Egy hasonló felpítésű acélvázas kerékpárról váltottam a Courier Dt-re, és sikerült kifognom egyet Tiagra váltóval. A váz merev, és könnyű. A geometria egyértelműen a sportos tekerésnek kedvez. A gyári áttételezés nagyon nagy tartományt lefed. Elöl 50/34, hátul 11..30-as 8-as sor. (11,13,15,17,20,23,26,30) Emiatt tényleg semmi szükség elöl a harmadik kis kerékre. Mivel én sokat használom kavicsos úton, a gumikat még a boltban szélesebbre cseréltettem. A 37-622-es gumik még épp elférnek. Sárvődőt így már csak "tuningolva" lehet felszerelni a kis hely miatt az első villában. A vázon kialakítottak mind sárvédőnek, mind csomagtartónak korrekt szerelőfüleket.
A gyári fékbetétek kicsit gyengék, lecseréltem őket 3 komponensűekre.
Gyors munkába járásra, méggyorsabb hazatekerésre. Csomagtartóval remek aszfaltos túragép építhető belőle.