Magura Gustav M tárcsafék

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 62.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



1-6 (6 vélemény)
Rendezés

Pumpkin avatar
29 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

A gyári cuccokkal használom, a fékbetéteket kivéve mert nem értek sokat. Próblémák nincsenek vele, pedig már több mint 10 éve megvan a Magura Gustav M :D Jól fog, kinézetre is megfelel ez a Magura tárcsafék, mert lehet bármit mondani néha az is számít :D 

Hátrány

Érkezésnél furcsa koppanó-csörgő hangot ad ki. Ez hosszas vizsgálgatás után kiderült, hogy a régi tárcsafékek jellemzője mivel csak az egyik oldal fogja a tárcsát fékezéskor, míg a mostaniak mindkét fele. Ezen kívül ez is csak a fülnek lehet zavaró semmi extra :D Ja, és ottvannak még a gyári betétek amik igen érdekesen fogtak, de egy cserével ez megoldható..

Tapasztalat

Már szerintem csak használtan lelni itt-ott. Ez nem is baj mivel a mostani fékek jobbak mivel mint írtam mindkét oldalon fogják a tácsát :D Ettől függetlenül szép darab volt a maga idejében a Magura Gustav M. Szinte lehetetlen bele fékpofát találni, így leis kellett váltanom :/ Minden esetre nagyon pofás kis fék :D

Erre ajánlom

ultra komoly Downhill arcoknak , netán utcai használatra

Ennyiért vettem
bringával járt
5 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

riska avatar
riska
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon strapabiró,erős fék!Jok a tömitései hoszú élettartalmú,sztem 5évnél többet fog birni!Volt egy régebi modelem ami több mint 10évet birt!Hihetetlen a fékhatása,bármilyen tárcsánál minél nagyobb tárcsával használod anál jobb az adagolhatosága,de a gyári 190 mindenre jó!A hömörséklet különbség nem nagyon viselimeg,jol elvezeti a höt a betétröl!ÉS sok fajta betétett lehet hozá kapni és lehet válogatni!Én jelenleg jagwire-vel használom és nagyon tuti!Ezt egyszer megveszed és utána nem kell hosszú éveken át hozzá nyulni!
Hátrány
A gyári betét elég gáz,nem nagyon fog és gyorsan kopik!A fékkarja kicsit gyengécske sztem hajlamos eltörni ha ugy essel vele!A nagy fékeerő miatt nem lehet mindenre felteni mert eltépi a villákat!
Tapasztalat
Hát nagyon sok fékem volt már,pl:sram 9.0,louise,Hope DH4, de ez a legjobb!Sztem a Hope M6-ot is veri valamilyen szinten de ezt a két fékket nem lehet öszehasonlitani! Gustav Mre inkább rá biznám az életem!
Erre ajánlom
Hát a súlya miat nem xc fék!Dh-ra freeride-ra tökéletes meg aki szereti a lefelé száguldást és könyen meg akar állni!És a tartosága miatt meg éri az árát!
Ennyiért vettem
47000
11 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Coyote avatar
Coyote
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Bika erős,megfog mindent bárhol.Uszóházas nincs vele macera kerék cserénél.
Hátrány
Nem tom.talán a betét,elég drága.
Tapasztalat
Nem nagyon érdemes 160-as nál nagyobb tárcsával használni mert magtakeri a villát ha egy brutálisat fékezel.Ha nem brutálkodsz akkor használd a 203-as tárcsát.
Erre ajánlom
Bárkinek bármire.
Ennyiért vettem
54000
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

oszka avatar
oszka
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, vitrin/garázs bicósként használtam
Előny
Brutális fékerő /mérések által igazolva ez a legerősebb fék még mindig a világon/ nagy felületük miatt tartós fékpofák, nem lehet megsütni, úszónyeges féktest,kiegyenlítőtartály a fékkarnál, van benne anyag bőven, tehát lehet vele esni-kelni, nem törik szét, a tárcsák nagyon jó minőségűek, soha nem ment bele nyolcas.
Hátrány
Nagyon drága, a pótalkatrészek is /ha egyáltalán hajlandó beszerezni a MALI/ kissé súlyos.
Tapasztalat
Ez A kompromisszummetes DH-fék, az összes fék akármekkora tárcsával /beleértve a Hayes hidrósokat meg az összes kisbarátaikat/a Gustav M -hez képest csak egy szánalmas vicc. Igen ,és az sem árt, ha legalább 32-es becsúszói vannak a telódnak, mert különben nagyon megtekergeti.
Erre ajánlom
fagyizni járni, mert olyan szép pisztáciaszínű a fékkarja
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

b avatar
b
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
kurva jól fog meg szerintem de szerintem nem éri meg az árát!
Hátrány
drága!!!!
Tapasztalat
király!
Erre ajánlom
dh/fr
4 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

KONACSATÁR avatar
KONACSATÁR
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
nem kell soha arra gondolni hogy má mikor álok má meg
Hátrány
vonza a sok cigánygyereket,kissé borsos ár
Tapasztalat
a kategoriájában a legjobb,motortechnologia
Erre ajánlom
mindenfajta célra megfelel,kinek a suly nem számit
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-6 (6 vélemény)
Rendezés
 
típus:

hidraulikus


 
fékkar anyaga:

alu


 
féktest anyaga:

alu


 
fékpofa típusa:

fémes


 
olaj típusa:

ásványi


 
féktárcsa mérete:
  • 160

  • 190

  • 210


 
szín:

fekete


 
dugattyúk száma:

4


 
állítási lehetőség:

fékkar elérés


 
fékbetétcsere:

szerszámmal


 
fékpofa utánállítás:

automatikus


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:

IS


tömeg:

640(első/190mm-es tárcsával)


Magura logó

Magura márka bemutatás

„Magura – ahol a technológia és a stílus találkozik”

A Magura egy betűszó, az alapító nevének Gustav Magenwirth, és az alapítás helyének Bad Urach betűiből. Magenwirth az első automobil megalkotója Karl Benz mellett dolgozott. A cég az 1800-as évek végén alakult, szőlő és gyümölcs préseket készített, csupán az 1900-as évek elején kezd el az autó- és motor iparnak fékeket és egyéb alkatrészeket gyártani. Vállalat azóta is a BMW egyik fő fékbeszállítója.

A német motoripar hanyatlásának idején, az 1970-es években merült fel kiegészítő tevékenységként a kerékpár alkatrészek gyártásának ötlete. Ez az ág aztán szépen kinőtte magát, egészen addig, hogy manapság Sabine Spitz Durin SL villával és Magura Marta fékekkel sorra nyeri a világversenyeket, több más Magura támogatott mellett.

A Magura a hidraulikus kerékpár fékek fejlesztésének élharcosa, már 1987 óta. Az első tapasztalatok még a 60-as évekből származnak, a BMW motorkerékpár fékrendszereket révén. A cég mai fékcsaládjai már a legfrisebb karbon technológiára épülnek. A teleszkópok fejlesztésére is nagy hangsúlyt fektetnek, hiszen a fék és az első teleszkóp szervesen kapcsolódik egymáshoz.

A gyártás még mindig teljes egészében Németországban zajlik, és a termékekre 5 év „Leekproof” garancia érvényes, tehát ha 5 éven belül bármelyik tömítés átengedi a fékfolyadékot, akkor az garanciális kérdés.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magura Gustav M termékkel kapcsolatban: