Neuzer Courier DT országúti

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2020
    (frissítve: 2020.04.)
  • Listaár: 137.900 Ft

logo
8 bolt értékelés:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Neuzer Courier DT, 2020-es
143.990 Ft -10%
129.690 Ft

Neuzer Courier DT, 2020-es
143.990 Ft -10%
129.690 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-6 (6 vélemény)
Rendezés

blcd avatar
6 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2020, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Gyors haladás, pontos váltó, keskeny külsők, szép matt fehér festés. Ilyen árban fitness bicót Claris váltóval nem kapni.

Hátrány

A láncvilla. Sok tesztet néztem róla, mind a 2020-as modell előtti volt, és más volt a láncvilla, keskenyebb, mivel nem fogad tárcsaféket. A 2020-ast átalakították, és olyan széles, hogy beleér a cipőm sarka (41-es, 173 cm magas vagyok, 53-as váz). Szóval pár km után online vásárlás után visszakértem az árát...

Erre ajánlom

Városi használat

Ennyiért vettem
124000
Csatolt képek
Neuzer Courier DT  2020 országúti
Sokan megnézték :)
Neuzer Courier DT  2020 országúti
Váz - váltó bowden - hajtókar távolság
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Szabó32 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2020, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Ár érték aránya nagyon jó.

Claris rendszer jól működik némi, beállítást igényel az első 800 km után. A 36 küllős kerekek és a kazettás hátsó agy jól bírják a 95 kilómat és a magyar utakat, semmi deformáció nem történt eddig.

28 mm-es gumik ideálisak városba, aszfaltra.

A 2020-as vázon kialakításra kerültek tárcsafékhez rögzítési pontok, ha valaki később fejleszteni szeretné.

 

 

Hátrány

A belső rosszul volt a 28 mm-es kenda külsőben, 100 km után kitüremkedett. Érdemes első használat előtt szétszedni és összerakni.

Talán a rövid stucni miatt kissé ideges a kanyarokban.

Tapasztalat

Első vékony kerekes kerékpárom. 1 hónap alatt kb 800 km-et tettem bele Bp-n. Igaz a mondás olyat vegyél ami tetszik és hajtani akarod. 195 cm-hez 59-es vázát használok amit nagyon kényelmes, első hosszabb túra 90 km volt vele panasz és probléma mentesen.

Erre ajánlom

Túrázás, városi rohangálás.

Ennyiért vettem
121000
Csatolt képek
Neuzer Courier DT  2020 országúti
Neuzer Courier DT  2020 országúti
Rögzítési és átalakítási lehetőségek.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zealoot avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 98%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Ár-érték arányban jó minőségű és több célra használható kerékpár. Többek tanácsára a DT változatot vettem, nem bántam meg. Sokkal jobb felszereltséget kapsz kicsivel több pénzért az alap változathoz képest. A váltó nagyon pontos, megbízható. Az áttételek szerintem tökéletesen vannak kiosztva, ezért bőven elég a 2x8 sebesség. A váz nagyon könnyű 10,5kg, nem tudom van-e ilyen árban ilyen könnyű gép ezen kívül. A festés jó minőségű és a vastag lakk(?) réteg miatt nehezen karcolódik. Az első komolyabb túráját (Balaton kerülés) akadály nélkül vette. 

Hátrány

A gumikat érdemes egyből szétszedni és a felnivédő szalagot körbetekerni szikszalaggal. Az első hét alatt 3 defektem volt amiatt, hogy a szalag becsípte a belsőt, de mióta leragasztottam semmi gond.

A nyereg számomra 50-60 km után már elég kényelmetlenné vált, ezért azt lehet, hogy lecserélem egy komolyabbra.

Erre ajánlom

Városba, túrázáshoz.

Ennyiért vettem
84000
Csatolt képek
Neuzer Courier DT  2014 országúti
Neuzer Courier DT  2014 országúti
63 olvasó 98%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

farla avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- árban igen baráti, közel fele a hasonló felszereltségű "márkás" versenytársakhoz képest
- a festés végre konzervatív
- már az új Claris váltókkal van szerelve a 2300 helyett
- szépen van hegesztve a váz
- Continental Ultrasport külsővel van szerelve a sokak által kritizált Michelin Dynamic helyett
- jól lehet vele csapatni ;)
- hazai cég terméke

UPDATE +3 hónap használat után:
- tökéletes városi harcos vált belőle :D

Hátrány

- felniszalag: Ó, tervezőm! Apró, de annál bosszantóbb alkatrész felhasználásból fakadó hiba. A felnibe sajnos 12mm-es felniszalag került csak gyárilag a 16mm-es helyett. Emiatt sajnos már az első úton belső oldali defektem volt. A kellemetlenségek elkerülése miatt erősen javallott ezeket cserélni, még a kerékpár használata előtt.
- műanyag pedál

UPDATE +3 hónap használat után:
- gyári Selle Royal nyergen van 2 műanyag "dísz" amit 2-2 csavar fog az mindig lelazul
- sárvédő kérdés még mindig megoldatlan első keréknél túl kicsi hátsó keréknél túl nagy a gumitól való távolság normál pálcás sárvédő esetén így az felejtő. Remélhetőleg a 2015-ös váznál már odafigyelnek erre is.
- gyári kulacstartó csavarok különböző hosszúságúak, de ami a nagyobb baj hogy még rövidek is ha fel akarunk szerelni egy kulacstartót, úgyhogy ezeket is cserélni kellett... újabb 2Ft-os spórolás a gyártónál, újabb bosszúság nálam...

Erre ajánlom

Mindennapi gyors városi közlekedésre. Hétvégi kirándulós, túrázós bringának ajánlom.

Csatolt képek
Neuzer Courier DT  2014 országúti
courier dt
Neuzer Courier DT  2014 országúti
gyári felniszalaggal
Neuzer Courier DT  2014 országúti
új felniszalaggal
90 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

WAUZZZJ avatar
18 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Egy hasonló felpítésű acélvázas kerékpárról váltottam a Courier Dt-re, és sikerült kifognom egyet Tiagra váltóval. A váz merev, és könnyű. A geometria egyértelműen a sportos tekerésnek kedvez. A gyári áttételezés nagyon nagy tartományt lefed. Elöl 50/34, hátul 11..30-as 8-as sor. (11,13,15,17,20,23,26,30) Emiatt tényleg semmi szükség elöl a harmadik kis kerékre. Mivel én sokat használom kavicsos úton, a gumikat még a boltban szélesebbre cseréltettem. A 37-622-es gumik még épp elférnek. Sárvődőt így már csak "tuningolva" lehet felszerelni a kis hely miatt az első villában. A vázon kialakítottak mind sárvédőnek, mind csomagtartónak korrekt szerelőfüleket.

Hátrány

A gyári fékbetétek kicsit gyengék, lecseréltem őket 3 komponensűekre.

Erre ajánlom

Gyors munkába járásra, méggyorsabb hazatekerésre. Csomagtartóval remek aszfaltos túragép építhető belőle. 

Ennyiért vettem
90000
Csatolt képek
Neuzer Courier DT  2013 országúti
Courier DT - Tiagra
Neuzer Courier DT  2013 országúti
Continental Townride 37-622
Neuzer Courier DT  2013 országúti
Tiagra; Hátsó papucs
64 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tomy80 avatar
5 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 97%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon jó kis gép ez a Neuzer országúti, elégedett vagyok vele. Könnyű vele tekerni, jól gyorsítható, és az 52-11-es áttétel tempós haladásra alkalmas. A nyerget lecseréltem anatómiaira, Shimano fékeket vettem, 4000 ft-ért.Ezek a v fékek a 4 ujjas fékkarokkal simán előre fordítják a kerékpárt, olyan fékerejük van./ 85 kg vagyok /  Váltók jól működnek, a hátsó Tiagra. A fékváltók gyorsak, precízek, bal váltókaron van finom kapcsolás is. Kerekek jól futnak, rajtuk defektvédős Continental Sporcontact gumik vannak, szintén jól szolgálnak. A gyári villa jó, egész jól néz ki, de én lecseréltem rugós villára a külalak, és a SZAR MAGYAR UTAK miatt. A váz nem 6061,mint a gyári adatok szerint, hanem 7005-ös, legalábbis az enyém. Jól bírja a strapát a Courier DT Sora, a fényezés is szép.

Hátrány

Számomra egy hátrány volt, de már megszoktam és figyelek rá: Erős kanyarban tilos tekerni, mert leér a pedál. Az elején meglepődtem, de már nem okoz gondot.

Erre ajánlom

Aszfalt, túra, enyhe terep, kirándulni, száguldani.

Ennyiért vettem
95000
Mért tömeg
11000 g
134 olvasó 97%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-6 (6 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 52 cm
  • 54 cm
  • 56 cm
  • 58 cm

 
színválaszték:
  • Antracit-cián
  • Fehér-türkiz

villa (merevvilla):

Cr-Mo


Meghajtás

hajtókar:

Prowheel Ounce 520C 50/34T


első váltó:
Shimano 2300
hátsó váltó:
Shimano Sora
 
fokozatok száma:

2x8


Kerék

felni:

Mach1 CFX700


első agy:

Quando


hátsó agy:

Quando


külső gumi:

Michelin Dynamic 28-622


Irányítás

váltókar:

Shimano EZ-fire


Fék

 
féktest:

Alhonga V-fék


fékkar:

Alhonga


Neuzer logó

Neuzer márka bemutatás

„Egyébként: mi is a különleges a bringáinkban? Menjetek egy kört velük, érezni fogjátok!” (Neuzer András)

A magyar Neuzer Kerékpár Kft. – melynek jogelődje 1987-ben alakult meg - Magyarország vezető kerékpárgyártó üzeme és forgalmazója. A saját gyártmányú, Neuzer (régebben Altrix) márkanevű kerékpárok választéka szinte valamennyi felhasználási igényt- hegyi, országúti, trekking, verseny, városi, BMX, illetve gyermek- kielégít. A céget megalakulása óta a cég fő tulajdonosa, Neuzer András vezeti.

A Neuzer kerékpárok többek közt kitűnő ár-érték arányuk folytán komoly piaci elismerést vívtak ki. Az Esztergomban gyártott évi mintegy 100,000 kerékpár közel 50%-a exportra kerül, az Európai Unió számos országába.

A cég kínálatában Altrix márkanéven kerékpáros alkatrész és kiegészítő család is helyet kapott, mely két szintre oszlik: Premium és Basic. A kerékpárok gyártásán kívül a cég a GT és Giant kerékpárok, UVEX, SUN Ringlé, TACX, Michelin, Suntour, Velo, Alligator, Lookin, Polisport, Novatec, és Alhonga termékek kizárólagos magyarországi terjesztőpartnere.

1-5 (5 kérdés)

Kérdések Statisztika
Neuzer Courier DT, vagy Csepel Torpedo 3*?
1 válasz
utolsó: 2015. ápr.
Neuzer Courier DT kerékpárra középre kitámasztó felszerelhető-e?
2 válasz
utolsó: 2014. ápr.
Neuzer Courier Acera kormánycsapágy, mini v-fék.
3 válasz
utolsó: 2014. jan.
Neuzer Courier DT Sora vázméret avagy 52=58???
10 válasz
utolsó: 2020. júl.
Neuzer Courier DT Sora- mekkora külsőgumi szélesség fér el max?
1 válasz
utolsó: 2012. dec.
1-5 (5 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Neuzer Courier DT termékkel kapcsolatban: