Sprint Monza országúti

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév: 2009 (frissítve: 2009.10.)
  • Listaár: 70.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-9 (9 vélemény)
Rendezés

majki64 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Az akkori vételára.

Súlya

 

Hátrány

Fékek

Egyes alkatrészek gyenge minősége.

Tapasztalat

Egy ultrafutó barátom a sérülése miatt bicajra váltott. Ekkor vettem én is egy Sprint Monzát. Történt ez két évvel ezelőtt. Eddigi tapasztalataimat írnám le.

Hetente kettő, négy alkalommal használom miután megjönnek a +15 körüli hőmérsékletek. 176cm-hez 54-es vázat választottam. Elégedett vagyok a méretével.

Kétszer kerültem meg vele a Balatont. Először az Ultrabalaton 2012-ben. Ez egy túra volt csak, de minden műszaki probléma nélkül végigmentem. Egyszer egy aszfaltátvágásba belementem kb.35 el. Akkorát nyekkent azt hittem széttört.. Kerék olyan hét bár körül volt. Semmi baja nem lett.

Tavaly már a Tour de Pelso keretében megrendezett Maratonon mentem vele körbe a Balcsit. Sikerült egy seggel 6ó 9perc alatt megcsinálni. 45-47 környékén is mentem vele síkterepen, huzamosabb ideig is. Valahol itt az ötven környékén van a vége. Ez elég volt ahhoz, hogy néhány karbon kütyü mellet is sikerüljön elmennem :) Műszaki problémám itt sem volt vele. 

Elől 52/42, hátul 28/14. Van ettől jobb is, de erre az amatőr szintre egyenlőre még jó. Komolyabb emelkedőkön ilyen amatőr bicajon jól jönne még pár fog hátul.

Az eddigi kicsit több mint 4500 kilométer alatt, egy külső gumim puklisodott ki. Kereket kellett centírozni, mert gyárilag sem volt már tökéletes. Ezután a féket is lényegesen jobbnak ítéltem. Eddig mindenhol meg tudtam állni, ahol kellett. 

A bovden végén végén lévő állító csavarok műanyagok, így nem sok hasznukat lehet venni. Hamar szétmegy a menetük.

Pedálcsere történt. A look pedállal kicsit jobban összeolvadunk a lóval.

Erre ajánlom

Első outinak. 

Ennyiért vettem
59000
Mért tömeg
9.8 g
Csatolt képek
Sprint Monza  2012 országúti
Tavaly a Pelson
20 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ollaip avatar
21 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Nekem igazából a Sprint Monza az első outim, úgy nézzétek, hogy nincs összehasonlítási alapom.

  • Nagyon szépen néz ki.
  • Könnyű és még a gumik is jól bírják a defekteket
  • Csak kisebb állítás kell, és tökéletesek a váltók.
  • Viszonylag strapabíró,
  • olcsó.
Hátrány
  • A rajta levő matrica nekem magától elkezdett feljönni.
  • Igénytelenül van az embléma felragasztva (nem éppen középpre sikerült...)
  • Szaggatós első fék,
  • Kényelmetlen, recsegő nyereg,
  • Pedál egy hulladék,
  • Nem igazán bírja a kerék a magyar utakat. (könnyű vele nyolcast kapni),
  • Nekem a hátsón az agynál a gumi, ami szigeteli teljesen rávolt nyomva, és sípoló hangot adott ki. Még aznap, mikor megjött szétkaptam és láttam, hogy a csapágyak tiszta piszkosak (szőrszálak és por volt benne minimális zsír mellett)
Tapasztalat

Nekem igazából bejön ez a monza. Bírok vele hosszabb ideig 30-35-el tekerni, bár igaz 50 fölé síkon még soha nem sikerült tekerni :(. Megjárta már Szeged-Szlovákiát oda vissza, és egy nyolcason kívül semmi baja nem lett, még egy nyolcas sem keletkezett benne. Viszont ha valaki kátyút fog az nagyon kényelmetlenül érintheti az illetőt. Szerintem egy kezdő outisnak teljesen  jó választás ez a Sprint országúti, ha valami jó kinézetű, alap biciklire vágyik.

Erre ajánlom

Munkába/iskolába járász, kisebb túrák.

Csatolt képek
Sprint Monza  2011 országúti
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nevte avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Nem pontosan a címben szereplő kerékpárról szeretnék írni, hanem a Monza Race (2011) fantázianevű modelljéről.

Nagyon kellemes esztétikai látvány, illetve design egy belépő színtű kerékpárhoz képest. Az ár tartalmaz Exustar Look kompatibilis pedálokat, valamint természetesen cipőhöz tartozó stoplikat. A bringa nagyon merev, alkatrészei megfelelően teszik a dolgukat, számomra élvezet vele a tekerés.

Hátrány

A gyári küllők borzalmasak, ami különösen a hátsó kereket érinti, amit a Tapasztalataim részben jobban részletezek. A kerékagyak állítólag ugyanígy ezen Sprint országúti kerékpár gyenge pontjainak számítanak. A duplafalú felnik emellett szerintem átlagosnak mondhatók. A Kenda Kampaign gumik életveszélyesek, szárazon is rettentően csúsznak, hát még esőben, így ezek cseréje mindenképpen ajánlott. Belsőnél ugyanígy, nálam nagyon gyorsan vesztettek nyomásukból.

Tapasztalat

A többség szemében komolytalan kerékpárról (Schwinn Csepel Avenue)l nyergeltem át a Monza-ra. A különbséget a két gép között azt hiszem felesleges lenne ecsetelnem, ég és föld. Továbbá az igazsághoz hozzátartozik, hogy a magam 4-5 éves aktív kerékpáros múltjával nem sorolnám magamat a komoly kerékpárosok közé, noha a bringázás majdhogynem életvitelszerűen van jelen az életemben. Azt leszögezhetjük mihamarabb, hogy egy komoly versenyző nem ebből az árkategóriából választ magának kerékpárt. Megjelenését tekintve egyáltalán nincs rá panasz, a festése nagyon szép, esztétikailag is nagyon szép látvány a Sprint Monza Race, szerintem sokkal jobban néz ki, mint a komolyabb Elite névre hallgató modell. A feltöltött képen fekete nyereg szerepel szürke pedálokkal, én fehér nyereggel kaptam, fekete pedálokkal, amikkel sokkal egészebb az összhatás. A bringa nagyon merev, élvezet rajta a száguldás. Az alapnak számító Sora váltó jól teszi a dolgát, zárójelben azonban ezzel kapcsolatban megjegyzendő, hogy elől két tányér van, noha a váltó három fokozatú. Ez nem hiba, azonban elsőre egy tapasztalatlannak szokatlan lehet. A fékek beállítást követően megfelelően fognak, a hajtómű is jól teszi a dolgát. Amikor kiállok a nyeregből a magam 64 kilójával, nem érzem, hogy bármi is nyeklene alattam. A Selle Italia nyereg is kényelmes megfelelő ruházat használata esetén. A Monza egyetlen és legnagyobb hátránya annak gyári kerekei, pontosabban a küllők, amik magától értetődően leginkább a hátsó kereket érintik. A bringát egy hónap alatt többször kellett centírozni, tojás, valamint nyolcas keletkezett az első és hátsó kerékben egyaránt. Végül az újraküllőzés segített csak minőségi küllőkkel, aminek következtében ez különösen bosszantó probléma megoldódott. Szakavatott szemek szerint a nem túl jó kerégagyak és az iménti probléma ellenére közel sem olyan rosszak ezek a kerekek. Tudomásom szerint egyébként nem ez volt az egyetlen kerékpár, amit érintett a probléma, noha elképzelhetőnek tartom, hogy többségében a vásárlók nem találkoztak ezzel a kellemetlenséggel.  Akárhogy is, jó ok volt ez a váltásra, így cseréltem  Rodi Airline Evo-ra, a gumikat pedig Continental Supertsport Plus-ra. A végeredmény szerintem esztétikailag nyálcsorgató, a Rodi kerekeknek köszönhetően pedig egy újfajta hajtási élménnyel gazdagodhattam. Az utóbbiakat annyival egészíteném ki, hogy mielőtt letesszük a voksunkat valamelyik gyártó bringája mellett, előtte nagyon alaposan tájékozódjunk, hiszen alig 20 ezer forint ráfizetéssel már hozzájuthatunk nagyobb név szintén belépőszintű kerékpárjához (Gepida Bandon), saját, ám nem feltétlenül jobb alkatrészekkel, pedálok nélkül. Természetesen mindenki a saját szempontrendszere alapján vásárol kerékpárt magának, én összességében azt mondhatom, hogy teljesen beleszerettem a Sprint Monzába, nem bírnék elképzelni magamnak más belépőszintű országúti paripát, amit mit sem bizonyít jobban cseppet elfogult pontozásom.

Erre ajánlom

Túrázáshoz, száguldáshoz is megfelelő társ, versenyre is alkalmas, bár lehet, hogy a súlya miatt a karbon vázas vetélytársak mellett az esetleges hegyi szakasz megkíván egy kis többletedzést :-).

Ennyiért vettem
124.990
Csatolt képek
Sprint Monza  2011 országúti
15 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zozo7272 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Nekem ez az elő outim, nagyon meg vagyok vele elégedve, könnyű és szerintem nagyon merev. Én 90+kg-hoz rendkívűl stabil, felénk nagyon rossz utak , és vasúti átjárók is vannak. ezeken símán áttekerek....A fékek jók én jól beállítottam, nekem satut fognak még az első is.. Az eleje egy kicsit reszket fékezésnél de én már megszoktam és próbálom a hátsót jobban használni. Szép a festése rendkívűl jó megjelenésű kerékpár...

Hátrány

Egy komoly hibája volt... Full gagyi a monoblokk benne akinek ilyen van cserélje ki azonnal egy normálisra.  Műanyag perselyben egy szörnyen gyenge csapágy 200km-sem bírt ki...

Én ugyan saját magam cseréltem rajta a következő dolgokat( ezek nem hibásodtak meg): első, hátsó váltó ezeket Shimano Sora-ra.Láncot Shimano hg-40-re.ülést, Bikefun Lugano-ra. És egy komlett új hátsó kereket amin 12-28-as a fogszám+kazettás agyat kapott. Később ha erősödöm remélem kitudom tekerni az alsó tartományt is...

Tapasztalat

Saját építésű outi-ról ültem át erre a gépre, ég és föld. Biztosan egy komolyabb gép többet tud de én 2011 Junius óta tekerek, azóta 800km-t mentem. Előtte 15év alatt nem mentem 100 km-t. Tehát abszolult kezdő vagyok....

Nincs összehasonlítási alapon, más bringákkal..

 

Erre ajánlom

Kezdő országuti kerékpározásra...... 2012-ben versenyezni fogok ezzel a géppel kiderül mit bír...

 

Ennyiért vettem
60.000
Mért tömeg
9500 g
Csatolt képek
Sprint Monza  2011 országúti
A vas
Sprint Monza  2011 országúti
Én és a bringa
25 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

SzuLa avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon gyors, kellemes esztétikai látvány.

Hátrány

Felnik kidolgozása, hajtómű nem elég merev.

Tapasztalat

Egy régi versenybicóról nyergeltem át a sprint monzára, össze sem lehet hasonlítani a kettőt. A monza száguld, mint egy kis őrült. Állandóan arra kapok kedvet, hogy feszegessem az erőnlétem korlátait.
A váltó beállítás nélkül is pontos, könnyen jár. A fékek a régihez képest erőteljesek, viszont az első fék szakaszosan fog. A hátsónál  nem tapasztaltam ilyet. Ez valószínűleg a felni pontatlan megmunkálásából ered. Nem gond ez nem ér annyit, hogy egy hétig nélkülözzem, így majd a télen visszatérek a problémára.
A hajtókat tényleg nem elég merev, 1-2 mm játék látható az első lánckeréken terheléskor.
Régi kerékpárról váltóknak csak ajánlani tudom, ha valaki a sokkal jobb minőséghez szokott annak nem fog megfelelni.
Esztétikailag kellemes látvány, dicsérik is lépten-nyomon. 

Ennyiért vettem
65 400
Csatolt képek
Sprint Monza  2010 országúti
Sprint Monza  2010 országúti
Sprint Monza  2010 országúti
27 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gorgonzola avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Kezdőnek ideális választás, olcsó, alap rajta minden, de minden működik és nem feltételezem hogy ez ne tartana majdnem örökké, legfeljebb megengedheted magadnak hogy lecseréld, elromlani nem fog. Alap Shimano cuccok, semmi sallang, Japán megbízhatóság Kínában gyártva (ezért olcsó is). Az A050 váltókar furcsa lehet ha megszoktad a fékváltókart, de én túragépről átülve 20km múlva úgy szálltam le róla, hogy teljesen kézre állt már. Mivel versenyen nem indulok, nem számít az a kis időveszteség, hogy fel kell nyúlni érte. Az aluváz kellemesen merev, jó teljesítményű, a méretezése korrekt, az átlépési magassághoz kiszámolt 54-es méret minden irányban tökéletesen passzol. Az áttételezáse kezdőknek lett méretezve, a legnagyobb 48/14-es áttétel nem teszi alaklmassá igazi száguldásra, de aki ilyet vesz valószínűleg többre értékeli a gyengébb, kisebb erőnléttel is jól kihasználható fokozatokat. A fékekről nem igaz, hogy gyengék, a túragépem V fékéhez képest gyengébbek, de közel sem használhatatlanok. A felnik sorjásak kívül és belül is, ezeken érdemes csiszolópapírral finomítani mielőtt belül kivágja a belsőt kívül meg felszeleteli a fékbetétet. A gyári gumik 23mm-esek, nem éppen extravékony, minősége közepes (Kenda Campaign vagy ilyesmi) de amíg nem kopik le nincs ok a cseréjére, 6bar-al jól megy. A nyeregről még nem tudom mit gondoljak, igazából nem rossz de nem is egy tökéletes darab, embere válogatja kinek mennyire passzol. Összbenyomásom jó a gépről, gyári dobozából kivéve kicsit gagyinak tűnt, aztán amikor összeraktam rájöttem hogy a helyén van rajta minden, ennyi pénzért még jó is. Túragépről átülve először azt hittem rosszul van beállítva a sebességmérő, indulás, felváltás, órára ránéz és laza tekeréssel 35-el téptem. A trekkingel ekkora erőkifejtéssel 25 körül megy. Mondjuk első nap alig mertem ráülni, 9,5kg, minden vékony, a kerék is olyan kis jelentéktelen outis, azt hittem össze fog szakadni :-) Mivel alapvetően nem értek az outikhoz (most először van ilyenem) nem hiszem, hogy amit egyszer Bulgáriában ráraktak az ne lenne megfelelő hosszú évekig az örömbringázásra, amire nekem kell.

