Ár érték aránya nagyon jó.
Claris rendszer jól működik némi, beállítást igényel az első 800 km után. A 36 küllős kerekek és a kazettás hátsó agy jól bírják a 95 kilómat és a magyar utakat, 1 év alatt minimális deformáció történt eddig a kerekekben.
28 mm-es gumik ideálisak városba, aszfaltra.
A 2020-as vázon kialakításra kerültek tárcsafékhez rögzítési pontok, ha valaki később fejleszteni szeretné.
A belső rosszul volt a 28 mm-es kenda külsőben, 100 km után kitüremkedett. Érdemes első használat előtt szétszedni és összerakni.
Talán a rövid stucni miatt kissé ideges a kanyarokban.
Gyári alkatrészek gyorsan kopnak, ha sokat mész érdemesebb feljebb nézelődni, vagy számolni az alkatrészek cseréjével.
Gyári nyeregcső valahol 6000 km környékén megadta magát, egy csavaros zoom. Két csavaros hasonló kategóriájú megoldás azóta jól szolgál. Egy esés után eltört a nyereg, egy másik gyártó gyári nyerge váltotta. A kettő együtt 10k HUF volt.
Első vékony kerekes kerékpárom. 6 hónap alatt kb 4000 km-et tettem bele Bp-n. Igaz a mondás olyat vegyél ami tetszik és hajtani akarod. 195 cm-hez 59-es vázát használok amit nagyon kényelmes, első hosszabb túra 90 km volt vele panasz és probléma mentesen.
Update1 4000 km/1 szezon:
Új defektvédett külsőt, láncot, hátsó sort és fékbetéteket kapott. Ennek összköltsége kb 34000.
Update2 10 000 km/2 szezon:
Lánc+sor valamint egy fékbetét garnituraval beljebb. Újabb cserélt alkatrészek: nyeregcső valamint nyereg, mindkettő elfáradt.
Túrázás, városi rohangálás, munkába járás.