Avid BB7 tárcsafék

183 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.05.)
  • Listaár: 22.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK




Szalacsy Sanyi avatar
Szalacsy Sanyi
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
az hogy a földön van! hihetetlen fékerő, akárki be tudja állitani, ha meg enm értesz hozzá ugyis rájössz, adja magát! adnak hozzá torx kulcsot amit amugy drágán és nehezen lehet megvenni! egyszerre adagolható, ugyanakkor ha odahúzol neki akkor meg blokkol..hihetetlen, de én bátran kijelentem: sokkal jobb mint a hidraulikusok 80 %a. szóval a hfx mag fölött lévő fékek jobbak, alatta meg egyik se fog igy. (pl sram 9.0 közelébe se és, hayes sole sem, juicy 5 az madjnem, juicy 7 az már odavág) na de az ára sem mindegy!
Hátrány
aki meg akarja venni a féket és felszerelni és használni az ne vegyen ilyet, mert ezt állitani kell, de aki szereti magána kbelőni a cuccokat és szeret játszadozni is, annak hatékony játék lesz!
Tapasztalat
a legjobb madzagos tárcsafék, jó állithatósággal (2 oldalról pofaállitás, szuperjó!) 30 alatt kijössz ha a hozzá való avid fékakr tmeg bowdent veszed, nagypizzával, és sokkal jobban műxik mint egy 30 ezer forintos hidraulikos. MINDENKI ILYET VEGYEN, amig nem használtad nem érzed a varázsát! U.I: bekopás: 2 perc! telj készenlét: 2 óra. szal nem kell napokig koptatni, 2 km és kész
Erre ajánlom
kis pizzával is lehet extrémkedni, naggyal fr/dh, meg 4x emg minden kemény dolog. cc-re vegyetek bb5-öt!
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
típus:

mechanikus


 
fékkar anyaga:

a fékkar nem tartozék


 
féktest anyaga:

alu


 
fékpofa típusa:

fémes


 
féktárcsa mérete:
  • 140mm

  • 160mm

  • 185mm

  • 203mm


 
szín:
  • grafitszürke (MTB)

  • ezüst (Road)


 
dugattyúk száma:

2


 
állítási lehetőség:

rugóerő és fékbetét távolság


 
fékbetétcsere:

szerszám nélkül


 
fékpofa utánállítás:

kézi


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:
  • IS

  • adapter nélkül: PM


tömeg:

329g


 
további információk:
  • Precíz beállíthatóság, rendkívüli fékhatás és adagolhatóság, szerszám nélküli fékbetét csere, alacsony karbantartás igény, kedvező súly: 329g
  • Féktest: Hidegen kovácsolt alu. CNC megmunkálással
  • Csapágyazott fék mechanizmus
  • Állítható rugóerő és fékbetét távolság
  • Szerszám nélkül cserélhető fékbetétek
  • Fékkar (Road): Országúti és canti fékkaral használható
  • Fékkar (MTB): Avid fékkarokkal használható
  • Féktárcsa: Magas minőségi előírásoknak megfelelő "G2 CleanSweep" kialakítású féktárcsa, kiváló hőelvezető képességgel. Kompatibilis a 6 furatos tárcsás agyakkal.
  • A termék egy tárcsaféket+tárcsát tartalmaz, mely a hozzá adott adapterekkel előre és hátra is felszerelhető.

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

16-18 (18 kérdés)

Kérdések Statisztika
Jó mechanikus tárcsafék (b5 és bb7-en kívül)? Hayes MX4, MX2 jó-e?
4 válasz
utolsó: 2012. jún.
Mi a különbség az Avid BB5 és az Avid BB7 között?
5 válasz
utolsó: 2011. dec.
Avid BB7 vs. Shimano BR-M445- melyiknek jobb a fékereje?
31 válasz
utolsó: 2011. szept.
16-18 (18 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid BB7 termékkel kapcsolatban: