Specialized Tarmac Elite Compact országúti

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.06.)
  • Listaár: 746.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Ettore avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

 A váz egyedi, és amellett, hogy jól néz ki, nagyon jó a geometria is. A váltó hozza a kötelezőt, ahogy a fékek is.

Minden körülmény között, mászás, haladás van olyan szinten, mint a csúcskategóriás,

gépek.

 Hegyről lefelé, még rossz aszfaltnál sem (Pl. Tokaj hegy) fárad el a kezem.  A Carbon rendkívülien elnyeli a rezgéseket. Többe ér, mint a teló!

 

Hátrány

A kerékszett lehetne jobb, de majd gyüjtök rá!

Néha kattog a hátsó váltó. Bárhogy állítgatom nem a legprecízebb!

Tapasztalat

300 km után is nagyon bírom!  Azonos körülmények között, 2 km/h átlaggal jobbat tudok vele, mint eddig bármivel. Valószínűleg a lelkesedés is hajt, hogy behozza az árát.

...

1000 km után is nagyon elégedett vagyok. Több amatőr versenyen is jól teljesített, és már csak rajtam múlik, hogy eredmény is legyen...:)

Erre ajánlom

Akár versenyzésre is...

Aszfalton nincs jobb társ!

Ennyiért vettem
...
Mért tömeg
9200 g
Csatolt képek
Specialized Tarmac Elite Compact  2011 országúti
Pihenő időben.
Specialized Tarmac Elite Compact  2011 országúti
Mérlegelés a meccs elött.
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kenguru avatar
7 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

A váz nagyon eltalált, a kiegészítők nem csúcskategóriásak, de alapvetően jól működnek.

Hátrány

Mivel ez a paletta legolcsóbbja, talán a gumikat említeném, azok cserések, gyorsan.

Tapasztalat

Specialized Tarmac Elite 2009

105ös és szérián kívüli Shimano alkatrészek, de működik jól végül is nincsen vele gond, a 105-össel már simán lehet versenyezni is itthon, nem azon fog múlni. Jó a kormány hajlítása, jó a bandázs, nehezek a kerekek, de ha felgyorsult, akkor már szépen gurul. A gyári gumik nem sokat érnek, kopnak és cserében nem is tapadnak rendesen.  A váz egy álom, rendkívül kénylemes, rá kellett jönnöm, mekkora különség van karbonváz és karbonváz között. Kicsit lassú a geometriája, de úgy is mondhatnám, hogy stabil, neutrális, szóval ez talán inkább előny, mint hátrány. Nagyon jól eltalált a hátsó háromszög, jól csillapít, eleinte azt hittem, nincsen 9 bar a kerékben, de volt! A nyereg is kénylemes - Toupe -, bár elég minimalista, ezért nem árt hozzá egy jó szivacsbetétes minőségi nadrág. Decathlonos kék gatyával nem ajánlom! Éppen kilenc kiló, ami nem könnyű, de ha valamit cserélni kellene rajta, azt hiszem talán a kerék lenne, itt lehetne spórolni 30-40 dekát könnyen. De ez még várhat, mert a gép jó így, ahogy van. Ajánlom, eddigi legjobb outim, annak ellenére, hogy ez a Tarmac széria alja, annak megfelelő váltórendszerrel és kerékszettel. Végül de nem utolsó sorban: kényelmes és semmi nem nyöszörög rajta!

Erre ajánlom

bicajozásra!

Mért tömeg
8990 g
Csatolt képek
Specialized Tarmac Elite Compact  2009 országúti
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (országúti):
Specialized Tarmac Comp,

Specialized FACT 8r carbon, FACT IS construction, compact race design


anyag:

Specialized FACT 8r karbon


méretek:
  • 49cm
  • 52cm
  • 54cm
  • 56cm
  • 58cm
  • 61cm

 
színválaszték:

piros-fekete


villa (merevvilla):

Specialized FACT karbon


Meghajtás

hajtókar:
FSA Gossamer Megaexo,

BB30


első váltó:
Shimano 105
hátsó váltó:
Shimano 105
 
fokozatok száma:

2x10


pedál:

műanyag platform


Kerék

külső gumi:

Specialized Turbo Elite


 
komplett kerék:

Fulcrum Racing 6


Irányítás

kormány:

Specialized Tarmac Comp


kormányszár:

CompSet 6061 alumínium


nyereg:

Body Geometry Romin Comp


nyeregcső:

Specialized Comp karbon


Fék

 
fékváltó kar:
Shimano 105
Specialized logó

Specialized márka bemutatás

A Specialized mint márkanév 1974-ben jelent meg. A cég alapítója Mike Sinyard, aki a mai napig tevékenyen irányítja a céget, történelmet írt a kerékpáros szakmában. A Specialized sok területen úttörőként szerepelt a hegyikerékpár - MTB - népszerűsítésében, és a carbon technológia alkalmazásában is.

Mike Sinyard-nak, miután elvégezte a főiskolát Kaliforniában, 1974-ben, fogalma nem volt mihez kezdjen. Egy gondolat hajtotta: minél több időt a kerékpárján tölteni. Az igazi kerékpáros élmény megtapasztalásának reményében egy európai körtúrára indult.

Végül Olaszországban kötött ki, ahol megismerkedett egy lánnyal, aki ismerte Cino Cinellit, a legendás kerékpárépítő mestert. Szerzett egy öltönyt, és elintézett egy találkozót a mesterrel, akivel rögtön megállapodást is kötöttek. Mike importálhatta alkatrészei az USA-ba.

Az első irodája a kaliforniai lakókocsija volt, első vásárlói pedig a környékén lévő kerékpárboltok, mivel az első 5 évben még autója sem volt. Mike célja a Specialized néven forgalmazott alkatrészekkel a minőség képviselése volt, és nincs ez másként ma, lassan 4 évtizeddel később sem, amikor a Specialized vezető szerepet tölt be az iparban és kiemelkedő technológiai fejlesztésekkel hívja fel a márkára a világ figyelmét, szinte minden kerékpározási irányzatban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Specialized Tarmac Elite Compact termékkel kapcsolatban: