Avid Juicy 7 tárcsafék

34 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 42.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK




milan89ers avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Az a baj h az lőnyök van előrébb. De azért leírom őket: -nagyon jol adagolható -nehezebben melegszik -szép, igényes a fékkar kinézete mindenél szebb
Hátrány
Mostmár szeretem ezt a féket, pedig mikor megvettem csak hátrányai voltak.Mikor megvettem 3 hétig birta után szétfosta magát( a dugattyuknál hányta az olajat ) és utána csinálhattam vele bármit az istenért nem lett jó. Fél év elteltével megcsináltattam kértem bele egy dugattyutömitéscserét mert akárhányszor küldtem vissza "Fossa az olajat a fékem" cimszoval szartak a fejemre igy célirányos voltam. A dugattyutömitések kicsérélése óta nagyon jol fog pont olyan mint ujkorában.
Tapasztalat
Nagyon jo fék lett, a kezdeti nehézségek után csodálatosan fog.Azért előre én személy szerint nem vennék ilyet mert azért még mindig nem bizok meg benne előre ajánlom a Hayes Magot nekem is az van nem a hfx9-et mert az télleg nem fog de a Mag egy isten és ha szerencsétek van akkor annyiért juttok hozzá mint egy juicy 7-eshez és sztem sokkal megbizhatobb is. Csak 4-4 répát adok a kezdeti gondok miatt, amugy fasza fék.
Erre ajánlom
Bármire merem ajánlani megfelelő tárcsamérettel.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.