- Első osztályú TREK minőség.
- Gyönyörű a design.
- A top TREK bringákkal teljesen azonos geometria.
- A Shimano Tiagra 4600 váltó egy óramű. Ha jól be van állítva iszonyat pontos.
- Elég sok vázméret, így van lehetőség kiválasztani a legpontosabban hozzád illőt.
- Ha pedig megvan, akkor nagyon kényelmes.
- Ár / érték aránya jó. Nem mondom, hogy olcsó, de ki lehet fogni leáraz (mint én is) és akkor nagyon jó bolt.
- Gumik. A 23-as már kövületnek számít, de főleg a magyar utakon kínzás. Nem egy nagy befektetés és simán felmegy a 28 mm-es. Az első volt, amit lecseréltam.
- Kicsit gyengének találom a féket. Lespórolták róla a Shimano Tiagra 4600 groupset fékjeit. Le fogom cserélni.
- Ez szubjektív, de nekem a nyereg nagyon nem jött be.
Mivel Magyarországon már nem lehetett kapni 54 cm-es vázzal ezért Angliából rendeltem. Én ugyan 180 cm vagyok, de a belső lábhosszam elég rövid, így a gyári javaslat helyett 54-es kellett, ami utólag nagyon jó választásnak bizonyult. Gyors, pontos, kényelmes, gyönyörű. (Megfordulnak utánam.) A gumikat le kellett cserélni, mert a magyar utakra a 23-as kínzás. 28-as Schwalbe Luganokat tettem rá, ami simán felment és sokkal kényelmesebb lett. Az első országúti brigngám, de alapvetően elsőre kényelmes volt (egy-két finombeállítás után.) A nyereggel nem voltam kibékülve (Bontrager Affinity), nekem nem volt kényelemes. Ideiglenesen a régi TREK 3700-asom Bontrager SSR nyergét tettem fel és azonnal "otthon" éreztem magam. 20-40 km-eket megyek egyenlőre vele, mert nem bírok még többet, de szerelem első látásra.
Kezdő országútisoknak.