Sprint Monza országúti

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév: 2009 (frissítve: 2009.10.)
  • Listaár: 70.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK




Dr. Opout avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

"Viszonylag" olcsón vettem, ha valaki nem járatos a használt gépek vásárlásánál fontos szempontokhoz, akkor első oútinak ilyen árkategóriában elmegy. A kerekei elég erősek, fogtam velük pár olyan kátyút, hogy azt hittem a vila törik ketté, de még csak enyhe ütése sem volt utána a felninek. A fémkeretes taposópedál egész használható, akár klipsz is szerelhető rá. A 2200-as váltó és a SIS váltókarok meglepően pontosak, ha jól vannak beállítva. Acélvázas montiról átülve ahhoz képest vadászgépnek tűnik.

 

Hátrány

Gyakorlatilag nincs olyan része, amin ne lenne kivetnivaló, még árkategóriához viszonyítva is.

Tapasztalat

Azért vettem meg, mert nem volt keret drágább bringára, és még nem értettem az oútikhoz, ezért nem akartam használtat venni, hátha valami rejtet hibája van, jobban bíztam az egyszerűbb, de új bringában. Ma már messze kerülném a helyet is, ahol rámsózták. A gyári noname felniszalagok a vásárlás napján, hazaérkezéskor letámasztva a vasat pár percen belül beszakadtak, pedig 5 barnál nem ment bele több. A Kenda külsők voltak a következők, két hét múlva, a drótperem mellett adta meg magát az egyikük, 6 bar alatt, álló helyzetben, otthon, az előszobában(Akkorát szólt, hogy ráharaptam ebéd közben a kanálra :D)  Bár mérete alapján (csőközéptől csőközépig mérve, ha nem ejtett lenne a felsőcső, 56 centisnek felelne meg) 180 centimhez még épphogy nem kicsi a váz, a stucni hossza és a feleslegesen nagy előrenyúlású kormány miatt szinte csak nyújtott karokkal tudtam fékkarfogásban, illetve alsófogásban haladni, amíg egy rövidebb stucnival nem orvosoltam a problémát. A fékkarok gyári pozíciója nagyon magasan van, alsófogásban teljesen le kellett nyomni a könyökem, hogy elérjem őket, Az átrakás pedig bandázscserével járt, további kiadás... A fékek harmatgyengék, fékpofa tuning után is, megfigyelhető, ahogy maga a féktest hajlik, miután a pofa a felnihez szorul. A hajtóműnek akkora az ütése, hogy nagytányéron nem tudtam olyan pozícióba állítani, hogy terhelés alatt ne érjen bele egy fordulat alatt legalább egyszer az átdobóba. A racsni nem szereti az esőt, picit sem, egyik őszi reggel azt tapasztaltam, hogy fix hajtássá változott a szabadonfutó...   A váz teljesítménye merevség tekintetében konvergál a nullához, a bal hátsó papucs annyit nyúlott hátrafelé, hogy koppra berakva a kereket, az a nyeregvázcső közepétől legalább másfél centivel áll balra.  A festés nevetségesen könnyen lepereg, legjobb lenne polifoamba csavarva használni...

Összességében: volt már rosszabb bringa is alattam, de  a vártnál is gyengébben muzsikál, és a ráköltött összeg (felniszalag, belsők, külsők, racsni, fékpofák, bandázs, meg persze a máskülönben is kopó alkatrészek cseréje) tükrében egyáltalán nem érte meg beruházni rá.

Erre ajánlom
Annak, aki szeret egy új kerékpárra az eredeti árának megfelelő összeget költeni, hogy azt használhatóvá tegye.
Ennyiért vettem
68900
53 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Sprint Monza- Megvegyem vagy ne vegyem?
2 válasz
utolsó: 2012. feb.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sprint Monza termékkel kapcsolatban: