Orbea Aqua TSR CT országúti

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.03.)
  • Listaár: 240.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK




kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Dizájndíjas az Aqua TSR CT, esztétikum mindenek fölött. Víztiszta kidolgozás és festés, nekem tetszik :P

Hidroformált, kétszer húzott alucsövek, egész jó súlyú vázszett, karbon villával.

Sora 3500-as szett alacsony árú gépbe belepakolva. Nem spóroltak a hajtókaron sem, igaz, a fék Orbea matricás.

Remek vázgeometria, fordulékony, agilis kanyarvadász, jól gyorsítható kerékpár. A karbon villa is hozza a kényelmet. 

Merev a hátsó traktus, a slopingos geó miatt hosszú távon is kényelmes lehet-

KAPSZ PEDÁLT BMMM.. :-) Szóval, nézd, hogy a 238matykóért kapsz pedált. Lukasat. 

Hátrány

Az ára. Oké, olcsó, de azért ennyiért használtan már lényegesen magasabb kategóriás termékeket kapni. Vagy alig drágábban már akár 105-össel szerelt kerékpárt.

Nehéz. Főleg a kiegészítők, a kerékszett.

Nem shimano fékek.

a méretezéssel lehetnek problémák. Azért 3 centis ugrások elég nagyok.

Nem olasz. :-)

 

Tapasztalat

A kerékpárt csak kipróbáltam és legeltettem rajta a szemem, de a tesztkör alatt meggyőzött, remek vétel lehet az áráért. 

Merev és kezes, bár a súlya miatt kis hátrányban indul, de a kompakt hajtókarnak meg jó nagy kiosztásnak hátul hála még gyengébb kondival is föl lehet vinni bármilyen emelkedőre.

A sorát nem tartottam jól sikerült szettnek, de a 3500-as már tetszetősre sikerült. Megkapta végre a hőn áhított "igazi" STI működést, és nem maradt "pszeudófékváltókar", mint ennek előtte volt. Igaz, még mindig csak 9 sebességes, de ez tökéletes, ráadásul futása-karbantartása is olcsóbb.

Ha megtehetném, lenne egy orbea aqua vázra épített bringám. :)

A kiegészítőket mindenképp érdemes könnyebbre cserélni, bár aki grammhuszár, az alapból nem Sora szettes bringát vesz. Hobbi szintre meg tökéletes s fölösleges lenne bármilyen "upgrade".

A kerékszett nem olyan jó merev, mint egy gyári, de (elfogult vagyok) shimano rotoros campagnolo khamsinnal vagy ventoval lényegesen javítható a kerékpár sprintképessége, gyorsíthatósága, merevsége.

Erre ajánlom

Kezdőknek, igényeseknek, akik szeretik a szép kidolgozást, esztétikus dizájnt. A kerékpár többnek látszik, mint amennyit valójában tud, így nem kell szégyenkeznie senkinek, aki megveszi. TuttiBringa!

Csatolt képek
Orbea Aqua TSR CT  2012 országúti
Az alapmodell, 2300-as shimano cuccokkal
17 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Alumínium


 
színválaszték:

Piros


villa (merevvilla):

Orbea Carbon


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Sora,
  • 50×34T
  • Compact
  • Opció: 50×39×30T

lánc:
KMC X10
fogaskoszorú:
Shimano Sora,
  • Sora
  • 12-25T

első váltó:

Shimano Sora


hátsó váltó:
Shimano Sora
 
fokozatok száma:

3×9


pedál:

Look Keo Easy


Kerék

külső gumi:
Vittoria Zaffiro
 
komplett kerék:

Orbea R1800


Irányítás

kormány:

Orbea Road


kormányszár:

Orbea Alu


kormánycsapágy:

Félintegrált

  • 1,1/8"

nyereg:

Selle Italia X1 Flow


nyeregcső:

Orbea Alu


Fék

 
féktest:

Orbea Pro


 
fékváltó kar:
Shimano Sora
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Orbea Aqua TSR CT termékkel kapcsolatban: