Avid Juicy 7 tárcsafék

34 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 42.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



31-34 (34 vélemény)
Rendezés

Torma Áron avatar
Torma Áron
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon király fék ezt ajánlom mindenkinek!!!!
Hátrány
Nincs!Na jo azért lehet van ennél jobb is.
Tapasztalat
Nagyon állat!!!
Erre ajánlom
DH,Freeride én erre használom.
Szerinted hasznos?

Vili avatar
Vili
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nagy fékerő,első osztályú adagolhatóság, baromi jól néz ki,könnyű beállíthatóság(cps),nyomáspont állítás
Hátrány
Hullámos tárcsa,nyomáspont állító csavar nem túl hatékony.Féknyereg elég közel van a küllőkhöz,egyes kerekeknél ez gond lehet.
Tapasztalat
Nagyon jó fékerő,720g-mos külsőkkel is egy ujjas megállás minden helyzetben.Adagolhatósága első osztályú.Hullámos tárcsa miatt hátul hajlamos rezonálni,és elöl is érezni kicsit a fékkarban.43e-ért szerintem nagyon jó vétel,és amúgy is egy remek fék.
Erre ajánlom
CC-re mindenképp,bár nem a legkönnyebb. Igazából egy jókis Allround fék,DH-nál sztem gondok lennének a melegedéssel.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

istyu avatar
istyu
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Egyszerűen és gyorsan felszerelhető, beállítható. Könnyű és mutatós. Iszonyat fékerő, különösen 185-ös tárcsával. Finoman szabályozható nyomáspont. Felcserélhető kar. Egy ujjal is bármikor blokkolható.
Hátrány
Masszív kerék és villa kell hozzá (melyik tárcsáshoz nem?). Könnyedén lehetsz vele KTT tag! Nem osztogatják ingyen.
Tapasztalat
Nagyon pöpec kis fék, ezek az AVID-os fiúk tudnak valamit. Nem kell sokat pepecselni a felszereléssel. A hosszú lejtőkön sem gémberedik el az ujjad. Nagyon finoman adagolható, hatalmas fékerő. Előtte 3 évig egy bovdenes AVID-ot használtam, az is bevált, de ez egy álom. Nagyon kedvezményes áron sikerült hozzájutnom, így nálam evidens az 5 répa.
Erre ajánlom
Leginkább bringa lassítására. Akár DH-ra is.
Szerinted hasznos?

Trial rider avatar
Trial rider
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Hibátlan, könnyű, erős
Hátrány
Nincs
Tapasztalat
Nincsen párja!!!!
Erre ajánlom
Bármire jó! (De tényleg!)
Szerinted hasznos?

31-34 (34 vélemény)
Rendezés
Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.