-Jól fog
-megbízható
-nehéz
-drága
Hozzám használtan került levegősen de neme gyszerü lelégteleniteni a tartály helyzete miatt de csak egyszer kell megcsinálni utánna bikán fog.....
freeride, dh, dirt
-Jól fog
-megbízható
-nehéz
-drága
Hozzám használtan került levegősen de neme gyszerü lelégteleniteni a tartály helyzete miatt de csak egyszer kell megcsinálni utánna bikán fog.....
freeride, dh, dirt
-relative könnyü
-erös anyagokból van
-a legtöbb verzió kétoldalra felszerelhetö, leszedhető bilincses
-gyerekjáték feltölteni, és légteleniteni, egy fecskendö 7es kulcs, 10cm szilikoncsö, meg 20cm vékonyabb szilikoncsö kell.
- nagyon szépen fog, legalább 185ös tárcsával egyenletesen, jól adagolhatóan, a keményebb húzásra brutálisan fog
-elég bele dot 4es is
-olcsó
- a belseje nagyrészt kompatibilis a HFX 9essel , a fékbetétek ugyanazok
-elég régi, nehéz jó darabot találni
-lötyögösek a fékkarok, hülye müanyagstiftes megoldás
-a távolságállitó csavar könnyen elmozdul ergó pillanatragacsot neki
xc-töl átlagos dh-ig tárcsamérettöl, és fekbetét tipusától függöen.
A Hayes egyik régi, de jó féke.
Hatékony, egészen jól adagolható fékerő.
Magnézium fékkar, ezért is Mag a neve.
Mindkét oldalra felszerelhető fékkar.
Kialakításából adódóan nem kell a markolatot leszedni a fékkar eltávolításához.
A fékkar és a féknyereg festését, a fékfolyadék feloldhatja, ha rámegy.
Ergo nem a legjobb fajta festéket választotta annó a Hayes.
Kissé brutális méret miatt nem a legszebb, bár ez ízlés kérdése.
Drága volt annó.
Szóval rendhagyóan nem a féket fogom véleményezni, hanem egy rendszert. Megvettem és felszereltettem ezt a tényleg kifogástalanul működő és ragyogó féket. DE!!!! Jól beállított V féket leváltani akár egy ilyen minőségűre is akkora fasság, hogy a Világegyetem ilyet még nem bahaszott. Annyi az egész, hogy a V fékem dúrvábban fogott meg mint ez. Ennél sokkal jobban tudom szabályozni a fékerőt DE!! Viszek magammal két bazi 203-as acél tárcsét. Adapterrel felfogatott fékeket, hidraulikus rendszereket amelyek bonyolultak és számtalan hiba lehetőségük van. Hülye mód jól kifizetjük a gyártókat és kielégítjük a sznobizmusunkat.
Most jöhet itt nekem 3 versenyző aki olyan szinten áll, hogy neki megis ez a jó, de a 99% hagyta magát lól átverni. A saját környezete és a divat hóbort miatt.
A gyártók vették is a lapot és olyanra gyártják a felniket és a telókat, hogy esélyed ne legyen egy egyszerűbb és hatékonyabb rendszert használni.
A Hayes márkanevet tárcsafékjeiről ismerhetjük. Elődje, a H&H Products Company 1946-ban alapult. Később a Kelsey-Hayes Company divíziója lett, végül 1984-ben vette fel a Hayes Brake nevet.
A cég nem csak kerékpárokhoz készít tárcsafékeket, hanem ipari alkalmazásokra is, illetve olyan járműipari cégek beszállítója, mint a quad-okat és hójárókat gyártó Polaris, vagy a mindenki számára ismerős Harley Davidson. Az első, 4 dugattyús Kelsey-Hayes fékekkel felszerelt autók 1964-ben gördültek le az összeszerelő szalagokról. 1968-ban a H&H mint verseny-részleg funkcionált a cégnél, dragsterekre és TransAm versenyautókra is készítettek fékrendszereket. 1970. október 23-án a Hayes fékekkel szerelt Blue Flame versenyautó új, 1008,6 km/órás sebességrekordot állított fel. Egy korábbi, félresikerült kísérlet során, a fékezőernyők hibája miatt, a fékeknek 880 km/óráról kellett lelassítaniuk az autót.
A sikerei eredményeként olyan gyártók beszállítója lett a cég, mint a John Deere, JCB, Caterpillar, vagy a Volvo. A kerékpár fékeken 1992-ben kezdett el dolgozni a cég, 1993-ban piacra dobva első ilyen féküket.
A Hayes cégcsoporthoz tartozik több kerékpáros márka is, úgymint a kerékalkatrészeket gyártó SunRims, vagy a teleszkópgyártó Manitou. A cég szponzoráltjai közt rengeteg kerékpáros csapat megtalálható, többek közt a magyar Cube-Csömör KSK.