Trek Madone 4.5 országúti

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.01.)
  • Listaár: 595.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK




tiksi73 avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Prímán néz ki, könnyű, nagyon engedelmes, szuperul kanyarodik a Madone 4.5. Az összes főbb alkatrésze karbon, így kiválóan nyeli el az ütéseket és hosszú utakra is bátran ajánlom. Eddig a strapát is bírja : 37-tel elgázoltam egy tyúkot, de szerencsére semmi bajunk nem lett, (a tyúk lett csak áldozat) csak a láncot kellett visszarakni. A váltók tökéletesen működnek, a váz pedig nagyon merev. Az üzletből hazahozva megmértem, pedálok nélkül natúr 7,7 kiló volt.

Hátrány

A szériakerekek nem nagyon tetszenek a Madone 4.5-ön, mert az illesztéseknél kis eltérés van mindkettőnél és fékezéskor idegesítően kopog (ez gari?). Valszeg ez fog legelőször "távozni"róla. A "négyest" is ezért adtam az ár/értékre. A szintén széria fékbetétekkel hideg időben érdemes figyelni, mert betonkeménységűvé válnak, nehogy meglepetést okozzon.

Update: momentán 5500 km van benne, a kerekek csak télen kattogtak, valszeg a -2/3 fokok miatt(azért lecseréltem aerósabbra), a gyári R600 50/34 kompakt (tehát mindenre jó)hajtómű, versenyen nagyon gyorsan elfogy, meg az osztrák hegyeken is. Asszem erre szokták mondani, hogy aki mindenhez ért, az valójában nem ért semmihez ! :-))

Erre ajánlom

Országúti "örömködés", versenyen még nem voltam vele, de gondolom arra is kiváló lesz. Nagyon trendi, jó minőségű cucc.

Ennyiért vettem
450000
24 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

400-as sorozatú OCLV karbon, KVF (Kammtail Virtual Foil) cső forma, E2, BB90, belső bowden vezetés, DuoTrap kompatibilis


méretek:
  • 50 cm
  • 52 cm
  • 54 cm
  • 56 cm
  • 58 cm
  • 60 cm
  • 62 cm

 
színválaszték:

Placid Blue-Crystal White


villa (merevvilla):

Madone KVF karbon, E2


Meghajtás

hajtókar:

Shimano R565, 50/34 (compact)


hátsó váltó:
Shimano Ultegra
 
fokozatok száma:

2x11


Kerék

külső gumi:
Bontrager R2,

700x23c


 
komplett kerék:

Bontrager Race, Tubeless Ready (belső nélkül is használható)


Irányítás

kormány:

Bontrager Race VR-C, 31.8mm


 
bandázs:

Bontrager Gel Cork tape


kormányszár:

Bontrager Race Lite, 31.8mm, 7 fokos


nyereg:

Bontrager Affinity 2, kovácsolt króm-molibdén pálcák


nyeregcső:

Bontrager Carbon, 27,2mm, 8mm hátranyúlás


Fék

 
féktest:

Alu kéttengelyű féktest


 
fékváltó kar:
Shimano Ultegra
Trek logó

Trek márka bemutatás

A Trek kerékpárokat gyártó cég 1976-ban kezdte meg működését és először acélvázas túra kerékpár vázakat gyártottak. A cég fejlesztéseinek fő iránya nem az olcsó tömegtermelés, hanem a minőségi kerékpárok gyártása volt, és erről az irányvonalról azóta sem tért le.

Az acél vázak után áttért az alumínium csöves gyártástechnológiára, amit 1985-től folyamatosan fejlesztenek.

Az első karbon csöves kerékpárt 1987-ben kezdte el árusítani, két évvel később már fém nélküli teljes karbon vázakat is gyártott! A karbon technológia fő fejlesztője azóta is.

1999-től 2005-ig Lance Armstrong zsinórban 7 Tour de France győzelmet szerzett, mindet Trek kerékpáron.

A cég 2002-től Bontrager márkanéven egyre több alkatrészt és kiegészítőt is forgalmaz, 2004-től a Gary Fisher országúti és monti kerékpárok, 2006-tól a MirraCo BMX kerékpárok gyártója és forgalmazója is.

Jelenleg Észak-Amerikában 50% fölötti piaci részesedéssel a legnagyobb gyártó és már az egész világon ismerik a Trek kerékpárokat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Trek Madone 4.5 termékkel kapcsolatban: