Shimano BR-M535 (Deore) tárcsafék

13 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 30.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



1-13 (13 vélemény)
Rendezés

peterszakszon avatar
26 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Könnyen szerelhető - bár a méretre szabáson kívül nem kellett hozzányúlni. Nagyon jól adagolható, remekül viselkedik, igénytelen, a szó nemes értelmében. (Nem levegősödik, nem ereszt, STB)

Hátrány

Ez egy butított XT, ezért kicsit otrombán néz ki. 

Valamint nem vágom, ha az XT-be csavarral lehet rögzíteni ugyanazt a betétet, ebbe méééééééééért sz@r sasszeggel??? Én értem, hogy Mónika Show de mikor megyen? Azaz, tudom, hogy ócsított verzió, de ez akkor is gáz! Pont emiatt csattogásra hajlamos.

Tapasztalat

Alig használtan vettem, ez volt első olajos fékem. A következő a nagytesó (XT) volt. Ahhoz képest kicsit nehezebb (sírjatok grammhuszárok!), és szerintem csúnyább.  A gyári betéteket az első felüvegesedés után ki lehet dobni, hiába csiszolod, hiába féktisztítózol, annak vége. Ez persze Shimano betegség, az XT-m is hozta menetrend szerint. Viszont tisztességes betéttel nagyon megbízható cucc! Én 160-as tárcsa párti vagyok, azzal tutkerájos.

Erre ajánlom

Első sorban fékezésre.

Hidraszkeptikusoknak megyőzőnek - én is az voltam! :)

XC/ AM /DJ, tök lényegtelen! :)

 

Ennyiért vettem
alig használtan 25.000.- 4 éve...
Csatolt képek
Shimano BR-M535 (Deore)  2006 tárcsafék
Shimano BR-M535 (Deore)  2006 tárcsafék
Shimano BR-M535 (Deore)  2006 tárcsafék
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tsgg24 avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Szép kivitelezés. Kényelmes ujjra álló fékkar. Méretes dugattyúk. Olcsó alkatrészek hozzá(1800Ft-os fékbetét, 2000Ft-os féktárcsa)

Műgyantás. Bár ez előny is és hátrány is egyben.

Hátrány

Egyik fékemnél(mert többet is használtam) eresztette az olajat a munkahengernél ami nem valami kellemes dolog. Ezen kívül semmi hátránya nincs. Illetve a gyors felmelegedése a műgyanta miatt. De ez csak akkor fordult elő mikor 50el mentem és arról fékeztem. Igaz nem erre van kitalálva ez a fék.

Tapasztalat

Ha valaki jól fogó féket akar,kevés pénzért és olcsó fenntarthatóságú féket is szeretne egyben annak ezt tudom ajánlani. Pofon egyszerű az állíthatósága a fékkaoron, illetve a betétek cseréje.

Erre ajánlom

CC,túra,dirt,park.

Ennyiért vettem
10000
Csatolt képek
Shimano BR-M535 (Deore)  2003 tárcsafék
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Eko avatar
47 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • könnyű
  • miután összekoptak a fékbetétek a tárcsákkal nagyon jó fékhatása van (egyelőre elől-hátul 160-as gyári shimano tárcsákkal használom, de az első 180-asra lesz cserélve tavasszal, ha kevés akkor az hátra kerül és előre kap egy 203-ast)
  • jól beálíltható a Shimano BR-M535 (Deore)
  • jól adagolható (a régi bringámhoz képest: Avid BB7, Avid G2 180-as tárcsával fejreállás volt)
Hátrány
  • a gyári fékpofáimmal nem tudom mi történt (használtan vettem bringával együtt, talán rossz beállítás miatt) 3. kép!!!
Tapasztalat

Melegedésről nem tudok mit írni, én odaszoktam figyelni, hogy visszahűtsem.

 

  • Teljesítmény: 5 (eddig nem hagyott cserben)
  • Ár/Teljesítmény arány: 5 (egy jó fék minden pénzt megér)

 

Tipp: Egyelőre nincs.

Erre ajánlom

Lényegében bármire, kivéve extrém DH (szerintem nem arra fejlesztették ki).

Ennyiért vettem
bringán volt
Csatolt képek
Shimano BR-M535 (Deore) tárcsafék
Shimano BR-M535 (Deore) tárcsafék
Shimano BR-M535 (Deore) tárcsafék
WTF kopás?
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Rockstar69 avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Hatalmas fékerelye van, 203-as tárcsákkal használom.

Nagyon jól adagolható, embertől függ ki hogy használja.

Kicsit hamar melegszik a fékpofa, meg a tárcsa, de ez semmiben sem befojásolja a fékerőt, ugyanúgy fejrelehet vele állni.

A gyári fékpofák 4 hónap alatt koptak el, azt hozzáteszem hogy a leg lágyabbat vettem.

Hamost vennék bele XTR félkemény fékpofát az bírna minimum 8 hónapot

Előszőr volt benne bbb fékpofa az 1 hónap alatt teljesen elkopott...

Olajat a 3 év folyamán még nemkelett cserélni, jók a tömítések nem ereszti sehol az olajat nem levegősödik.

Hátrány

Drága az alkatrész, a fékpofa.

Erre ajánlom

DH, Freeride, Dirt, meg minden más.

Ennyiért vettem
50000
Csatolt képek
Shimano BR-M535 (Deore)  2008 tárcsafék
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gery03 avatar
17 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Bazi nagy fékerő
  • Kényelmes fékkar
  • Gondozásmentes
Hátrány

Nálam be van lassulva az egyik oldali dugattyúja, így könnyen beleér a tárcsa azon az oldalon.

Tapasztalat

Nagyon jó tapasztalataim vannak vele. Hozzám használtan került, úgyhogy nem tudom mennyi idős és hogy használták előttem, de nálam nincs kímélve amikor megeresztem lefele. És nem a fék miatt szoktam félni lefele. :)

Gyári fékpofával nincs tapasztalatom, az enyében eleve cserélve volt. Hosszú erőteljes lejtőzés után kicsit gyengül a fékhatás, de szerintem ehhez igazából a féktárcsának és leginkább a fékbetétnek van köze. A fék melegen sem puhul fel.

Elől a gyári 160as tárcsával keveseltem a fékerőt, de 185össel már bőven elég. Hátul a 160as is elég.

Nem levegősödik, nem folyik olaj sehol sem.

Erre ajánlom

DH-n kívül bátra ajánlom bármire, annak akinek szüksége van egy nagyon jó fékre.

Csatolt képek
Shimano BR-M535 (Deore) tárcsafék
Shimano BR-M535 (Deore) tárcsafék
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zeke avatar
65 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Jó fékerő és adagolhatóság

Nagyon passzentos a fékkar és a váltókar és bár nem egy bilincses de mégis nagyon jól mutatnak.

Hátrány

imbuszos kartávolság állítás

Mostanában elég keményen elkezdett kotyogni a hátsó betét!!

Tapasztalat

XTR tárcsával próbáltam és öcsém a mai napig is megelégedéssel használja , ezekkel a tárcsákkal nagyon jól fog , nem melegszik el!

A fékbetét ugyan hajlamos halkan cincogni , de nem zavaró.

Az újabb fékeke servo wave rendszerrel erősebbek ugyan , de ezt csak a fékkar húzásában érzed , mert ez is adja ugyan azt a fékerőt.

Erre ajánlom

Láttam XC-től DH bringáig mindene és senki sem panaszkodott , hogy rossz lenne. Nekem is tetszett , így ezekre a kategóriákra és köztük mindenre ajánlom.

Csatolt képek
Shimano BR-M535 (Deore)  2007 tárcsafék
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mike gábor avatar
30 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

-nagyon jól fog

-iszonyat erős az egész

-elég érzékeny

-könnyen behúzható

-185-ös tárcsával a legjobb szerintem

 

Hátrány

-egy jó idő múlva egy kicsit recseg de egyáltalán nem vészes

-egy kicsit az ára de szerintem megéri

Tapasztalat

-nagyon jó fék ha van rá lehetőséged akkor bátran vegyél ilyet

Erre ajánlom

dirt,dh,freeride,4x,szinte bármire

Csatolt képek
Shimano BR-M535 (Deore) tárcsafék
Szerinted hasznos?

Bali avatar
22 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Fog mint a picsa.

Babán adagolható nem harap bele ha nem akarod..de ha igen akkor viszont képes rá! xD

Fékerőben van XT szintü szerintem. 

