-nagyon jó a fékereje, elöl 203 mm-es, hátul 185mm-es Hayes V6 Mud Cutter tárcsával használom
-könnyen adagolható
-egyszerűen be lehet állítani
-kiváló ár/érték arány
-nehéz
-néha ciripel
Ennyi pénzért megéri megvenni.
DSP, FR
-nagyon jó a fékereje, elöl 203 mm-es, hátul 185mm-es Hayes V6 Mud Cutter tárcsával használom
-könnyen adagolható
-egyszerűen be lehet állítani
-kiváló ár/érték arány
-nehéz
-néha ciripel
Ennyi pénzért megéri megvenni.
DSP, FR
V-fék árban van.
Nem nyikorog, elég jól fog, de azért egy V-fékkel talán többet érünk.
A bowden elég nagy ellenállással mozog benne.
Nehéz.
Nehéz kontrollálni, húzogatni a fékkart.
Egyik össztelós gépemre szereltem.
Tárcsafékes villám van, emiatt kellett. De közben villát cseréltem és az még a régi PM 68-as szabványú (Az újak a PM74-esek, kb. 2000-től).
Fogtam, és kb. 1,5-2 órás munkával kireszelgettem a lyukakat. Tökéletesen működik most is. Van elég anyag benne, hogy bírja ezt az átalakítást is.
Jól fog még esőben is.
Azoknak, akik mindenképpen tárcsafékes gépet szeretnének, de nincs elég pénzük egy jó tárcsafékre.
Kb. úgy fog ez is, mint egy alacsonyabb kategóriás V-fék, de ez legalább fog télen, hóban-fagyban, sárban is. Ennyiért már megéri.
Kiválóan adagolható, minden helyzetben megfog. Melegszik, de nem ebből nem volt semmi gond eddig. Vizesen egy kis hangja van, de amint bemelegszik, elmúlik
Talán annyi, hogy túl erős
Ez az első tárcsafékem, és nagyon elégedett vagyok vele. Beállítani könnyü, nagyon bruál a fékereje, ha bemelegszik akkor is csak kicsit nyikorog, de tökéletesen fog.
Városi tekerés és laza hegyi tekerés
- 160-as tárcsával jól fog
- avid fékkaral jól adagolható
- nagyon könnyű beállítani
- az ára
-nem ad ki hangokat
- nem tartós a gyári fékpofa
- más nem nagyon van
- héha utána kell húzni a bowdennek
Lehet korán írom a véleményt.De kétlem hogy lesz ilyen.
Mi, a fehéren látszik a piszok :)
Nos az előző Tektro Novela fékem után hatalmas élmény ez a fék még ha ez is "csak" bowdenes.
Volt Avid BB7-esem is,az is elég jó volt,de ha jó bowdenes fék kell olcsón akkor ezt válaszd!
Minden terepre/stílusra megfelel !
Olcsó, jól néz ki.
Nehezen lehet beállítani, mert a fékpofának csak az egyik felét lehet mozgatni. Szóval először mindig az egész féket kell kilazítani és állítgatni.
Az árának megfelelő fék. Az én igényeimnek megfelelt, de nem lehet összehasonlítani egy hidraulikus fékkel.
Városi XC pózereknek, akik ritkán mennek hegyre...
Bovdenes fékhezképest nagyon jó fékereje van.
adagolható ,ha jól beállítjuk
könnyű beállítani
nem igazán melegszik
gyári pofák nagyon tartósak
Eszméletlen erős masszív fék! Mindent bír.
Olcsó
Nehéz
FR5-tel párosítva nagyon patent
Ez egy nagyon jó választás ha nem akarsz drágább féket, 70kiló alatt nagyon jól fog(beállítás kérdése), nehezen kopik, betét nem esik ki, harap, betét nehezen kopik, jól adagolható, nagyon olcsó
Fel tud melegedni de nagyon és akkor nagyon sír, a súlya nem a legjobb
Bárhol megálja a helyét
megbízható
nedvesség hatására sem romlik a hatása
ár/érték aránya kiváló
egyszerű, de elegáns kinézet
csendes fékezés
fékpofák lassan kopnak
még nem találtam, talán annyi nehéz hozzájutni boltban
városi, túrázgatós bringásoknak
egyenlőre 160-as pizzával használom elől,de ezzel is egész jól fog,jól adagolható,avid fr5 fékkarral és avid bb5 tárcsávál adja a bringámon a műsort,eddig egész jónak tűnik ez a felállás,a hasonló árú fékekkel bőven felveszi a versenyt és beállítani sem nehéz
160-as pizzával nagyon könnyen átmelegszik,habár ez nemmeglepő nem dh-ra lett kitalálva:)
esőben jóval gyengébb,de ez szinte minden fékről elmondható,szóval nemis tudom minek írom:D
xc,nagyobb pizza-val DH,FR is
- elég könnyen beállítható
- nagyon jól fog
- ha nincs jól beállítva akkor ciripelő, surlodó hangot tud kiadni, szal nagyon fontos a jó beállítás, hogy jó legyen a fékezőerő, és, hogy ne hajlitsuk el a tárcsát...
- nem rossz árba kapható
- nincs neki háránya...
Szép fekete és Hayes. Olcsó. Eddig nem nagyon volt gondom vele. Ebben a szegmensben, az általam felhasznált területen totál megfelel. Könnyen beállítható. Deore fékkarral használom és elég meggyőző a fékerő.
Súly. Kár hogy nem lehet mind a 2 oldalon állítani a pofa távolságot. (Tudom bovdenfeszeséggel lehet..)
Országúton jól teszi a dolgát. 160-as tárcával számomra elég fékerőt generál. Túrázni, xc-re bátran használható.
Túra, xc. Aki keményebben akarja használni (dh, fr), az vegyen valami olajosat.
Az első tárcsafékem, és imádom, pedig aki ismer, tudja, hogy nem könnyű nekem megfelelni.:)
Nagyon szépen satuzik, megálláshoz ha jól be van állítva, elég akár a hátsó is. (160-as tárcsákkal elöl-hátul, hamar rájuk fért az egyengetés)
Ide-oda tekergetésre használom, de lejtőn lefelé is tekergetve, és sebességnél is megfog.
Állíthatóságát is szeretem, pöccre be lehet lőni, az imbusszal mozgatható jobb oldali fékpofának köszönhetően.
Esőben nyikorog.:)
A fékpofáknak kellett egy kis segítség annak idején, hogy a helyén maradjanak. (nem volt elég erős a mágnes.)
Néha elmegy a fékerő, mostanában gyakrabban kell utána állítani. (másfél éve használom)
A hátsó fék rugója úgy tünt megadta magát pár hónapja, de aztán magától megjavult, azóta semmi baja.
Mindenre mindenkinek. (dúrva dh-ra nyilván nem)
-jó fékerő
-jól adagolható
-kiváló ár/érték arány
-nem ciripel
-mechanikus fékek között ott van a top fékek között
Eddig semmilyen hátrányát nem vettem észre.
Ennyi pénzért jobb féket biztos nem lehet venni. Én nagyon megvagyok elégedve vele.
mindenre (aki nem akar hidraulikust venni)
Nagyon jól fog még a ki alakítása is szép de melyik féknek nem nagyon harrap de ez a jó benne.
Hátránya szerintem nincs de meg ér. Ajánlom mindenkinek. HA fekete a festés akkor könnyen karcolódik de nem vészes ^^
Dh-Dirt/Street
Fekete
215 g
A Hayes márkanevet tárcsafékjeiről ismerhetjük. Elődje, a H&H Products Company 1946-ban alapult. Később a Kelsey-Hayes Company divíziója lett, végül 1984-ben vette fel a Hayes Brake nevet.
A cég nem csak kerékpárokhoz készít tárcsafékeket, hanem ipari alkalmazásokra is, illetve olyan járműipari cégek beszállítója, mint a quad-okat és hójárókat gyártó Polaris, vagy a mindenki számára ismerős Harley Davidson. Az első, 4 dugattyús Kelsey-Hayes fékekkel felszerelt autók 1964-ben gördültek le az összeszerelő szalagokról. 1968-ban a H&H mint verseny-részleg funkcionált a cégnél, dragsterekre és TransAm versenyautókra is készítettek fékrendszereket. 1970. október 23-án a Hayes fékekkel szerelt Blue Flame versenyautó új, 1008,6 km/órás sebességrekordot állított fel. Egy korábbi, félresikerült kísérlet során, a fékezőernyők hibája miatt, a fékeknek 880 km/óráról kellett lelassítaniuk az autót.
A sikerei eredményeként olyan gyártók beszállítója lett a cég, mint a John Deere, JCB, Caterpillar, vagy a Volvo. A kerékpár fékeken 1992-ben kezdett el dolgozni a cég, 1993-ban piacra dobva első ilyen féküket.
A Hayes cégcsoporthoz tartozik több kerékpáros márka is, úgymint a kerékalkatrészeket gyártó SunRims, vagy a teleszkópgyártó Manitou. A cég szponzoráltjai közt rengeteg kerékpáros csapat megtalálható, többek közt a magyar Cube-Csömör KSK.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Hayes MX4: ki-milyen betétet használ ? |
5 válasz
utolsó: 2013. márc.
|
Dia Tech bmx fékkar használható Hayes MX4 tárcsafékkel? |
15 válasz
utolsó: 2012. dec.
|
Shimano RT62 tárcsához milyen MX4 és Juicy 3 fékbetét kellene? |
4 válasz
utolsó: 2012. júl.
|
Jó mechanikus tárcsafék (b5 és bb7-en kívül)? Hayes MX4, MX2 jó-e? |
4 válasz
utolsó: 2012. jún.
|
Trail használatra Hayes MX2 vagy MX4? |
4 válasz
utolsó: 2013. jún.
|