- árban igen baráti, közel fele a hasonló felszereltségű "márkás" versenytársakhoz képest
- a festés végre konzervatív
- már az új Claris váltókkal van szerelve a 2300 helyett
- szépen van hegesztve a váz
- Continental Ultrasport külsővel van szerelve a sokak által kritizált Michelin Dynamic helyett
- jól lehet vele csapatni ;)
- hazai cég terméke
UPDATE +3 hónap használat után:
- tökéletes városi harcos vált belőle :D
- felniszalag: Ó, tervezőm! Apró, de annál bosszantóbb alkatrész felhasználásból fakadó hiba. A felnibe sajnos 12mm-es felniszalag került csak gyárilag a 16mm-es helyett. Emiatt sajnos már az első úton belső oldali defektem volt. A kellemetlenségek elkerülése miatt erősen javallott ezeket cserélni, még a kerékpár használata előtt.
- műanyag pedál
UPDATE +3 hónap használat után:
- gyári Selle Royal nyergen van 2 műanyag "dísz" amit 2-2 csavar fog az mindig lelazul
- sárvédő kérdés még mindig megoldatlan első keréknél túl kicsi hátsó keréknél túl nagy a gumitól való távolság normál pálcás sárvédő esetén így az felejtő. Remélhetőleg a 2015-ös váznál már odafigyelnek erre is.
- gyári kulacstartó csavarok különböző hosszúságúak, de ami a nagyobb baj hogy még rövidek is ha fel akarunk szerelni egy kulacstartót, úgyhogy ezeket is cserélni kellett... újabb 2Ft-os spórolás a gyártónál, újabb bosszúság nálam...
Mindennapi gyors városi közlekedésre. Hétvégi kirándulós, túrázós bringának ajánlom.