Avid Juicy 7 tárcsafék

34 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 42.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



1-15 (34 vélemény)
Rendezés

UeMeF avatar
31 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Jó fékerővel rendelkezik, viszonylag jól adagolható fék, a nyomáspont állító is könnyen tekerhető, jól működik, masszív darab, nem hullik szét pár eséstől.

Hátrány

Hajlamos levegősödni.

Tapasztalat

Kellemes kis fék volt, de nem kimondottan nyújtotta azt, amit vártam tőle, persze ez lehet az én fékem hibája is, nem volt a legújabb és legmegkíméltebb darab!

Erre ajánlom

dirt-street-fr

Csatolt képek
Avid Juicy 7  2006 tárcsafék
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

rokarudi avatar
22 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

A nyomáspont állító csavar könnyen kezelhető. A fékkar elég nagy és a fékkarház is igényes. Könnyű hozzá ármilyen pótalkatrészt beszerezni az elterjedtsége miatt. A saját tárcsáival jól működik.

Hátrány

Miót megvan (2 éve) már kétszer engedte el a nyomáspontot. Mind a kétszer azután, hogy az orrát megemelve toltam pár métert.

Tapasztalat

Légtelenítése nagyon egyszerű.

Erre ajánlom

Tárcsamérettől függően bármire.

Ennyiért vettem
25.000
Csatolt képek
Avid Juicy 7  2009 tárcsafék
Juicy 7
Avid Juicy 7  2009 tárcsafék
Juicy 7
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kimura avatar
22 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
  • nagyon jó fékereje van
  • van rajta egy piros pöcök, amivel finoman lehet hangolni, ez igen hasznos, ettől válik nagyon pontossá és jól adagolhatóvá, ha megfelelően be van lőve
  • minden körülmények között működik
  • nem folyott az olaj még sehol, pedig a sáros zúzós montin van fent

 

Hátrány

eddig nem tapasztaltam

 

Tapasztalat

160-as előbb shimano, most ashoma tárcsával használom, előbb gyári, most bbb fékpofával, eddig nem volt rá panaszom

már kellett dugattyút benne cseréni, mert buta fejemmel télen a sós latyakok után nem takarítottam, de ez nem a fék hibálya, inkább a saját butaságom... figyeljünk oda mert bármit meg lehet ölni így

levegősödése volt már, az is akkor amikor megvettem egy sráctól, aki táskában hozta, fene tudja, lehet simán behuzogatták néha, nem tudni...

Erre ajánlom

mindenre jó gyakorlatilag, mondjuk lehélnevezéknek kicsit drága

Ennyiért vettem
15000
Csatolt képek
Avid Juicy 7  2008 tárcsafék
Avid Juicy 7  2008 tárcsafék
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

WorpyF. avatar
8 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

- nagy a fékereje

- nagyon jól adagolható

- állítható fékkar távolság

- nem ereszti az olajat

Hátrány

- nem állítható a fékpofa távolság, macerás beállítani

- gyorsan felmelegszik, gyorsan levegősödik

Erre ajánlom

fr dirt/street

Ennyiért vettem
14000
Csatolt képek
Avid Juicy 7  2007 tárcsafék
juicy seven
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BGAME96 avatar
15 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

nagyon jó kis fék tökéletes a magyarországi Downhill körülményekhez. Szép desing, viszont sokallom az árát...De a strokertől azért előrébb van. Szinte bármilyen stílushoz kiváló választás.

Hátrány

2 nagy hátránya van 1. ha felmelegszik tényleg a fogáspont valahova teljesen máshova helyeződik át... 2. nagyon könnyen levegősödik.

Erre ajánlom
bármire
Ennyiért vettem
35.000Huf/db
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

StaN avatar
36 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Elsősorban a szorítását díjaznám, 160 as tárcsával kifogástalanul fog, adagolható, de ha szükség van rá egyszerre vadállattá is tud válni. 4x versenyeken, pályán, edzésen mindig megállta a helyét, nem éreztem kevésnek. Szép a fékkar kialakítása, a féktest sem egy ronda szerkezet. Jó dolog a fogáspont állítás, jól jön amikor...

Hátrány
...amikor felhevül a fék, és a fogáspont valahova egészen máshova kerül, valahol a markolat környékén jut eszébe, hogy mi is a feladata. Szerencsére egyszer kétszer fordult csak elő hasonló helyzet, de ezt nem olyan vicces megtapasztalni, mint 2 fékkel. Amúgy ameddig nem megyek komolyabbat lejtőzni, erdőzni, addig a városban tökéletesen megállja a helyét, legyen szó figyelmetlen nagymamákról, kisgyerekekről, fekete bmw ről...
Tapasztalat

Szóval jó kis fék ez, mindenre való, csak nem DH ra. Esetleg egy másik tárcsával lehetne kipróbálni, pl.: alligator wind cutter... ha ennek a tárcsának nem jó a hőelvezetése, akkor semminek. Bár lehet ennek is megvannak a hátrányai, mondom, ki kell próbálni, vállhat még jó DH fékké az julcsi 7...

Erre ajánlom
all mountain
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

biczaj avatar
7 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

- nem volt drága -erre emléxem

-lapos területen, könnyű bringához jó lehet

-szép, meg tekergethető izéje is volt.

Hátrány

- nem sok fékező tulajdonsággal rendelkezik

-Fékpontváltozása valami irgalmatlan ha bemelegedik.

 

Tapasztalat

Pár hónapig használtam, mert olcsón jutottam hozá, elutaztam külföldre gurulgatni, és az első nap legnagyobb csalódása volt a pályán, és letveszélyessé tette a napokat: ez a fék..

Kb 5. perc lefeleé után-egybe 15-20 perc körül volt egy lefelé-útvonaltól függően-  a fékkarból eltűnt a nyomás-megállt a markolatnál a fékkar, mert tovább nem lehetett húzni..Melegedett szegény...

Mikor elindultam hozzáértem fogott, aztán pár perc alatt beesett a fékkar a kormányig-na addig a pillanatig nem láttam olyat..

Hazaértem , és első dolgom volt megcélozni vele a kukát!szószerint kivágtam a kukába.

Az még egy érdekes látványa volt a féknek -mikor a féktest olyan meleg hogy süthetsz rajta bármit, és bármit képes felforralni ha rárakod a bögrédet.

A tárcsa lilán tért haza, mert a színe sose jött hejre.

Nemfáj a szívem ezután a fék után..

Erre ajánlom

 -cc

-hazai körülményekre, hétvégékre tekergélésre, gyerek trike -ra, első féknek

Ennyiért vettem
0Ft
8 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Doniboy avatar
8 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
amióta megvan a juicy 7 azóta nem félek ha közeledik egy durva lejtő vége xD,sztem jó kis fékecske,bátran mondom hogy megérte az árát!
Hátrány
eddig nincs
Tapasztalat
eddig nem csalódtam benne :D
Erre ajánlom
durva dh nem annyira,durva dh-n kívűl mindenre
Ennyiért vettem
30000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

carbonflame avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Könnyû, egy bizonyos határig megfog. Freeride, laza lejtõzésekre jó.

Hátrány
DH-ra TOTÁL alkatlmatlan. Nekem is ez van, Code-ra cserélem, mert egyszerûen a kezem görcsöl be, úgy kell húzni egy idõ után, mert nem fog meg.
Erre ajánlom
Akik 80 kiló alatt vannak, csak 203-mas tárcsával és nem száguldanak lefele.
Ennyiért vettem
25000
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

SUPERHERO avatar
SUPERHERO
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Könnyű, nagy fékerő, én olcsón vettem, de az eredeti ára sem sok. Jobb mint a Hayes 9. A legjobb Avid.
Hátrány
Durva DH-ra alkalmatlan. Nagyon melegszik. Nekem füstölt az egyik túra után az első!
Tapasztalat
Jó kis fék, de megvannak a maga hátulütői is, mint minden féknek. Ha nagyon jót akarsz 2x ennyiért. Akkor Hayes Stroke.
Erre ajánlom
Freeridera tökéletes.
Ennyiért vettem
25000
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gergo88 avatar
Gergo88
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jól néz ki és nagyon jó!
Hátrány
Nem észleltem
Tapasztalat
Városba nagyon király enyhén bírja a komolyabb kiképzést is! Nekem nagyon bejön.
Erre ajánlom
Város
Ennyiért vettem
40000
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Joshua avatar
Joshua
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Hát ez a fék street-re meg szentem minden másra atombrutál, de DH-ra ne használjátok, nekem úgy felforrósodott, szinte pedig alig húztam a féket, meg alig akar megfogni, szal DH-ra mellőzétek
Hátrány
DH-n nem állsz meg vele
Tapasztalat
Télleg csak a DH miatt kapta a 4répát, jah és hamar bekopik
Erre ajánlom
street, meg DH ha szereted közelről a fákat
Ennyiért vettem
30000
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dört avatar
dört
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nem melegszik, nem ereszt, nagy fékerő, nem nehéz, rábíznám az életem, OLCSÓ, ennek a féknek a legjobb az ár/érték aránya
Hátrány
nehezen adagolható. Van rajta egy pad contact melegvízcsap, ami ugyan az mint a benne- és a juicy 5 ban lévő hernyócsavar (a nyomorúdnál).
Tapasztalat
sok féket próbáltam már, ez kis fékkarerőre a legnagyobb fékerőt biztósítja, de az adagolás pont ezért nehézkes
Erre ajánlom
atom dH, Mire? Bringára!
Ennyiért vettem
21000
8 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bence19890606 avatar
13 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nyomáspot állítás, van ez az ergonomikus fékkarkialakitás vagy mi, ez is elég pöpec szerintem, a fékarnál nemászik ez a hernyócsavar mert pöpecül megvan oldva!
Hátrány
Légteleníthetetlen, ha valaki látott iylen fékkart belülről tudja mire gondolok, de a féknyeregnél is szar a tervezés mivel azon z oldalon légtelenited ahol a fékcső becsatlakozik, sőt a becsatlakozásnál van a feltöltőcsonk, igy roszabb esetbe ha nyomod bele az olajat nem kering a dugatyuknál hanem csak bemegy fékcsőbe, más gyártok ezt normálisan emgcsinálták egyikoldalon van a feltöltő és amásikon van a fékcső igy az olaj körbejár a dugatyúknál mire a fékcsőbe ér!
Tapasztalat
Enyi pénzért inkább mást...
Erre ajánlom
tárcsfüggően bármire
Ennyiért vettem
73000ft
Szerinted hasznos?

veghbela avatar
veghbela
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Határozott nyomáspont, ötletes (bár nem szükségszerű) nyomáspontállítás, elviekben jó fékpofabeállítás, ha működik, jó fékerő.
Hátrány
Szóval: fékkar kialakítása nekem kényelmetlen, bár ez szubjektív, viszont sokkal erősebb nyomáspontja van (tehát erősebben kell húzni a fékkart) mint akár egy shimano v. magura féknek, ami nagyon nem jó! Fading minden mennyiségben: erősebb fékezések után beesik a fékkar, pedig tutira le van légtelenítve, konkurrens márkáknál ilyet bizony még nem tapasztaltam! Beszorult az első féknél a dugattyú, képtelenség a féket normálisan beállítani, akármilyen mobilizációs műveleteket végez az ember a dugattyún. Ennek köszönhetően állandóan karistol az első fék:( A fékbetétek trágyák, egyfolytában nyikorognak és karistolnak fékezésnél, akár száraz, akár esős az idő... Mindenféleképp organikus avid vagy valami tisztességes swisstop fékbetét kell bele, a gyári használhatatlan!
Tapasztalat
Mint olvasható nekem abszolút negatív tapasztalataim vannak fékkel kapcsolatban. Az állandó zörejek, a beállíthatatlan első fék, ami miatt állandóan beleér a tárcsába a betét, kritikán aluliak... Én biztos mégegyszer nem veszek avidot, ennyi bosszankodás ezalatt a pár hónap alatt még soha nem ért! Ráadásul még jó drágán is vettem, tehát teljes bukás:(
Erre ajánlom
Hát sokan meg vannak elégedve vele, tárcsaátmérőtől függően xc-től ugribugriig mindenre jó, ha működik.
Ennyiért vettem
70e
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (34 vélemény)
Rendezés
Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.