen gyorsitasra agresszivan reagal es jol gyorsithato, a vaz kelloen merev.
- A gyari ulest is hamar meg lehet szokni.
- Az alap pozicio a bicajon eleve aerodinamikus, amit persze lehet csiszolni, de ez miatt, valamint mert gyakorlatilag nem keletkezik turbulencia a bicaj mogott a kialakitasa vegett, akar szembeszelben is gyorsan lehet vele nyargalni.
- A bicaj kb 45km/h felett ideges kormanyzasu lesz, amit a testsuly elore helyezesevel (normal aero pozicio nem eleg, elore kell nehezedni) orvosolni tudok. Mivel nem vagyok alapbol porgos labu, ez inkabb ereszkedeseknel zavaro.
- A magasperemes felni miatt erzekeny oldalszelre.
- Ha sok lancolajat hasznalsz, hajlamos racsapni a hatso fekre, amit a lancvilla vonalaba rejtettek. Ezt csak a rarakodott olajos mocsokbol vettem eszre, a betetekre nem jutott, fekhatast nem csokkentette
Vasarlas elott teszteltem a ride szeriat is, a reacto geo-ja nekem jobban bejott. Egy vasarlast fontolgato, megrogzott montis sporinak kolcsonadtam a reactomat, aki ennek hatasara dontott ugy, hogy marpedig kell neki outi is, annyira tetszett neki a gep. Sajat tapasztalat alapjan jol turi a magyar utakat, akar nagyobb sulyu bicajosok is nyugodtan hasznalhatjak, eleg erosek a kerekei es a fekje ehhez. Hosszabb tavon (6h +) sem kell meghalni rajta, bar akkor nyilvan tobb jut felso fogasbol.
- outi edzes es verseny