XLC BR-D02 mechanikus tárcsafék

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.12.)
  • Listaár: 7.400 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



1-6 (6 vélemény)
Rendezés

lezuziusz77 avatar
18 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

-Nagyon egyszerű felrakni,beállítani. 

-Készletbe beletartozik minden ami kell.Adapter,tárcsa,bowden,bowdenház,mindenféle csavar,fékkar.

-Fékereje elég,könnyű vele állóra fékezni a kerekeket,ha szükséges,nedves párás időben is.

-Nekem még eddig nem "visított",csendben probléma mentesen teszi a dolgát.

-Elég jó áron lehet hozzájutni,főleg,ha azt is nézzük,hogy csak szerszám kell a felrakásához minden benne van.

-Több állítási lehetőség van rajta.

-Szerintem jól adagolható,nem kell túl nagy erő a fékezéshez.

-Szerszám nélkül könnyen lehet betétet cserélni.

Hátrány

-Be kellett koptatni az elején,mert alig lehetett megállni vele,de utána már nagyon jó lett.

Tapasztalat

Januárban vettem együtt elsőt,hátsót akciósan,nagyon akciósan.11-13 ezer forint között lehet megvenni darabját a legtöbb helyen.Nekem sikerült a kettőt 16 ezerért megvenni újonnan.

Tök jó,hogy benne van minden a dobozba,első tárcsafékem,nem volt semmim hozzá így nem kellett,azzal vesződnöm,hogy beszerezek minden hozzá illő alkatrész.Kb.félóra alatt felraktam beállítottam darabját.Eddig nagyon jól is működik,bár az időjárás még nem tette lehetővé a hosszabb "tesztet".Azt hiszem jó áron sikerült egy jó fékhez hozzájutnom! 

Erre ajánlom

Átlag felhasználásra.nyilván nem versenyzésre,de hobbi szinten jó.Én XC-re használom.

Ennyiért vettem
16000 a kettő
Csatolt képek
XLC BR-D02 mechanikus  2013 tárcsafék
XLC BR-D02
XLC BR-D02 mechanikus  2013 tárcsafék
eredeti ár
XLC BR-D02 mechanikus  2013 tárcsafék
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

djstifler avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon jó árba van az XLC BR-D02 mechanikus fék , könnyű felszerelni , s jár hozzá : tárcsa ,adapter, fékkar .

Jó fékhatása van , nem melegszik hamar.

160 as létére egész harap :)

 

A fékerő viszonylag nagyon erős. Én a gyári xlc fékkarral használom és  harapja  a tárcsát. Az állítási lehetőségeknél be lehet állítani viszonylag könnyen. Hát nekem még nagyon nem volt forró , s nem is melegedett üzemi hőfokra csak kicsit ,mert még olyan durva helyeken még nem mentem. Hát én már lassan 2napja használom a fékpofát és jól fogja és nem kopott még el.

Hátrány

160 as tárcsa jár hozzá -

Rövid fékvezeték , Bovden .

Műgyantás fékbetét

Erre ajánlom

DH/FR/ Allmountain / Tekergészni

Ennyiért vettem
11,000
7 olvasó 29%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

krisztian.toth96 avatar
8 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

A fékerő viszonylag elég erős. Én a gyári xlc fékkarral használom és türhetően fogja a tárcsát. Az állítási lehetőségeknél be lehet állítani viszonylag könnyen csak idő kérdése az egész. Hát nekem még nagyon nem volt forró mert még olyan durva helyeken még nem mentem. Hát én már lassan egy éve használom a fékpofát és jól fogja és nem kopott még el.

Hátrány

Nekem a gyári fékkar elkezdett lötyögni első / hátsó ,nekem a 160 tárcsa kicsi, a tárcsába könnyen megy a nyolcas minden nap lehetne kiszedni belóle az ilyen 1 miniméteres nyolcasokat. Az állítási lehetőségek kevesek mert a többi fékkaron még azon az oldalt is lehet tekerni ahol a bovden van enél ott gyak a bovdent lehet húzni.

Tapasztalat

Hát egy avid bb7 ezerszer jobb de drágább is. Hát ennyi pénzér jó.

Erre ajánlom

Dirt , Street

Ennyiért vettem
14,500 a kettő
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

clm avatar
54 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

-könnyű beállítani
-jó fékerő
-elérhető ár

Hátrány

-gyári tárcsa nem a legjobb

Tapasztalat

180 mm-es Hayes V6 Mud Cutter tárcsával használom elől Avid Fr5 fékkarral, ahhoz képest amilyenre számítottam jól fog.

Erre ajánlom

XC,Dirt,Street,All Mountain,Enduro, jobb és nagyobb tárcsával DH,Fr.

Ennyiért vettem
8500
Csatolt képek
XLC BR-D02 mechanikus  2011 tárcsafék
XLC BR-D02 mechanikus  2011 tárcsafék
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tech4 avatar
18 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Gyorsan megállít.160mm tárcsát adtak hozzá. én 203-asra cseréltem. a gyári fékpofa se olyan rossz!

 

megéri az árát anyi pénzért meg csodálatos!

 

 

 

 

 

Hátrány

nincs talán h a 160mm gyorsan melegszik de mivel tárcsa ez vele jár!

más nincs!!!!!!!

 

 

 

Ennyiért vettem
8500
Csatolt képek
XLC BR-D02 mechanikus  2011 tárcsafék
10 olvasó 30%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

flatron avatar
8 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Gyorsan megállít.160mm tárcsa.Gyárilag adtak hozzá fékkart,fékbowdent,tárcsát,és konzolt.
Hátrány
Eddig nem tapasztaltam.
Tapasztalat
Én mondjuk a gyöngyösi Pedál Kerékpárboltban vettem és máshol nem is láttam.
Erre ajánlom
Város,XC.Dirt,Street,All Mountain és nagyon enyhe Freeride.Downhill szóba se jöhet.
Ennyiért vettem
7400FT
Csatolt képek
XLC BR-D02 mechanikus  2010 tárcsafék
23 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-6 (6 vélemény)
Rendezés
XLC logó

XLC márka bemutatás

Az XLC egy fiatal, magas technikai szinten dolgozó, nemzetközi márka. A márkanév 2003-ban mutatkozott be, mint a Haibike és Winora kerékpárok alapfelszereltsége, főleg kormányok, kormányszárak és nyeregcsövek terén.

2005-ben az Acell Group tulajdonában lévő XLC márkát a csoport leányvállalata, a Winora gondozásába adták. Innentől világszerte ismertté válik a név. A cég 100 éves tapasztalatából táplálkozva megalkotott alkatrészek a legkeményebb teszteket kell, hogy kiállják, mielőtt mindennapi a használatba bocsátják őket.

A XLC minden féle kerékpáros stílushoz és igényhez kínál kiegészítőket, alkatrészeket és ruházatot. Ezeket több teljesítményszintre osztva segítik a választást, hogy azt kapd a pénzedért, amire vágysz.

A kínálat alján áll a Basic Line, amely a kényelmet és tartósságot kereső szabadidős bringásoknak készült. Sportosabb felhasználásra ajánlott a Comp széria, amelyhez duplán húzott 6061-es alumíniumot használnak. A Pro szett profikat is kielégítő minőséget kínál, de olyan áron, hogy még a további álmodozásaidat is valóra tudd váltani. A Pro SL széria pedig már országúti, xc, vagy marathon versenyigényeket is kielégít, és magas minőségű és könnyű 7075-ös és 2014 T6, 3D formázott alumínium alapanyagból készül.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
XLC BR-D02 mechanikus tárcsafék kompatibilis a kerékpárommal?
11 válasz
utolsó: 2014. márc.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű XLC BR-D02 mechanikus termékkel kapcsolatban: