Prímán néz ki, könnyű, nagyon engedelmes, szuperul kanyarodik a Madone 4.5. Az összes főbb alkatrésze karbon, így kiválóan nyeli el az ütéseket és hosszú utakra is bátran ajánlom. Eddig a strapát is bírja : 37-tel elgázoltam egy tyúkot, de szerencsére semmi bajunk nem lett, (a tyúk lett csak áldozat) csak a láncot kellett visszarakni. A váltók tökéletesen működnek, a váz pedig nagyon merev. Az üzletből hazahozva megmértem, pedálok nélkül natúr 7,7 kiló volt.
A szériakerekek nem nagyon tetszenek a Madone 4.5-ön, mert az illesztéseknél kis eltérés van mindkettőnél és fékezéskor idegesítően kopog (ez gari?). Valszeg ez fog legelőször "távozni"róla. A "négyest" is ezért adtam az ár/értékre. A szintén széria fékbetétekkel hideg időben érdemes figyelni, mert betonkeménységűvé válnak, nehogy meglepetést okozzon.
Update: momentán 5500 km van benne, a kerekek csak télen kattogtak, valszeg a -2/3 fokok miatt(azért lecseréltem aerósabbra), a gyári R600 50/34 kompakt (tehát mindenre jó)hajtómű, versenyen nagyon gyorsan elfogy, meg az osztrák hegyeken is. Asszem erre szokták mondani, hogy aki mindenhez ért, az valójában nem ért semmihez ! :-))
Országúti "örömködés", versenyen még nem voltam vele, de gondolom arra is kiváló lesz. Nagyon trendi, jó minőségű cucc.