Avid Juicy 7 tárcsafék

34 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 42.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK




biczaj avatar
7 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

- nem volt drága -erre emléxem

-lapos területen, könnyű bringához jó lehet

-szép, meg tekergethető izéje is volt.

Hátrány

- nem sok fékező tulajdonsággal rendelkezik

-Fékpontváltozása valami irgalmatlan ha bemelegedik.

 

Tapasztalat

Pár hónapig használtam, mert olcsón jutottam hozá, elutaztam külföldre gurulgatni, és az első nap legnagyobb csalódása volt a pályán, és letveszélyessé tette a napokat: ez a fék..

Kb 5. perc lefeleé után-egybe 15-20 perc körül volt egy lefelé-útvonaltól függően-  a fékkarból eltűnt a nyomás-megállt a markolatnál a fékkar, mert tovább nem lehetett húzni..Melegedett szegény...

Mikor elindultam hozzáértem fogott, aztán pár perc alatt beesett a fékkar a kormányig-na addig a pillanatig nem láttam olyat..

Hazaértem , és első dolgom volt megcélozni vele a kukát!szószerint kivágtam a kukába.

Az még egy érdekes látványa volt a féknek -mikor a féktest olyan meleg hogy süthetsz rajta bármit, és bármit képes felforralni ha rárakod a bögrédet.

A tárcsa lilán tért haza, mert a színe sose jött hejre.

Nemfáj a szívem ezután a fék után..

Erre ajánlom

 -cc

-hazai körülményekre, hétvégékre tekergélésre, gyerek trike -ra, első féknek

Ennyiért vettem
0Ft
8 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.