Avid Juicy 3 tárcsafék

44 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2009
    (frissítve: 2011.06.)
  • Listaár: 25.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK




PeterUFo avatar
35 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Olcsó. Elfogadható fékerő, megbízható. Avid. Nagyon jó a fékkar kialakítás.
Hátrány

Hát én használok Juicy 5-ot is, na hát ahhoz képest ég és föld. A fékerő elegendő cc-re, xc-re, de azért hamar elérni a határait. Mivel DH-zom is ezért cc-zés közben is veretek lefelé, és azért hagy némi kívánnivalót maga után. A fékcsövek nyúlnak, a fogáspont után érezhető a nyúlós érzés olyan mintha egy átlagos v-féket huzogatnánk. Elég zavaró rezonacia lép fel minden fékezésnél, kivéve amikor már igazán bemelegedett.  Akkor viszont elkezd vándorolni a nyomáspont, és a rugalmasság megmarad. A vibráció érezhető a fékhatásban is. A féktestbe vezető fékcső csatlakozása nem állítható, elég igénytelen, viszont olcsó megoldás. Nem egyszerűen egy régi Juicy 5-ről van szó, hanem egy erősen butított, egyszerű változatról.

Nekem nem jön be, és mivel ma már megtehetném, vennék inkább egy pár Juicy 5-öt még ha sokkal drágább is, mert azzal nincsenek ilyen gondjaim. Igazából ha már rajta van a bringán nem érdemes leszedni, de sok kis gond van vele ami öszeségében zzavaró. Megállítja a bringát, de van ennél jobb is.

Én 70 kg alatt vagyok, és 160-as tárcsákkal használom.

Tapasztalat

Mindent leírtam fentebb.

 Azért adtam 3 répát teljesítményre, mert lecserélni mostanában nem nagyon fogom, mert végülis működik, de szívem szerint 2,5-öt adnék neki.

Ár/ teljesítményre négy répa, mert azért nem a legjobb vétel, szerintem ha teheted spórolj össze egy Juicy 5-re, az tényleg sokkal jobb.

Erre ajánlom
Költséghatékony bringát építőknek-vásárlóknak, cc-re, túrára, dirtre, alacsony tömegű rájdereknek.
Ennyiért vettem
13000/db
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
típus:

hidraulikus


 
fékkar anyaga:

alu


 
féktest anyaga:

alu


 
olaj típusa:

DOT


 
féktárcsa mérete:

160 mm


 
szín:
  • Fekete
  • Fehér

 
dugattyúk száma:

2


 
szimmetrikus fékkar:

igen


 
fékbetétcsere:

szerszám nélkül


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:

adapter nélkül


tömeg:

404 g (160 mm-s tárcsával)


 
további információk:
  • Továbbfejlesztett geometria
  • Tri-Align féktest pozicionáló rendszer
  • Power Reserve geometria
  • Mindkét oldalra felszerelhető bilincs
  • Csepegés mentes légtelenítés
  • G3 Clean Sweep, 160 mm-es tárcsa

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

1-8 (8 kérdés)

Kérdések Statisztika
Avid BB7 vagy Juicy éri meg jobban hosszú távon ?
6 válasz
utolsó: 2013. dec.
Avid juicy 3 fékkar távolsága állítható?
6 válasz
utolsó: 2013. márc.
Avid Juicy 3 feltöltéséhez mi kell? Van házi megoldás?
21 válasz
utolsó: 2013. feb.
Shimano RT62 tárcsához milyen MX4 és Juicy 3 fékbetét kellene?
4 válasz
utolsó: 2012. júl.
Avid Juicy 3, miért vannak túl közel egymáshoz a betétek?
14 válasz
utolsó: 2012. nov.
Avid Juicy 3 hogyan kell a fékpofákat állítani?
7 válasz
utolsó: 2011. nov.
Avid Juicy 5 fékkart hogy lehet beállítani?
9 válasz
utolsó: 2011. dec.
Avid Juicy 3-at hogy kell olajjal feltölteni?
12 válasz
utolsó: 2018. szept.
1-8 (8 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid Juicy 3 termékkel kapcsolatban: