A váz egyedi, és amellett, hogy jól néz ki, nagyon jó a geometria is. A váltó hozza a kötelezőt, ahogy a fékek is.
Minden körülmény között, mászás, haladás van olyan szinten, mint a csúcskategóriás,
gépek.
Hegyről lefelé, még rossz aszfaltnál sem (Pl. Tokaj hegy) fárad el a kezem. A Carbon rendkívülien elnyeli a rezgéseket. Többe ér, mint a teló!
A kerékszett lehetne jobb, de majd gyüjtök rá!
Néha kattog a hátsó váltó. Bárhogy állítgatom nem a legprecízebb!
300 km után is nagyon bírom! Azonos körülmények között, 2 km/h átlaggal jobbat tudok vele, mint eddig bármivel. Valószínűleg a lelkesedés is hajt, hogy behozza az árát.
...
1000 km után is nagyon elégedett vagyok. Több amatőr versenyen is jól teljesített, és már csak rajtam múlik, hogy eredmény is legyen...:)
Akár versenyzésre is...
Aszfalton nincs jobb társ!