Hátrány

Minden alap, ha jobbhoz szoktál, akkor visszalépésnek fogod érezni ha megveszed. A fékkar működik, de ormótlan amatőr kinézetű darab és nagyon magasan van. Lejjebb kellene szerelni, átbandázsolni, de lehet lecserélem egy szebbre ha már nekiállok. A pedálok totál Kínai alu/vas kombik, a súly jó részét ezek teszik ki. Ezt úgy is lecseréled patentra, ha beleszeretsz az útba. A kerekeket újonnan centrírozni kellett, nem tudom ez más típusoknál mennyire jellemző. A váltókar a stucni mellett van, ezért meg kell válogatni mit akarsz a kormányra rakni még, mert nem fér el akármi (lámpa, csengő, km óra). Nincs rajta sárvédő szem meg egyéb extrák, nem nagyon téliesíthető, ez városi egy bringás harcosoknak hátrány lehet. Gyenge áttételek, 60-al nem tudsz már tekerni.

Tapasztalat

Árához képest kiváló. Első outim, nem tudom mivel összehasonlítani, nem látok igazán gyenge pontját. Én még nem bízom a vékony kerekeben, de ez az én hibám. Teljesítmény azért csak közepes, mert tök alap.

Erre ajánlom

Egynapos túra hátizsákkal, stresszoldás, száguldás, súlyfelesleg ledolgozása, tüdőtágítás, stb.

Ennyiért vettem
55000
Mért tömeg
9500 g
Csatolt képek
Sprint Monza  2010 országúti
Az aszfaltcsapató
27 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tomi576 avatar
10 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
szép, olcsó, viszonylag könnyű, outi kezdéshez ideális. 2000km defekt nélkül. Nem a legdrágább dolgok vannak rajta az tény, de jól bírják a gyűrődést.
Hátrány

pedál (nem spd)

hajtókar lehetne merevebb

első felni sorjásodott - belsőket vágott ki 

Tapasztalat
én teljesen meg vagyok elégedve. 30-40km volt az enyémben mikor megvettem 50.ezerért. Azóta kicseréltem a belsőket (Continental, Schwalbe) hajtókart (Truvativ Rouleur GXP) hátsóagyat/fogsort (Shimano 2200/Sunrace 8s) pedált (Shimano PD-M540) Tervben van még fékváltókar, nyereg,nyeregcső, stucni, küls, felni. 4-4 répát adok neki. ajánlom mindenkinek.
Erre ajánlom
kezdő országútisoknak, akik csak edzőbicónak vennék, vagy nem akarnak sokat költeni.. városi harcosoknak is ideális.. esetleg munkába járás
Ennyiért vettem
50.000
Csatolt képek
Sprint Monza  2010 országúti
26 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

blocco avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 81%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
ár-érték arány.nagyon jó felnik főleg honi utakra, mentem már vele mindenhol, de nagyon bírja. szerintem szép is:)
Hátrány
a fék nem megállásra való és a fékkar lehetne jobb helyen.
külön váltókar van ami néha szintén kényelmetlen tud lenni.
Tapasztalat

A kolléga véleménye ihletett meg, hogy leírjam a véleményemet a bicóról.Nem kérdőjelezem meg más véleményét, de nekem más.

Én is szakértelem és pénz hiányában választottam ezt a típust. Ajánlottak használtat, de nem akartam befürödni vele. 100 000+ meg nem volt rá.

A kerekek nekem nagyon jól bírták a megterhelést, ha jól emlékszem nem volt defektem. Nekem a váz merevségével sem volt problémám. A fékek tényleg borzalmasak. A váltó állítás nélkül szintén nem muzsikál tökéletesen. Ha nincs műszaki tudás hozzá ezt bármely  boltban beállítják  pici pénzért szerintem. Nem tudom mennyit spóroltak meg vele, hogy nem fékváltókart tettek rá, de én sajnálom. A festés nekem kb 1 helyen sérült,tényleg könnyen lepereg. Esőben is mentem semmi gondom nem volt vele.Szervizelésre költött pénz nálam nagyon kevés volt.

Első bringának ilyen árban szerintem megfelelő, nem tudom van-e ennyiért újonnan jobb, mert más hasonló árkategóriában  lévőt nem próbáltam.Több pénzért lehet jobbat venni. Én nem bántam meg.

Erre ajánlom
kezdőknek. első bringának tökéletes, ha fél az ember a használttól.
Ennyiért vettem
67000
26 olvasó 81%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dr. Opout avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

"Viszonylag" olcsón vettem, ha valaki nem járatos a használt gépek vásárlásánál fontos szempontokhoz, akkor első oútinak ilyen árkategóriában elmegy. A kerekei elég erősek, fogtam velük pár olyan kátyút, hogy azt hittem a vila törik ketté, de még csak enyhe ütése sem volt utána a felninek. A fémkeretes taposópedál egész használható, akár klipsz is szerelhető rá. A 2200-as váltó és a SIS váltókarok meglepően pontosak, ha jól vannak beállítva. Acélvázas montiról átülve ahhoz képest vadászgépnek tűnik.

 

Hátrány

Gyakorlatilag nincs olyan része, amin ne lenne kivetnivaló, még árkategóriához viszonyítva is.

Tapasztalat

Azért vettem meg, mert nem volt keret drágább bringára, és még nem értettem az oútikhoz, ezért nem akartam használtat venni, hátha valami rejtet hibája van, jobban bíztam az egyszerűbb, de új bringában. Ma már messze kerülném a helyet is, ahol rámsózták. A gyári noname felniszalagok a vásárlás napján, hazaérkezéskor letámasztva a vasat pár percen belül beszakadtak, pedig 5 barnál nem ment bele több. A Kenda külsők voltak a következők, két hét múlva, a drótperem mellett adta meg magát az egyikük, 6 bar alatt, álló helyzetben, otthon, az előszobában(Akkorát szólt, hogy ráharaptam ebéd közben a kanálra :D)  Bár mérete alapján (csőközéptől csőközépig mérve, ha nem ejtett lenne a felsőcső, 56 centisnek felelne meg) 180 centimhez még épphogy nem kicsi a váz, a stucni hossza és a feleslegesen nagy előrenyúlású kormány miatt szinte csak nyújtott karokkal tudtam fékkarfogásban, illetve alsófogásban haladni, amíg egy rövidebb stucnival nem orvosoltam a problémát. A fékkarok gyári pozíciója nagyon magasan van, alsófogásban teljesen le kellett nyomni a könyökem, hogy elérjem őket, Az átrakás pedig bandázscserével járt, további kiadás... A fékek harmatgyengék, fékpofa tuning után is, megfigyelhető, ahogy maga a féktest hajlik, miután a pofa a felnihez szorul. A hajtóműnek akkora az ütése, hogy nagytányéron nem tudtam olyan pozícióba állítani, hogy terhelés alatt ne érjen bele egy fordulat alatt legalább egyszer az átdobóba. A racsni nem szereti az esőt, picit sem, egyik őszi reggel azt tapasztaltam, hogy fix hajtássá változott a szabadonfutó...   A váz teljesítménye merevség tekintetében konvergál a nullához, a bal hátsó papucs annyit nyúlott hátrafelé, hogy koppra berakva a kereket, az a nyeregvázcső közepétől legalább másfél centivel áll balra.  A festés nevetségesen könnyen lepereg, legjobb lenne polifoamba csavarva használni...

Összességében: volt már rosszabb bringa is alattam, de  a vártnál is gyengébben muzsikál, és a ráköltött összeg (felniszalag, belsők, külsők, racsni, fékpofák, bandázs, meg persze a máskülönben is kopó alkatrészek cseréje) tükrében egyáltalán nem érte meg beruházni rá.

Erre ajánlom
Annak, aki szeret egy új kerékpárra az eredeti árának megfelelő összeget költeni, hogy azt használhatóvá tegye.
Ennyiért vettem
68900
53 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-9 (9 vélemény)
Rendezés
1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Sprint Monza- Megvegyem vagy ne vegyem?
2 válasz
utolsó: 2012. feb.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sprint Monza termékkel kapcsolatban: