Merida Road Ride Lite 94-30 országúti

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2011.04.)
  • Listaár: 370.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

mickey avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

A hajtásrendszer és fékek tökéletesek,a váz túrázásra van kitalálva,nagyon kényelmes üléspozícióval,nem fáj a válla és a háta az embernek,nagyon könnyű a villa (carbon),ez nekem zavaró erős oldalszélnél. Hiba még nem volt,remélem nem is lesz a 105-ös szettnél! Régi kerékpáromon a 105-ös agyak 20 évet kibírtak,nagyobb karbantartás nélkül!!!!

 170  cm magasságomhoz S/M (52cm) váz méretet választottam,vigyázni kell a geometriával mert a hasalós (verseny) vázhoz képest egy mérettel nagyobbat érdemes nézni.

Ja,és hogy tűri a magyar utakat ez a Merida országúti? Ide traktort kellene választani,nem kerékpárt!

Eddig még nincs nyolcas,küllőszakadás,próbálom az árkokat elkerülni!

Hátrány

Hibák amit találtam a Road Ride Lite 94-30-nél:a bowdenek zörögnek,nyereg festése erősen kopik,a kerékpár  fehér és így kínosan sok tisztításra szorul,a felnin Alexrims matricák alá bemegy a por ezért le kell szedni.

Na eltelt pár hónap,lett pár ezer kilométer,és hozzájött sajnos pár negatív tapasztalat!

Sorolom:Hajtásnál minden fordulatnál valami kattog,rendkívül zavaró,irány a szerviz! Természetesen nyáron tele vannak munkával,szabadságom alatt nem is tudják vállalni!!!

 A hátsó kerékben lazák a küllők,nagyobb terhelésnél pattognak!

Az első kerék mozogni kezdett,kiderült a konúsz laza,szétszedtem,de még csak zsírt sem találtam benne!!!! illetve az első tengelyen a villa csatlakozásánál nem sok menetet találtam,majd erről is meg kell kérdezni a szerelőt,biztos nem is kell rá!

Nagyot csalódtam a technikában,mert a Shimano 105 szettől  hibamentességet  és élménykerékpározást vártam,erre elő kellett vennem a Raleigh 21 éves kerékpáromat,igaz mint írtam ott még made in japan felírat van a 105-ös agyakon nem malaysia!!!

 

Elértem a 9000 kilómétert,le lett cserélve az integrált hajtómű csapágy Ultegrára,a fogassor szintén Ultegra lett,és vettem egy normális láncot rá KMC X10SL-t,már csak hajtásnál egyszer kattant valami,kiderült,hogy a 105-ös pedál rosszalkodik! 

Lassan-lassan  össze csiszolódunk,mármint a Merida Road Ride Lite és én,kezdem élvezni vele a hajtást! A répákat ezért is javítottam ki ,mert jól vizsgázott  a technika a Bükkben!

Most már mosolyra áll a számszéle,remélem sokáig így is marad!

 

 

Tapasztalat

Ennyi hiba ilyen árszínvonalon elfogadhatatlan, ha nem jön össze a javítás irány a vatera vagy a méh telep,és a következő sram vagy campagnolo felszereltséggel lesz, mert tele van a hócipőm a shimano-val!

 

Erre ajánlom

Jóminőségű kerékpárútra,már ha talál az ember,és természetesen túrázásra.

Ennyiért vettem
265000
Csatolt képek
Merida Road Ride Lite 94-30  2011 országúti
31 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 50 cm
  • 52 cm
  • 54 cm
  • 56 cm

 
színválaszték:

Fehér-kék


villa (merevvilla):

BC CF lite-S (Karbon)


Meghajtás

hajtókar:
Shimano 105,

50-39-30


lánc:

Shimano 105, CN-5701


fogaskoszorú:

Shimano 105, CS-5700, 10S, 12-25


középrész:
Shimano 105
első váltó:
Shimano 105,

Triple


hátsó váltó:
Shimano 105,

GS


 
fokozatok száma:

3x10


Kerék

felni:

Alex Race24-White-NC


külső gumi:
Maxxis Detonator,

25 60 KV


Irányítás

kormány:

FSA Wing Compact OS


kormányszár:
FSA OS 190,


kormánycsapágy:

FSA Big Conoid Neck


nyereg:

Q-BIK flow


nyeregcső:

FSA SL250 SB20 27,2 mm


Fék

 
féktest:
Shimano 105
 
fékváltó kar:
Shimano 105,

Dual Control


tömeg:

8,8 kg (52 cm)


Merida logó

Merida márka bemutatás

A Merida kerékpárokat gyártó céget 1972-ben alapította DH Ike Tseng, a vállalat jelenlegi elnöke. 1986 óta németországi központtal rendelkezik. Itt tervezik és tesztelik a vázakat, a gyártás pedig Tajvanon történik, így vázaik megbízhatóak, ugyanakkor elérhető árúak.

A Merida név 3 kínai karakter: a Me szépséget, a Ri kényelmet, profitot, a Da megérkezést jelent. A Merida jelentése: egy cég, ami segít téged abban, hogy odaérj, ahova tartasz!

1990-re már 15 ország piacán jelen van, és már AutoCad-et a használnak a váztervezésben. E téren a Merida a mai napig az elsők közt van, egy váz gyártásba kerülése előzetes szimulációkat is végeznek, majd az első példányokat versenyzők közreműködésével, és jeladók segítségével tesztelik.

A Merida világszintű sikeréhez nagyban hozzájárul a versenyzésben szerzett tapasztalat. Szponzoráltjaik közt van a Merida Multivan Team, mely 2011-ig 11 világbajnoki aranyérmet és számtalan más győzelmet zsebelt be. Az ő színeikben versenyez többek közt a norvég Gunn-Rita Dahle Flesja, az egyik legsikeresebb és legismertebb női kerékpárversenyző, és Merida nyergében nyert világbajnokságot José Hermida 2010-ben. Támogatja a több mint 70 fős Merida Maraton Team CST csapatot, és a Merida Hungarian Cycling Team-et.

2011-től a Lampre World Tour csapat Merida kerékpárokkal vesz rész a Tour de France-on és a többi kerékpárversenyen.

Vázaira 5 év garanciát vállal, élen jár a karbon-technológia alkalmazásában, illetve 2011-től scandium-alu ötvözetet is felhasznál a csúcskategóriás alu vázaihoz. 70 országban elérhető kínálatában található a legfiatalabbaknak szánt kerékpártól kezdve a városi, hobbi, férfi vagy női kerékpárokon át a versenyszintűig rengeteg komplett kerékpár és vázszett, akár a hegyek, az országúti vagy a bmx megszállottainak is.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Merida Road Ride Lite 94-30 termékkel kapcsolatban: