Trek 1.5 országúti

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2015
    (frissítve: 2015.03.)
  • Listaár: 369.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

Zsolt37 avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- Első osztályú TREK minőség. 

- Gyönyörű a design. 

- A top TREK bringákkal teljesen azonos geometria. 

- A Shimano Tiagra 4600 váltó egy óramű. Ha jól be van állítva iszonyat pontos. 

- Elég sok vázméret, így van lehetőség kiválasztani a legpontosabban hozzád illőt.

- Ha pedig megvan, akkor nagyon kényelmes.

- Ár / érték aránya jó. Nem mondom, hogy olcsó, de ki lehet fogni leáraz (mint én is) és akkor nagyon jó bolt. 

Hátrány

- Gumik. A 23-as már kövületnek számít, de főleg a magyar utakon kínzás. Nem egy nagy befektetés és simán felmegy a 28 mm-es. Az első volt, amit lecseréltam. 

- Kicsit gyengének találom a féket. Lespórolták róla a Shimano Tiagra 4600 groupset fékjeit. Le fogom cserélni. 

- Ez szubjektív, de nekem a nyereg nagyon nem jött be. 

Tapasztalat

Mivel Magyarországon már nem lehetett kapni 54 cm-es vázzal ezért Angliából rendeltem. Én ugyan 180 cm vagyok, de a belső lábhosszam elég rövid, így a gyári javaslat helyett 54-es kellett, ami utólag nagyon jó választásnak bizonyult. Gyors, pontos, kényelmes, gyönyörű. (Megfordulnak utánam.) A gumikat le kellett cserélni, mert a magyar utakra a 23-as kínzás. 28-as Schwalbe Luganokat tettem rá, ami simán felment és sokkal kényelmesebb lett. Az első országúti brigngám, de alapvetően elsőre kényelmes volt (egy-két finombeállítás után.) A nyereggel nem voltam kibékülve (Bontrager Affinity), nekem nem volt kényelemes. Ideiglenesen a régi TREK 3700-asom Bontrager SSR nyergét tettem fel és azonnal "otthon" éreztem magam. 20-40 km-eket megyek egyenlőre vele, mert nem bírok még többet, de szerelem első látásra. 

Erre ajánlom

Kezdő országútisoknak.

Ennyiért vettem
449 Ł + postaköltség (kb. 195.000.- Ft.)
Mért tömeg
10000 g
Csatolt képek
Trek 1.5  2015 országúti
Trek 1.5  2015 országúti
19 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (országúti):

100-as sorozatú Alpha Alumínium


anyag:

100-as sorozatú Alpha Alumínium


méretek:
  • 50 cm
  • 52 cm
  • 54 cm
  • 56 cm
  • 58 cm
  • 60 cm
  • 62 cm
  • 64 cm

 
színválaszték:

Fehér


villa (merevvilla):

Trek karbon road


Meghajtás

hajtókar:

FSA Vero, 50/39/30


lánc:
KMC X10
fogaskoszorú:
Shimano Tiagra,

12-30, 10 sebességes


hátsó váltó:
Shimano Tiagra
 
fokozatok száma:

3x10


pedál:

Alu keretes műanyag taposó, toe-clip/strap


Kerék

felni:

Bontrager Tubeless Ready


első agy:

Bontrager alu


hátsó agy:

Bontrager alu


külső gumi:
Bontrager R1,

Hard-Case Lite, 700x23c


Irányítás

kormány:

Bontrager Race, VR-C, 31,8 mm


 
bandázs:

Bontrager zselés kormányszalag


kormányszár:

Bontrager Blendr Elite, komputer és lámpa rögzítővel, 31,8 mm, 7°


nyereg:

Bontrager Paradigm 1


nyeregcső:

Bontrager alu, 2 csavaros fej, 27,2 mm, 8 mm hátranyúlás


Fék

 
féktest:

Alu kantilever fék


 
fékváltó kar:
Shimano Tiagra
Trek logó

Trek márka bemutatás

A Trek kerékpárokat gyártó cég 1976-ban kezdte meg működését és először acélvázas túra kerékpár vázakat gyártottak. A cég fejlesztéseinek fő iránya nem az olcsó tömegtermelés, hanem a minőségi kerékpárok gyártása volt, és erről az irányvonalról azóta sem tért le.

Az acél vázak után áttért az alumínium csöves gyártástechnológiára, amit 1985-től folyamatosan fejlesztenek.

Az első karbon csöves kerékpárt 1987-ben kezdte el árusítani, két évvel később már fém nélküli teljes karbon vázakat is gyártott! A karbon technológia fő fejlesztője azóta is.

1999-től 2005-ig Lance Armstrong zsinórban 7 Tour de France győzelmet szerzett, mindet Trek kerékpáron.

A cég 2002-től Bontrager márkanéven egyre több alkatrészt és kiegészítőt is forgalmaz, 2004-től a Gary Fisher országúti és monti kerékpárok, 2006-tól a MirraCo BMX kerékpárok gyártója és forgalmazója is.

Jelenleg Észak-Amerikában 50% fölötti piaci részesedéssel a legnagyobb gyártó és már az egész világon ismerik a Trek kerékpárokat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Trek 1.5 termékkel kapcsolatban: