Csak egy hete van meg, és ráadásul amatőr is vagyok, szóval itt most inkább csak első és érzelmi benyomásokat tudok írni. Egyrész imádom! Nehéz lenne ezt máshogy leírni. Nem gondoltam volna, hogy ennyit számít egy jó váz, de a mellett, hogy nagyon szép, valahogy sokkal hatékonyabban tudok menni vele. Nagyon gyorsan megszoktam (a jót ugye könnyű :-)). A menetteljesítményem szembetűnően javult tőle. A kedvenc útvonalamon, ahol a régi (azért az se volt kutya) bicajommal a legkisebb áttéttel mentem fel úgy, hogy kiálltam a nyeregből, ezzel még marad 2 fokozatom! Síkon vagy 10 km/h-val tudok kihozni belőle a régihez képest. A fékek úgy fognak, hogy gondosan fejben kell tartanom, hogy nehogy pánikszerűen rámarkoljak, mert akkor győzök kapaszkodni. A váltó meseszerű. Igaz nekem kicsit jobb szettek vannak fent, mint az itteni (Campagnolo Veloce fékváltókar, és fékek; Campagnolo Centaur első, hátsó váltó és hajtás). A bicaj megbízhatóságára nem tudok még mit mondani, de hát a vázra életfogytig garancia van, miről is beszéljünk? :-) A magyar utakat jól tűri, igazából inkább én nem tűröm jól, hogy a szép új bicajom pattog a kátyúkon. Összegezve nagyon gyorsan megtaláltam rajta a helyemet. Hihetetlen, de kb. kétszer nyúltam hozzá a nyereghez és aztán mentem vele 150 km-t és nincs is ingerenciám, hogy nagyon változtassak ezeket a beállításokon. Szóval gyönyörű és nagyon megy az Orbea Aqua TSR CT.
Nem tudok. Messze életem legjobb bicaja az Aqua TSR CT. Talán majd a kormánynál a bandásza alá tetetek egy szilikon betétet, mert nekem kicsit vékony a kormány.
Az Orbea Aqua bicajok első ránézésre megtetszettek. Nekem akkor még csak annyi jött le, hogy nagyon szépek. Aztán a kaposvári Tuttibringánál, amikor bicajt kerestem egyből ezt ajánlották. Többet közt az élethossz garancia miatt is, meg mert nagyon jó ár/érték aránya van. Az első teszt körök után azt mondhatom, hogy nagyon örülök, hogy rábeszéltek erre a bicajra. Hacsak valamiért nem esik a nyakamba egy full carbon bicaj, akkor biztos, hogy nekem ez lesz még évekig a bringám és tuti, hogy szeretni fogom :-).
Amatőröknek, fél-amatőröknek elsődleges bicajnak is kiváló. Profiknak szerintem ez jó edzőkerékpár. A magyar utakra ennél jobb szerintem nem kell.