Avid Code 5 tárcsafék

10 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 40.000 Ft

Használt Avid Code fékszett eladó
24.000 Ft
új árához képest: -40%

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



1-10 (10 vélemény)
Rendezés

Busman75 avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • Kényelmes fogású fékkarok
  • Brutális fékerő
  • Jó adagolhatóság
  • Elfogadható árú betétek
Hátrány

Működésileg nem tapasztaltam ilyet. Talán csak annyi, hogy nehéz volt beállítani úgy hogy ne ciripeljen a tárcsa.

Tapasztalat

A legjobb fék amit próbáltam. Szép finoman adagolható, ha kell, van tartalék ereje bőven. Ha bemelegszik még jobban fog.

Erre ajánlom

Elsősorban fékezésre, de papírnehezéknek is jó lehet :)

Ennyiért vettem
32000
Csatolt képek
Avid Code 5 tárcsafék
Szerinted hasznos?

Dabomb96 avatar
22 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Brutál kinézet

Brutális fékerő 160-as tárcsával de 203-sal ott brutál jót harapott

4 dugattyús

Jól adagolható az Avid Code 5

Hátrány

Télen befagy könnyen megtörik a fékcső

Tapasztalat

Én előszőr egy Mali cobra vázon használtam de megölte a fék recsegett ropogott a váz jah és fékezésnél utána egy hardy3-mal használtam 203-as tárcsával az a váz bírta utána a jelenlegi vázamon és az is bírta a code5-öt. Jól le kell légteleníteni a dugattyúknál évente tömítéscsere ami 6000ft évente!

Erre ajánlom

DH dirt street mindenhol megfog

Ennyiért vettem
15000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Don Pepe avatar
50 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Eletem legjobb tarcsafeke ez az Avid tárcsafék, ennyi:) nah jo, megprobalok elfogulatlan lenni:)

Volt mar par fajta fekem(Juicy5, regi saint, Stroker trail,bb7, bb5, Tektro io, Aquila,MAg, Hfx9)de lejtozesre a Code volt a legjobb valasztas.A gyari mugyantas betetk kitalalojat elkuldenem a Grand Cannyonba dhzn azokkal a betetekkel, annal meg a bb7 is jobban fogott.Ebc fekbetetekkel prima,mikor bemelegszik  160as taracsaval is olyat fog, mint egy atlag fek 203assal kb.

Szep a kidolgozasa, a 2009es modell stealt feluletkezelese jol tart,a fekkarokat a Juicy 5osom uta amugy is szerettem.Szrintem az egyik legadagolhatobb fek, kis sebessegnel is szepen lehet vele lassitani, de 50el szaguldva is barmikor blokkolhato ez az Avid tárcsafék.

Eddig ez volt az egyetlen fekem, ami mikor bemlegedett, meg erosebben fogott:)(Ebc femes betet)6-7 perc durva dh utan sincs egy minimalis melegedes sem, nem levegosodik fel.Ciripelni annyira ciripel, mint barmilyen masik fek belobbant tarcsaval.

Olyan igazi,, fit and forget,, fek, beallitod, aztan neha  fekkert utanna kell allitani.

Hátrány

Legteleniteni egy katasztrofa, inkabb kiadok 1500at a bringaboltnak, csinaljak ok:)Amugy semmi egyebb hatrany

Tapasztalat

Jo ar ertek aranyu extrem eros hidraulikus tarcsafek a Code 5.

Erre ajánlom

Am, enduro, Trail, freeride dh.

Ennyiért vettem
bolti ar feleert
Mért tömeg
320 g
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dante05 avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

én elöl hátul 203-as tárcsákat használok vele, nem volt még olyan helyzet, hogy nem tudtam volna megállni vele. nekem még nem melegedett el a fék és a nyomáspont sem vándorolt el huzamosabb fékezés alatt sem. a gyári fékpofák nekem nagyon bejöttek jól bírnak mindenféle körülményt (természeti).

Hátrány

le kell venni a féknyerget, hogy ki tudjam cserélni a betéteket, vizes időben nekem berezolnál ha fékezem, de hakiszárad akkor minden oké. ez sem grammhuszároknak való fék.

Tapasztalat

csak azért adtam 5-ös teljesítményt, mert idáig ez a legjobb fékem, nyilván egy Saint jobb, de azt még nem próbáltam

Erre ajánlom

FR DH

Ennyiért vettem
55000
Csatolt képek
Avid Code 5  2010 tárcsafék
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

punkszar avatar
4 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Erős fék, 203mm tárcsával használom hátul. Jól adagolható és állítható, nem érzékeny az időre, vagy én vagyok érzékettlen. Szoktam olajat cserélni benne fél évente, és most BBB pofákkal használom.

Hátrány

Talán az ára,de használtan lehet találni olcsóbban, a neten.Szét kell nézni.

3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Freeriders21 avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

A 4 dugattyúnak hála, akárhol megállít, brutál fékhatás, lassan melegszik fel. Én szeretm az Avid nyúlósságát, illetve még az adagolhatóság is egy jó pont nála.

Hátrány

A 4 dugattyúból adódóan a súlya(már akinek ez számít) Hamar fellevegősödik, hogyha nem légtelenítik le rendesen, ha viszont igen, akkor baj nincsen vele. Gyengébb villákat eltörheti:D A fékbetétek ára viszonylag húzós a BBB kb 7000Ft az eredeti avid pedig 12000 Ft

Tapasztalat

Nekem már 3-4 hónapja megvan,  nagyon meg vagyok vele elégedve. Baj nemvolt vele, azért néha nem árt figyelmet fordítani rá, és megtakarítani.

Erre ajánlom

DH/FR minden mennyiségben:D

Csatolt képek
Avid Code 5  2010 tárcsafék
Avid Code 5  2010 tárcsafék
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

xyrider avatar
23 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

avid,ez már nagy előny,legalább is nekem,én jobab nszeretem,ha picit nyúlosabb a fék,és ezt csak az avid tudja,a hayes-ek nekem túl harapósok

4dugattyú=nagy fékerő,több olaj=lasabban melegszik fel

Hátrány

bts fékbetét nyikorog,és nem olyan mint egy koolstop,de mit várjak 2500 forintér? :D

Tapasztalat

jó fék a teljesitmény 4 a fékbetét nem hozza ki belőle a maximumot

az ár/ érték arány 5-ös mert oclsón jutottam hozzá

Erre ajánlom

DH freeride

Ennyiért vettem
10000
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

krizsdh avatar
18 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
4 dugattyús, brutális fékhatás, nehezen melegszik fel, nagyon jól adagolható, állítható fékkartávolság,  Kb 1 hete van meg és sajnos nem tudtam még felmenni hegyre, hogy igazán leteszteljem, de a városi teszteken is nagyon jól muzsikált. hamar bekopott és utána még jobban fogott. 203mm első és hátsó is tényleg brutális fékhatás.Precízen be lehet állítani a féktestet.
Hátrány
Szerintem nincs hátránya. (én még nem tapasztaltam). Gyengébb villákat széttörheti :)
Erre ajánlom
Kő kemény Dh-ra és annak aki bármilyen körülmények között meg akar állni.  :)
Ennyiért vettem
73000FT
Csatolt képek
Avid Code 5  2010 tárcsafék
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

wetyó avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
brutál fékhatás, nehezebb bringásoknál is , szuperérzékeny.1 év után is.
Hátrány

not... talán az ára.a fékbetét gyorsan kopik,és elég drága kb. 12000ft a komplett garnitúra ára ennél kevesebbért nem tudtam ,boltból venni.

Tapasztalat
sajna összehasonlítási alapom nincs a többi tárcsás fékhez képest, de nem csalódtam benne, kilómat elég jól bírja lefele.kona scamp colt, amin használom.
Erre ajánlom
akik sokat nyomják lefele! de bárkinek aki túl akarja méretezni a fékhatást.203 tárcsával dh.
Ennyiért vettem
75000ft
Csatolt képek
Avid Code 5  2008 tárcsafék
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

TomiSk avatar
17 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

"sok a kapalina"- nehezen melegszik fel

4 dugattyús , könnyen beállítható

 

Hátrány
a kar állítása imbusszal oldható meg és mondjuk nekem ezt előző tulaja kicsit szétbarmolta a imbusz csavar fejét de még valahogy állítható
Tapasztalat
nekem nagyon bevált fék jo fékhatással. még csak hátra kellet uj fékbetétet vennem ami a többi fékbetéttel egy árban van. 4 répa azért mert kicsit borsos az ára.
Erre ajánlom
dh ra meg aki meg akar lassulni vagy állni
Ennyiért vettem
bikeon volt
Csatolt képek
Avid Code 5  2008 tárcsafék
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-10 (10 vélemény)
Rendezés
 
típus:

hidraulikus


 
fékkar anyaga:

alu


 
féktest anyaga:

alu


 
fékpofa típusa:

fémes


 
olaj típusa:

DOT


 
féktárcsa mérete:
  • 160mm

  • 185mm

  • 203mm


 
szín:

fekete


 
dugattyúk száma:

4


 
állítási lehetőség:

fékkar elérés


 
szimmetrikus fékkar:

nem


 
fékbetétcsere:

hátulról cserélhető, szerszámmal


 
fékpofa utánállítás:

automatikus


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:

IS


tömeg:

447


 
további információk:

CODE 5 hidraulikus tárcsafék Javasolt felhasználás:

  • All Mountain, Freeride, Downhill

Speciális tulajdonságok:

  • 4 dugattyús féktest
  • Power Reserve geometria
  • Középső felfogatású, állítható banjo
  • Split clamp/Matchmaker kompatibilis
  • Tárcsa: G2 CLEAN SWEEP
  • Tömeg: 447gramm

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Avid Code 5 kattintás előre ?
3 válasz
utolsó: 2013. okt.
Avid Juicy 5-höz hol lehet külön fékcső csatlakozót venni?
3 válasz
utolsó: 2011. okt.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid Code 5 termékkel kapcsolatban: