Trek Madone 4.5 országúti

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.01.)
  • Listaár: 595.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK




kcser avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Carbon váz, súly, geometria és ahogy kinéz a Madone 4.5

Hátrány

-

Tapasztalat

Nincs összehasonlítási alapom más carbon vázzal, mert eddig csak alu és Cro_Mo vázas trekkingem és MTB-m volt. Ég és Föld...

Könnyen kezelhető,kényelmes, nagyon könnyű a Madone 4.5. Élmény vele bringázni. A váz geometriája nekem tetszik, a felső cső lejtése miatt is. Vázba integrált vezeték nélküli jeladó a pedál és kerékfordulat méréshez (DuoTrap).

A 2010-esen gyárilag, ha jól tudom, 105-ös szett van (kivéve a szérián kívüli hajtókar és Tiagra fékek). Nekem pár dolog cserélve lett: Kerék (Token C30 - nagyon könnyű,nagyon erős és nagyon szép); Bontrager Speed Limit fékek (brutálisak); Ultegra fék- váltókar, hajtókar és pedál.

 A véleményezés miatt lemértem a tömegét és nagyon meglepődtem, azt hittem több lesz. 8,4 kg-ot mértem digitális személymérlegen, első- hátsó villogóval, computerrel, kulacstartóval, mini pumpával, nyeregtáskával (+ pótbelső, gumileszedő, szerszámkészlet) felszerelve.

Erre ajánlom

Országútra, és akár versenyre is.

Ennyiért vettem
nagyon jó áron ,de így is nagyon sok :P
29 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

400-as sorozatú OCLV karbon, KVF (Kammtail Virtual Foil) cső forma, E2, BB90, belső bowden vezetés, DuoTrap kompatibilis


méretek:
  • 50 cm
  • 52 cm
  • 54 cm
  • 56 cm
  • 58 cm
  • 60 cm
  • 62 cm

 
színválaszték:

Placid Blue-Crystal White


villa (merevvilla):

Madone KVF karbon, E2


Meghajtás

hajtókar:

Shimano R565, 50/34 (compact)


hátsó váltó:
Shimano Ultegra
 
fokozatok száma:

2x11


Kerék

külső gumi:
Bontrager R2,

700x23c


 
komplett kerék:

Bontrager Race, Tubeless Ready (belső nélkül is használható)


Irányítás

kormány:

Bontrager Race VR-C, 31.8mm


 
bandázs:

Bontrager Gel Cork tape


kormányszár:

Bontrager Race Lite, 31.8mm, 7 fokos


nyereg:

Bontrager Affinity 2, kovácsolt króm-molibdén pálcák


nyeregcső:

Bontrager Carbon, 27,2mm, 8mm hátranyúlás


Fék

 
féktest:

Alu kéttengelyű féktest


 
fékváltó kar:
Shimano Ultegra
Trek logó

Trek márka bemutatás

A Trek kerékpárokat gyártó cég 1976-ban kezdte meg működését és először acélvázas túra kerékpár vázakat gyártottak. A cég fejlesztéseinek fő iránya nem az olcsó tömegtermelés, hanem a minőségi kerékpárok gyártása volt, és erről az irányvonalról azóta sem tért le.

Az acél vázak után áttért az alumínium csöves gyártástechnológiára, amit 1985-től folyamatosan fejlesztenek.

Az első karbon csöves kerékpárt 1987-ben kezdte el árusítani, két évvel később már fém nélküli teljes karbon vázakat is gyártott! A karbon technológia fő fejlesztője azóta is.

1999-től 2005-ig Lance Armstrong zsinórban 7 Tour de France győzelmet szerzett, mindet Trek kerékpáron.

A cég 2002-től Bontrager márkanéven egyre több alkatrészt és kiegészítőt is forgalmaz, 2004-től a Gary Fisher országúti és monti kerékpárok, 2006-tól a MirraCo BMX kerékpárok gyártója és forgalmazója is.

Jelenleg Észak-Amerikában 50% fölötti piaci részesedéssel a legnagyobb gyártó és már az egész világon ismerik a Trek kerékpárokat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Trek Madone 4.5 termékkel kapcsolatban: