ennyi elég is sztem
Avid BB5 tárcsafék
-
Modellév:
2013
- Listaár: 12.600 Ft
Avid.
Brutálisan fog,nehezen kopik el, pofonegyszerű karbantartás...
Nemrég vettem, nagyon jó vétel volt, lazán odaveri az összes mechanikus hayest és egyéb tacskót..
Kedves Boborján, jól mondom 2 színben van a fék. A szürke amit 2007 előtt gyártottak, és a fekete amit 2007 után.
Igazad van, létezik road verzió, de bb7ből.
Jól fog.
Könnyű állíthatóság.
Az enyém nem nyikorog.(csak ha vizes)
Szerintem nagyon jó fék az árát megéri.
Fr 5 ős fékkaral ajánlom.
Dirt Street
Freeride
Ezer a penzer jobbat nem kapsz.
Jol fog DH ra nagy tarcsaval es hatul de nem arra van inkabb olajos
Freeride ra meg elmegy elol is de csak 203 asal es ha tudsz inkabb tegyel hidraulikust
Dirt re szerintem megfelel
MEGERI!!!
fekete (MTB)
ezüst (Road)
335 g
Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.
1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.
1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.
2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.
Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.