Avid Code 5 tárcsafék

10 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 40.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK




Dabomb96 avatar
22 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Brutál kinézet

Brutális fékerő 160-as tárcsával de 203-sal ott brutál jót harapott

4 dugattyús

Jól adagolható az Avid Code 5

Hátrány

Télen befagy könnyen megtörik a fékcső

Tapasztalat

Én előszőr egy Mali cobra vázon használtam de megölte a fék recsegett ropogott a váz jah és fékezésnél utána egy hardy3-mal használtam 203-as tárcsával az a váz bírta utána a jelenlegi vázamon és az is bírta a code5-öt. Jól le kell légteleníteni a dugattyúknál évente tömítéscsere ami 6000ft évente!

Erre ajánlom

DH dirt street mindenhol megfog

Ennyiért vettem
15000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
típus:

hidraulikus


 
fékkar anyaga:

alu


 
féktest anyaga:

alu


 
fékpofa típusa:

fémes


 
olaj típusa:

DOT


 
féktárcsa mérete:
  • 160mm

  • 185mm

  • 203mm


 
szín:

fekete


 
dugattyúk száma:

4


 
állítási lehetőség:

fékkar elérés


 
szimmetrikus fékkar:

nem


 
fékbetétcsere:

hátulról cserélhető, szerszámmal


 
fékpofa utánállítás:

automatikus


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:

IS


tömeg:

447


 
további információk:

CODE 5 hidraulikus tárcsafék Javasolt felhasználás:

  • All Mountain, Freeride, Downhill

Speciális tulajdonságok:

  • 4 dugattyús féktest
  • Power Reserve geometria
  • Középső felfogatású, állítható banjo
  • Split clamp/Matchmaker kompatibilis
  • Tárcsa: G2 CLEAN SWEEP
  • Tömeg: 447gramm

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Avid Code 5 kattintás előre ?
3 válasz
utolsó: 2013. okt.
Avid Juicy 5-höz hol lehet külön fékcső csatlakozót venni?
3 válasz
utolsó: 2011. okt.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid Code 5 termékkel kapcsolatban: