Hát az nagyon elhanyagolható !
Markolat leszedése nélkül leszerelhetö.
Profin kinézö fékarok.
Ha álandoan költesz rá ,akkor jo fékerö.
Eböl rengeteg van :
-A fékar iszonyu sérülékeny,és könyen törik . A fékar gömbfejü rudal kapcsolodik,egy müanyag állithato házba,könnyen kijár a házbol ,föleg ha véletlenül már egyszer kijöt, a müanyag kitágul és késöb erös rázkodástol magátol kiesik és csak log a fékar.
-Nagyon körülményes a légtelenitése.
-Kicsik a tömitések , ezért ha gyakran felmelegited az olajat állandoan elengedi a nyomást.
-A négy dugatyubol legalább egy meg van szorulva ,vagy nem egyformán nyomják a tárcsát. Hajlamosak idövel a beragadásra.
-A féknyergek rögzitöjiben a menetek hajlamosak tropárameni.
Mikor én vettem semit nem tudtam a tárcsafékekröl factorban kértem segitséget ,ezt ajánloták, mondván világversenyeken használják. darabja akkor 52,000 forint volt
Elsöre tökéletesen müködöt(városban),tuti kinézetü fékar,bronz szinü féknyergek.aztán az elsö lejtözés tokajban,anyit huztam a fékart ,h tulforosodot az olaj és elment a fék, pont egy baszotnagy ugrato elöt.mondanomsem kel halálfélelem.
A fékar akor tört el mikor kormányvégel falnak támasztotam ,véletlenül elborult,annyi a fékarnak,eltört ,vele együt cserélni kellet a müanyag perselyt is amibe a fentebb emlitet gömbcsuklo csatlakozot.Amugy ez a müanyag persely, ha kibövül kiesik a fékar és csak log, nem azt mondom vissza lehet tenni és müködik továb ,de akárhogyis menetközben visszarakni ,h fékezni ,neagyisten megálni tudj hát . .
Összeségében: drága,megbizhatatlan,sürü szervizigény.
Inkább egy bb7,vagy valami kiforotab egyszerüb hydrolikus,mint ez !
Ja én a végén , müködöképes álapotban egy hibátlan duro villára,komplet bb7 elsöfékszetre,kb 8000 forintos dh külsöre és 3000 forintra cseréltem a komlet garniturát.De isten látja nagyon jo üzlet volt !
Csak az elenségemnek, vagy aki imád gyakran bütykölni !