Nameg szép is :)

Hátrány
a gyári betét 1 rakás hulladék.. lejövök a hegyről közbe fog rendesen.. aztán mikor lehült szinte semmit nem fog. nocoment 
Tapasztalat
tavaj 160as tárcsákkal használtam, ugyse volt gyenguszka, de idén kapott 180asakat meg fémes XTR pohákat.. csak h jobban nézzen ki a bringa :) 
Hát eza betét olyan közepesen fog, csikorog mint az állat(bárez nem érdekel) fékerejéről anyit, hogy megyek leflé kb 40el akkor lazán kiemeli a seggét.. . Ha raknénk bele BBB-set azzal halálos lenne!! 180as tárcsák+BBB pofák ez visz mindent! xD 
Erre ajánlom
főképpen XC, de nagyobb tárcsákkal sokmindenre képes.
Ennyiért vettem
20e Párban! :P
Csatolt képek
Shimano BR-M535 (Deore)  2007 tárcsafék
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

odin88 avatar
7 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Az árban az LX tárcsa is benne volt. Kifogástalanul működik lx vagy XT betéttel.
Hátrány
A gyári betét az emlékezetes saras szilvás középtáv második harmadára teljesen elkopott.
Ennyiért vettem
65000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

KuKaC avatar
KuKaC
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Hát az akad!Kurva jól fog,finoman kezelhető...szép
Hátrány
a gyári betét kalap szar...:S:Snekem 1 hónap
Tapasztalat
Hát sztem nagyon fasza kis fék...
Erre ajánlom
minden
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

PeTi avatar
PeTi
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon finom és precíz szerkezet, ki*aszottjól fog, szép...
Hátrány
eddig semmi
Tapasztalat
3 hete van fenn, és azóta semmi gondot nem okozott, sőt, eddig csak előnyöm vált belőle(mindjárt az első nap, amikor egy suzuki majdnem elütött>régi fékkel esélyem nem lett volna megállni)
Erre ajánlom
bárkinek bármire
Ennyiért vettem
30000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Willsonbácsi avatar
Willsonbácsi
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Szerintem csak az van neki.Kellemes az adagolhatósága,ha akarod akkor blokkolhatod is és bírja a tartósabb igénybevételt is.(maraton)
Hátrány
Nincs.(egyenlöre)
Tapasztalat
Szerintem ha a neten veszitek akkor nagyon megéri az árát!Aztán uccu neki!
Erre ajánlom
Mindenkinek akinek egy megbízható és "olcsó"tárcsafékre van szüksége!XC,maraton.
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kriss avatar
Kriss
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Húúhh... SOK(K)!
Hátrány
wehnig (kevés), sőt nincs is nekilye az!!!
Tapasztalat
Nagyon király fék! A "Shimano Deore BR-M525-ös nél már írtam róla, mert azt hittem ennek is az a neve. 1 frászt!! A 2006-os Deore, BR-M535-ös néven fut már. Megértem a Japán tervezőket, mivel ez a fék külsőleg gyökeres változásokon ment át, így megérett már a névcserére. Ránézésre inkább egy sarlóra vagy egy indián apacstollára hasonlít, mintsem a jó régi, megszokott dugattyúházas kialakításra. A tárcsa és a bowden maradt a régi, a fékkarban is valamiféle újjítást hajtottak végre. Talán hosszabb lett a kar, így jóbban adagolható. Az biztos, hogy színt cserélt, vagyis a kar fekete, a "Mineraloil" feliratos olajtartály pedig ezüstösszürke. Nagy meglepetés, hogy az ideji Deore, DUAL CONTROL-os fékkarral is kapható, ami úgy asszem 10-15 ezret dob a szett árán. Ja igen! A fent feltüntetett ár a teljes szett ára, sima fékkarral!!!!! Amúgy a fékereje brutális, a test desinges és vagány feelinget kölcsönöz a bicónak!! Megéri, mert nagyon király! (a kép saját) :))
Erre ajánlom
CC, Light-Közép Freeride, street, talán Dirt, bár arra meg DH-ra én Hayes-t ajánlok!
8 olvasó 63%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-13 (13 vélemény)
Rendezés
 
típus:

hidraulikus


 
fékkar anyaga:

alu


 
féktest anyaga:

alu


 
fékpofa típusa:
  • műgyantás

  • fémes


 
olaj típusa:

ásványi


 
féktárcsa mérete:

a féktárcsa nem tartozék


 
szín:

fekete


 
dugattyúk száma:

2


 
szimmetrikus fékkar:

nem


 
fékbetétcsere:

szerszámmal


 
fékpofa utánállítás:

automatikus


 
tartozék adapter típusa:

az adapter nem tartozék


tömeg:

110 (fékkar)

155 (féktest)


Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Shimano BR-M535 (Deore) termékkel kapcsolatban: