Hayes HFX 9 Carbon tárcsafék

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2008
    (frissítve: 2008.03.)
  • Listaár: 30.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

Nemeske avatar
15 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Könnyű fékszett, titán-csavar tuninglehetőséggel még könnyebb (370 gramm-szett)

Brutális fékerő (harapós a kicsike)

Állítható fékkartávolság

Gyönyörűen kimunkált karbon fékkar, ergonómikus 1 ujjas fogással

Nagyon könnyen szervizelhető, akár otthon is, cserealkatrészei a legelterjedtebbek (pl. a Chainreactioncycles tárcsafék-pótalkatrészek 80%-át a Hayes adja!)

Szerintem nagyon pofás megjelenésű ez a Hayes tárcsafék!

Nagyon olcsón hozzá lehet jutni

 

Hátrány

Manapság már vannak sokkal könnyebb szettek

Tapasztalat

Nagyon örültem neki, amikor végre le tudtam csapni haverom kezéről ezt a fékrendszert; egyszerűen tökéletesen működik a Hayes HFX 9 Carbon, szépen néz ki, kevés a szervízelési igénye!

Otthon is tudtam légteleníteni, házilag buherált légtelenítő szettel (bleeder kit)

A fék nagyon jól adagolható

Erre ajánlom

Gyárilag All-Mountain és XC a felhaszálási területe, de csak a kis 6" tárcsa miatt; brutál 203-as tárcsáival simán elfér extrém freeride és DH bicókon is!

Ennyiért vettem
10000
Mért tömeg
403 g
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Racer2 avatar
41 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Karbon fékkar. Elég igénytelen szerkezet. Nehezen melegszik. Könnyű beállítás, nem ad ki zavaró hangokat.

Hátrány

A fékerő nem brutális. Nehéz. Már régi konstrukció, a jelenlegi fékek felülmúlják szinte mindenben.

Csatolt képek
Hayes HFX 9 Carbon  2006 tárcsafék
Szerinted hasznos?

Malac avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Nagyon harap, nem szervízigényes, precíz, elég puha, 2ujjas fékkar, súlyra pillekönnyű, könnyű állíthatóság, nagyon jó minőség, nem levegősödik, még az első betét és olajat sem cseréltem és továbbra is atom:D:D Szal van előny rendesen.
Hátrány
Fékkorong rendszeresen lelazul hátul, a csavarok néha beletörnek ezmiatt, és 1 kis holtjátéka van neki
Erre ajánlom

én dirtre használom és bevált nagyon. eddig megálltam vele minden helyzetben. Kicsit húzós az ára, de hidd el megéri.

Ennyiért vettem
25.000 ft
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gabec avatar
Gabec
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Harapós mint állat, hosszú lejtözésnél sem fárad, vízesen is királyul fog.
Hátrány
Cincog h b.ná meg igaz a bomberem nem mai darab és egy fos deore elsö agyam van (na ilyen agyat ne vegyetek-egy év alatt kifaszultak a konuszok).Gyári betét qrwa drága de Róna kft. felferrodolozza!!
Tapasztalat
Elöl-hátul ez van és nem bántam meg.Tirolba is jártam már vele többször, nem fárad ki.Nekem semmi gondom vele kivéve a cincogást de most veszek iparis bolt-on agyat meg egy pikeot azzal talán kussba lesz
Erre ajánlom
DH,freeride,4x akármi..
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Hayes logó

Hayes márka bemutatás

A Hayes márkanevet tárcsafékjeiről ismerhetjük. Elődje, a H&H Products Company 1946-ban alapult. Később a Kelsey-Hayes Company divíziója lett, végül 1984-ben vette fel a Hayes Brake nevet.

A cég nem csak kerékpárokhoz készít tárcsafékeket, hanem ipari alkalmazásokra is, illetve olyan járműipari cégek beszállítója, mint a quad-okat és hójárókat gyártó Polaris, vagy a mindenki számára ismerős Harley Davidson. Az első, 4 dugattyús Kelsey-Hayes fékekkel felszerelt autók 1964-ben gördültek le az összeszerelő szalagokról. 1968-ban a H&H mint verseny-részleg funkcionált a cégnél, dragsterekre és TransAm versenyautókra is készítettek fékrendszereket. 1970. október 23-án a Hayes fékekkel szerelt Blue Flame versenyautó új, 1008,6 km/órás sebességrekordot állított fel. Egy korábbi, félresikerült kísérlet során, a fékezőernyők hibája miatt, a fékeknek 880 km/óráról kellett lelassítaniuk az autót.

A sikerei eredményeként olyan gyártók beszállítója lett a cég, mint a John Deere, JCB, Caterpillar, vagy a Volvo. A kerékpár fékeken 1992-ben kezdett el dolgozni a cég, 1993-ban piacra dobva első ilyen féküket.

A Hayes cégcsoporthoz tartozik több kerékpáros márka is, úgymint a kerékalkatrészeket gyártó SunRims, vagy a teleszkópgyártó Manitou. A cég szponzoráltjai közt rengeteg kerékpáros csapat megtalálható, többek közt a magyar Cube-Csömör KSK.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Hayes HFX 9 Carbon termékkel kapcsolatban: