Avid Juicy 7 tárcsafék

34 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 42.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK




Biczaj avatar
Biczaj
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Szép-mindenki azt mondja szép, ja és pofás...És azért fog is.. szépen adagolható
Hátrány
-z már több van.. Gyenge konstrukció az átalakító-nem merev.. - gyári olajat jobb cserélni... - a tekerős bizgentyű igazából szerintem semmire nem jó.. (szubjektív) - Lejtőzéskor mindössze 5cm-es holtpont változás!!!!!!!!!!!!!!! Csak ennyire melegedik-még a nem fémes betéttel is annyira felmelegszik hogy tojás sülne a fék-testen.. Szóval mivel nekem a lejtő nem 400m -ezér arra nem ajánlanám senkinek, vagyis lejtőre igen de komolyabb lefelére nem!!!semmiképpen.. mire leérsz addigra nincs hova húzni a féket-pedig úgy indulsz hogy hozzáse érsz de fog.!
Tapasztalat
A hozzászólásom úgy vegyétek figyelembe-többiek akiknek segíteni próbáltam hogy ismeritek mikor álltak fenn ezek a negatív dolgok!:: Tehát, nekem ez a fék adódott hátra-mérettől függetlenül igaz- hogy iszonyatosan melegedik- a hosszabb lefeléken-tehát pl külföldi versenypályára nem érdemes menni vele, de persze arra rajtam kívül más fel se rakná.. Annyira melegedik, hogy elindúltam lefelé (PILA-ban) és olyan 5-10 percig jó, de aztán elkezd beesni a fékkar, és végig küzdeni kell a túlmelegedés ellen! kemény harc volt, néha már fék nélkül maradtam. Na erre ne vegyétek-bár kérdés az is hogy mire jó, mert én nemtom..dh, fr nem akkor marad a cc? a a gyár szerintem nem arra szánta! amíg utcára használja az ember, meg Mo-i terepre addig király
Erre ajánlom
Dh-ra nem-frírájdra nem, hátvégi bringázáshoz, ide oda csavarni nem rossz vele, csak komolyabbteljesítményt nem szabad várni tőle..
Szerinted hasznos?

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.