Jól fog, finoman adagolható,hayes,szép kinézet
Az egyik fékkar csavarjának a menete 2 kicsavarás után elnyalódott, de torxxal könnyen lehet javítani
2féle betétet találtam hozzá de nem tudom h melyik jó bele
Jól fog, finoman adagolható,hayes,szép kinézet
Az egyik fékkar csavarjának a menete 2 kicsavarás után elnyalódott, de torxxal könnyen lehet javítani
2féle betétet találtam hozzá de nem tudom h melyik jó bele
-Könnyen,finoman adagolható.
-Nagy fékerő.
-Szép kinézet.
-Könnyen és jól beállitható a Hayes El Camino HD.
-Nem melegszik könnyen.
-Hayes :D
-Mivel én is használtan vettem,ezért a fékkarok picit kotyognak illetve a hatso féknél tapasztaltam két dolgot.Első:akárhányszor állitom a fékkart a kis imbuszos csavarnal lejjebb vagy feljebb,két-három nap után azt veszem észre,hogy ugyanott van ahonnan beállitottam,vagyis oda akarok kilyukadni,hogy csavarodik ki és ez által veszik a fékerőből,mivel a fékkar igy beljebb megy.Ez nem tudom miért van...A második pedig az,hogy mindig kerul a fékbetétre valami zsiros/olajos szennyeződés ami a fékből kell hogy jöjjön mert soha nem öntök vagy kenek rá semmit.Igy is veszik a fékerőből és még nyikorog is tőle,akárhányszor letisztitom,úgy is pár nap múlva zsiros.
*Update.Most cseréltem le az Avid tárcsát egy Hayes-re és azóta nem zsirosodik.Nem vágom,hogy ez miért van,de mindegy...
Szerintem abszolút megéri az árát a hátrányaihoz képest is...Előtte Avid BB5-öm volt,hát még a legtöbb hidraulikus fékkel sem lehet összehasonlitani,nemhogy a BB5-el.Szerintem nagyon megéri,én használtan vettem egyik haveromtól elsőt,hátsót,hátul új fekpofákkal,elöl félig kopott,frissen levegőztetve+első 203-as Hayes,hátsó 185-ös Avid tárcsákkal,és hátsó adapterrel 17000-ért,és hogy mostanában nem fogom lecserélni az biztos.Ami jobb lehet ennéll az csak a Saint-féle ''atomfékek''.
Mindenre,de DH-ra és Freeride-ra tervezték.
A Hayes márkanevet tárcsafékjeiről ismerhetjük. Elődje, a H&H Products Company 1946-ban alapult. Később a Kelsey-Hayes Company divíziója lett, végül 1984-ben vette fel a Hayes Brake nevet.
A cég nem csak kerékpárokhoz készít tárcsafékeket, hanem ipari alkalmazásokra is, illetve olyan járműipari cégek beszállítója, mint a quad-okat és hójárókat gyártó Polaris, vagy a mindenki számára ismerős Harley Davidson. Az első, 4 dugattyús Kelsey-Hayes fékekkel felszerelt autók 1964-ben gördültek le az összeszerelő szalagokról. 1968-ban a H&H mint verseny-részleg funkcionált a cégnél, dragsterekre és TransAm versenyautókra is készítettek fékrendszereket. 1970. október 23-án a Hayes fékekkel szerelt Blue Flame versenyautó új, 1008,6 km/órás sebességrekordot állított fel. Egy korábbi, félresikerült kísérlet során, a fékezőernyők hibája miatt, a fékeknek 880 km/óráról kellett lelassítaniuk az autót.
A sikerei eredményeként olyan gyártók beszállítója lett a cég, mint a John Deere, JCB, Caterpillar, vagy a Volvo. A kerékpár fékeken 1992-ben kezdett el dolgozni a cég, 1993-ban piacra dobva első ilyen féküket.
A Hayes cégcsoporthoz tartozik több kerékpáros márka is, úgymint a kerékalkatrészeket gyártó SunRims, vagy a teleszkópgyártó Manitou. A cég szponzoráltjai közt rengeteg kerékpáros csapat megtalálható, többek közt a magyar Cube-Csömör KSK.