Avid Juicy 7 tárcsafék

34 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 42.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK




Kimura avatar
22 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
  • nagyon jó fékereje van
  • van rajta egy piros pöcök, amivel finoman lehet hangolni, ez igen hasznos, ettől válik nagyon pontossá és jól adagolhatóvá, ha megfelelően be van lőve
  • minden körülmények között működik
  • nem folyott az olaj még sehol, pedig a sáros zúzós montin van fent

 

Hátrány

eddig nem tapasztaltam

 

Tapasztalat

160-as előbb shimano, most ashoma tárcsával használom, előbb gyári, most bbb fékpofával, eddig nem volt rá panaszom

már kellett dugattyút benne cseréni, mert buta fejemmel télen a sós latyakok után nem takarítottam, de ez nem a fék hibálya, inkább a saját butaságom... figyeljünk oda mert bármit meg lehet ölni így

levegősödése volt már, az is akkor amikor megvettem egy sráctól, aki táskában hozta, fene tudja, lehet simán behuzogatták néha, nem tudni...

Erre ajánlom

mindenre jó gyakorlatilag, mondjuk lehélnevezéknek kicsit drága

Ennyiért vettem
15000
Csatolt képek
Avid Juicy 7  2008 tárcsafék
Avid Juicy 7  2008 tárcsafék
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.