160 as tárcsával is bivaly erős az Avid BB5
jól adagolható
kb 5 perc alatt be lehet állítani
nekem még nem melegedett túl pedig magyar Dhra használtam
viszonylag tartós
néha ciripel
Abszolút megéri az árát!
street,dirt,fr,enyhe dh
160 as tárcsával is bivaly erős az Avid BB5
jól adagolható
kb 5 perc alatt be lehet állítani
nekem még nem melegedett túl pedig magyar Dhra használtam
viszonylag tartós
néha ciripel
Abszolút megéri az árát!
street,dirt,fr,enyhe dh
Olcsó, könnyen szerelhető az Avid BB5.
nálam még nem merült fel probléma, talán néha kicsit hangos
ár/érték arányát tekintve az egyik legjobb vétel. ódákat nem akarok zengeni róla, de amire való, arra tökéletes. nem dh-zni kell vele, városban viszont elegendő, 3 hónap alatt semmi problémám nincs vele
városba, túrázni
A tárcsa egy hosszabb tartósabb fékezés után eléggé felmelegszik, (meglehet gyújtani a cigit vele simán :DDD).
Többször is megsütöttem a tárcsát, és meg kellett állni pihenni, mert mikor felmelegedik a tárcsa kb. 70%-ot vesztett a fékerejéből. O.o
Dirt, enyhébb lejtőzésekre, túrázni.
- Hayes V8 tárcsával használom nagyon jó a fékhatása nagyon jól lehet neki adagolni.
- Könnyü beállítás nincs túlbonyolitva.
- Jól néz ki
- Nagyun egszerű és letisztult kis szerekezet a BB5 de nagyon jo fékhatást ad le . Dirt street parkra teljes mértékben elegendő..
- Nem tul drága.
NINCS
DSP
Ez az első tárcsafékem, előtte Deore LX V-féket használtam, attól szerintem kicsivel jobb fékerővel rendelkezik ez az Avid tárcsafék. Avid 5-ös fékkarral hazsnálom, szerintem jó párosítás.
Városi használat, könnyebb túrázáshoz
Relatíve könnyü beálítani! Az egyik oldalt álítható a betét!!!(lehetne a mésikon is!)
Nem csúnya,de nekem több előnyös tulajdonsága nincs!
Nagyon gyér fék a bb5-ös! Elég alulméretezet a fékpofálya(kicsi a ferrodol) ,ezáltal csak kisseb tömegű emberreknek való! Hamar megégnek a betétek benne!
Gyenge a fékhatása mind elől mid pedig hátúl is!
Több féle tárcsával próbáltam de semmi változás!
Tökéletes fék gyerekeknek!
Ez csak pénzkidobás volt számomra!!!
Shimano BR-M 495 mellet elbujhat a BB5! Kenterbe veri bármikor ja és azon mindkét oldali pofa álítható!!
Dísznek!!! Gyerekeknek és kb 70kg-ig!!!!
- Nem kopik anyira a gyári fékbetétek mint a többinél.
- Elég jól birja az esőt (nem csikorog)
- Nem valami drága a BB5
- Könnyen lehet hozzá alkatrész szerezni
- Beálitása nagyon könyű
- Ide nem tudok mit mondani
Mindenle
Nagyon nagy fékereje van eddig v-féket használtam ahoz képest 1000-szer jobb ez az Avid tárcsafék. 160 as tárcsával használom hátul. Az adagolása is jó shimano fékkarral hazsnálom. Beállítása kb 5 perc vagy kevesebb és elég könnyű is beállítani az Avid BB5-t.A hő hatására sem változik a fékerő. Néha szokott ciripelni .
Nagyon meg vagyok vele elégedve .
Nincs .
Túrázgatás.
Jó fékerő ha normálisan be van állítva
Jól adagolható ez az Avid tárcsafék
Nem túl dárga
Egyszerű cserélni a pofákat
Nem melegszik túl csak nagyon nehezen
Nekem a rugó ami tarta a pofákat nem nyomja szét eléggé így a pofák egyenes hejett átlósan állnak de így is tökéletesen használható ez az Avid tárcsafék
Túl szélesek a gyári alátétek (lejebb kifejtem)
Szerintem az árához képest nagyon jó kis tárcsafék a BB5
De az alátétek tipus hiba. Túl szélesek és bele érnek a tárcsába és nem tudok dönteni annyira h ne érjen bele ha a vázon egy kicsit is görbe a tácsa tartó szem. 2 haverommal úgy oldottuk meg mind 3-an hogy kireszeltünk kb 1-2 milit az elátétből és így tökéletesen működik
Én streetre használom de szerintem DH-n kívül mindent birna
- a fékerő szerintem egészen pompás 160/180-as shimano tárcsákkal használom
- adagolhatósággal teljesen meg vagyok elégedve
- beállítása pofon egyszerű, még egy vak is megcsinálná...
- úgy tapasztaltam hogy melegedés hatására sem veszít a fékerejéből ez az Avid tárcsafék
- a gyári pofák elég sok ideig bírták, elöl még mindig az van hátul már utángyártott
- néha dúdol valami Guns'n'Roses-t de nem ismerem fel...
hátránymiennekacuccnak?
használtan nagyon occóé lehet hozzájutni (de még újonnan sem veszélyes a BB5 ára...)
mindenre amire jólesik de ne versenyzésre
Nagyon jól fékez ha bekopik, pár hidraulikus elbújhat mellette.
Jóll állítható! Teljesen testre szabhatod!
Hamar bekopik a betét, de ha bekopott utána alig kopik. Nemtudom hogyvan de ígyvan :D
Néha nyikorog az Avid BB5, és ez zavaró!
Dirt, dh
Nekem 203-as tárcsával van a BB5, és nagyon bevált. Szerintem az egyik legjobb bowdenes tárcsa a BB5. Sok hidrásat is simán leköröz ha bekopik. könnyű beállítani, nem kopnak túl gyorsan a betétek, viszonylag olcsó. Néha nyikorog, ami idegesítő, de ez valószínüleg azért van mert ferdén koptak be a betétek.
eddig nem tapasztaltam
dirt 160-nal, DH 180/203-al.
1:brutális fékerő
2:szép kinézet
3:viszonylag olcsó az Avid BB5
4:bárhol belehet szerezni
csak ajánlani tudom ezt a féket olcsó és egyszerüen nagyszerü
5:könnyű fékbetétet cserélni
nemtapsztaltam.
nagyon jó fék!!
mindenre
A gyári roundragon tárcsa könnyen deformálódik, kiüt. ezt 3/2 tárcsánál tapasztaltam.
Ha van egy kis nyolcas a tárcsában, akkor csiszol, ciripel.
A féktestben a feszítő rugó elfáradhat.
Ajánlatos hozzá a gyári fékkar. A feltöltött képen lévő féktest, kapott egy kis hígítót. :S
Mindenre
olcsó ez az Avid tárcsafék
szép színek(fekete szürke)
nagyonjól be lehet állitani!
jo fékereje van ahoz képest hogy mechanikus !
nekem a gyári pofák nem váltak be mert kb feléig bekopott aztán valami hülye hangot adott ki de vettem bele kék fékpofákat és sokkal jobb lett azóta evvel használom !!
semmi !!!!(csak 1 kivételell gyári tárcsa csavaroktól félek egy kicsit mert ugye torx és könyen elnyalodik ha béna az ember !
vegyétek csak nem fogtok benne csalodni nagyonjó fék a BB5 :)
akármire :D
fekete (MTB)
ezüst (Road)
335 g
Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.
1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.
1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.
2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.
Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.