Avid BB7 tárcsafék

183 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.05.)
  • Listaár: 22.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK




Dzsuri avatar
Dzsuri
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Előszőr is az ,hogy AVID! iszonyatos fékereje van, ha jól be van állítva!
Hátrány
A 160-as tárcsa elől 30 celsius fokban nagyon felmelegszik, így elveszíti a fékerejét, de hátul nincs baj vele! Épp tegnap vettem előre egy 185-öset és az valami ultra brutál erejü, és nem forrósodik túl a nagy melegben sem! A másik dolog, hogy elől soha nem sikerül beállítani úgy a féktestet, hogy a tárcsa ne cincogjon a fékpofa miatt! Ez a dolog miatt vettem új tárcsát ,mert azt hittem túl nagy a 8-as benne, de hát a 185-ösben is alapból akkora volt, ami rájöttem nem volt nagy :D . Valaki segítsen, hogy hogy lehetne megoldani ezt a cincogós problemet, mert már nem tudom kit csináljak vele! lehet új fékpofa kell bele, mert már lehet nem egyenesen van kopva, vagy alapból lehet a kerékagy miatt van 8-as a tárcsában! kérlek titeket segítsetek!! Írjatok a dzsuri@vipmail.hu címre!! Köszi
Tapasztalat
Látom, hogy mindenki szídja a sípolást! Én nekem csak akkor sípól, mikor nem ülök bike-on, és csak úgy tologatás közben húzom meg a fékkart. mikor felpattanok rá akkor nagyon jó az egész! Amúgy rájöttem arra, hogy nem mindegy milyen idő van kint. például 10 fok alatt a fél általában mindig sípól nekem is mikor rajta ülök, de ha 10 fok fölött van a hőmérséklet akkor jó!
Erre ajánlom
A tárcsa mérettől függ az egész véleményem szerint. Most, hogy már van tapasztalatom a tárcsaméretben, így már tapasztalatból tudom ajánlani! A 160-as tárcsát kizárólag csak CC-re, és a 185 meg a 203-as tárcsát DH-ra, triálra, freeridera!!!!!
Ennyiért vettem
17000
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
típus:

mechanikus


 
fékkar anyaga:

a fékkar nem tartozék


 
féktest anyaga:

alu


 
fékpofa típusa:

fémes


 
féktárcsa mérete:
  • 140mm

  • 160mm

  • 185mm

  • 203mm


 
szín:
  • grafitszürke (MTB)

  • ezüst (Road)


 
dugattyúk száma:

2


 
állítási lehetőség:

rugóerő és fékbetét távolság


 
fékbetétcsere:

szerszám nélkül


 
fékpofa utánállítás:

kézi


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:
  • IS

  • adapter nélkül: PM


tömeg:

329g


 
további információk:
  • Precíz beállíthatóság, rendkívüli fékhatás és adagolhatóság, szerszám nélküli fékbetét csere, alacsony karbantartás igény, kedvező súly: 329g
  • Féktest: Hidegen kovácsolt alu. CNC megmunkálással
  • Csapágyazott fék mechanizmus
  • Állítható rugóerő és fékbetét távolság
  • Szerszám nélkül cserélhető fékbetétek
  • Fékkar (Road): Országúti és canti fékkaral használható
  • Fékkar (MTB): Avid fékkarokkal használható
  • Féktárcsa: Magas minőségi előírásoknak megfelelő "G2 CleanSweep" kialakítású féktárcsa, kiváló hőelvezető képességgel. Kompatibilis a 6 furatos tárcsás agyakkal.
  • A termék egy tárcsaféket+tárcsát tartalmaz, mely a hozzá adott adapterekkel előre és hátra is felszerelhető.

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

16-18 (18 kérdés)

Kérdések Statisztika
Jó mechanikus tárcsafék (b5 és bb7-en kívül)? Hayes MX4, MX2 jó-e?
4 válasz
utolsó: 2012. jún.
Mi a különbség az Avid BB5 és az Avid BB7 között?
5 válasz
utolsó: 2011. dec.
Avid BB7 vs. Shimano BR-M445- melyiknek jobb a fékereje?
31 válasz
utolsó: 2011. szept.
16-18 (18 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid BB7 termékkel kapcsolatban: