RST bovdenes tárcsafék

17 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.8]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 10.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



1-15 (17 vélemény)
Rendezés

zsandor avatar
1 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Egyedülálló a bowdenesek közt, kb. egy kétdugattyús féknek felel meg a mechanizmusa, mivel mindkét fékbetétet rányomja a tárcsára. Eddig mechanikus tárcsások közt csak olyat láttam, amelyik az egyik oldalt mozgatta, a másik fixen állt. Elmés, egyszerű de nagyon eltalált szerkezet.

Hátrány

1. A gyári betétek nagyon gyengén fognak, a mechanika sokkal többre lenne képes. Csere betét viszont ritka, szóval lutri, hogy az is éppen milyen minőség.

2. a fékkar visszahúzó erő csekély, két verziót láttam, egyikbe már raktak egy plusz rugót a fékbowden bekötéshez. A rugó nélküli kiviteleknél elképzelhető, hogy ráfogtak a tárcsára maguktól, ha a fékbowden kicsit is szorulni kezdett.

3. IS felfogatás, 160-as tárcsához jó

Tapasztalat

A mechanikus fék kevesebb hibalehetőségét egyesíti a hidraulikus fék kétdugattyús rendszerével

Ennyiért vettem
2000
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Waszi69 avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Segítséget szeretnék kérni tőletek.

Vettem egy használt biciklit, RST telós villával, és ilyen tárcsa fékkel.

Sajnos a féket szétszedett állapotban, és mint utóbb kiderült, hiányosan kaptam meg.

Tudnátok ajánlani egy szervizt Pesten, vagy Pest-Vác vonalon, ahol megtudnák csinálni nekem?

 

Hátrány

Hiányos.

3 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ráyder avatar
ráyder
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nem tom én csak a tárcsáját használom, 160-as és most egy sram 9.0-val van és nagyon jó a tárcsája ennek a féknek! nem melexik gyorsan, 1 perc folyamatos fékezés után sem megy el a hatás../előtte madzagos deorevel használtam, azzal is jó volt
Hátrány
asszem az h 160-as..de jó nagyon
Tapasztalat
ha tárcsát keresel és haverodnak van egy akkor vedd meg (én 1000-é vettem a 160-as tárcsát és jó, a deore tárcsája meg egy fos!)
Erre ajánlom
1 tárcsát? mindenre! mert dh-ra is jó, nem lesz izzó vörös(= de cc-re is, de hiszen ez csak 1 tárcsa!!
8 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dj Tib avatar
Dj Tib
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Ha a féktárcsát felköszörülteted és vadonatúj fékbetéteket használsz, akkor tényleg nagyon jó fog a cucc. Nem tudom miért fikázzátok le, nekem tökéletesen fog, még csak 1x sült be, akkor is csak a szar gyári fékbetétek miatt. Szerintem a sok kis köcsög, lusta egy kicsit is foglalkozni vele, mert k*rva jó féket lehet kihozni, ráadásul nagyon egyszerűen állítható bármilyen méretű tárcsáhozz. Én már kipróbáltam 200mm-es tárcsával, egyszóval:ISTEN!!!!
Hátrány
Nem hiszem hogy már lehet kapni, max használtan.
Tapasztalat
Szerintem faszául megéri az árát, merthogy olcsó, bár a betét elég drága. a sok kis köcsög pénzes köcsög ne szólja le, mert csak egyszerűen balfaszok a tuninghoz.
Erre ajánlom
Bármire, DH-ra (verseny kizárt) csak 200-as tárcsával, de akkor már komoly:)
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Hamvai Tibor avatar
Hamvai Tibor
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nem sok előnyét látom ennek a féknek, bár ha nagyon jól be van lőve még esetleg féknek is lehet nevezni. Én elég olcsón jutottam hozzá a tárcsát felköszörültettem, kicseréltem a fékbetéteket zsír újra, de még azért egy normál v fék simán megveri. Bár elég jól néz ki a cucc!!
Hátrány
Nem nagyon fog, függ persze a bicód súlyától meg persze a saját testsúlyodtól.
Tapasztalat
Nekem egy Alhonga gagyi alu v-fékem volt amihez 1200 Ft-ért jutottam hozzá, de már megbántam hogy lecseréltem erre a szarra. A gagyi v-fék 1000000X jobban fogott. MINT ÁLLAT
Erre ajánlom
Ilyet ne vegyetek!!! Inkább egy hasonló árú V féket mert az sokkal faszább
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tatz avatar
Tatz
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Szerintem nagyon jól fog, nem tudom mit fikázzátok! Bár én még csak pár hete használom, de nincs vele semmi bajom!
Hátrány
Még csak pár hete használom szóval nem tudok ide semmit se írni!
Tapasztalat
Olcsó, jó, viszont kérdéses a tartóssága!
Erre ajánlom
Szerintem Freeride-ra, városi állatkodásra stb. tökéletes.
3 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

rederiet avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
olcsó
Hátrány
Szinte gyorsít. DH-re FR-ra felejtsétek el, egyszerűbb, ha leszeded. Egy 4-5kg-s kereket, ami már komolyabbnak nevezhető, képtelen még csak lassítani is
Tapasztalat
Nem érdemes vele kezdeni, vagy ha igen, ne mind a két féked ilyen legyen.
Erre ajánlom
Városi bringára, könnyű embereknek, könnyű kerekekkel, de ha nem akarsz villogni, hogy "nekemtáccsafékemvaan", akkor ilyen árban sokkal durvább hatású v fékeket találsz, nem kis nevekkel, esetleg még garnitúrát is!!!
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Brian avatar
Brian
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nem sok...eleinte fog!
Hátrány
Az van bőven:2 év után nekem tejjesen Lkopott a hátsó pedig nem látott 1 dúrva dolgot se( leszámítva a 9db Lillafüredről való ereszkesést a nyáron:)Most van helyette 1 deore amit szintén leszar mindenki de másra nem volt pénz és kellett az új fék mer ez életveszélyes volt!Mostanra az első is Lkopott(2 hónapra rá)szal abból is csere lesz de mivel az nem létkérdés ezér megvárom amíg lesz pénzem 1 hidrára!
Tapasztalat
Inkább a deore....ebikeon csak 3ezerrel drágább de én találtam Miskóciában boltot ahol helyben megtuttam venni!Sokkal jobban fog, ez egy fos, senki ne vegyen ilyet!!!
Erre ajánlom
Enyhe cc, városi állatkodás!
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ATi avatar
ATi
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
A SHIMAno DEORE bowdenestöl messzejobb ha fékpofát cserélsz,a tárcsa jó meg az összeszoritó mech(nemmintha mind1nél nem ugyanolyan lenne)
Hátrány
A gyári fékpofák irtó rosszak deha lecseréled akkor OKs.Hiába csiszoltam,babráltam nem jól fognak(nem blokkol,kopik..) a gyári fékpofák,de 1másikkal nagyon jó.Amiket olvastam a beblokkolással kapcsolatban az nálam nem jött be-nem blokkol csak ugy magától!
Tapasztalat
Olyan amilyen az ára,de1kis tunningal elfogadtható
Erre ajánlom
Annak akinek nincs $épp1 XT,avid,..discfékre annak jó ez is.XC,freeride de nem túl durva módban
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pone avatar
pone
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
Előnyök??? Eeelőőőőnnnyyőőőők? Van neki olyan? Mert én nemtudok róla
Hátrány
Húh, hát ez egy picsafos fék. Elég elbaszott az egész konstrukció, pedig az elgondolásban lehet valami. Pl. nemhiszem, hogy lenne mégegy bowdenes fék, ami két oldalról nyom. Ebben van valami. Egyébként adapterezni sem lehet igazából, meg egy rakás szar az egész. Fogni sem fog semmit sem. Ennyi pénzért mennyél és vegyél egy avid véféket, azzal sokkal többre mész!
Tapasztalat
fos
Erre ajánlom
Senkinek semmire. Ennek a féknek értelme nincs. Dísznek se jó, mert kiröhögnek vele a fogason.
Szerinted hasznos?

Lavin avatar
Lavin
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nincs
Hátrány
minden amit el lehet mondani egy (tárcsa)fékről.
Tapasztalat
Szar az egész, ne vegyetek ilyet. Lehet, hogy olcsó, de még azt a kevés pénzt sem éri meg. Én már egy ideje el akarom adni 2000-ért tárcsával együtt, de még most sem vették meg.
Erre ajánlom
Leginkább semmire, de arra nagyon jó! Na jó ha kis faluban lax ahol nem ismerik, ott vadíthatsz vele!
Szerinted hasznos?

Dózer avatar
Dózer
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
4000-é ócsó vót!+bütykőtük 1 tuninghajszárítóval+ahogy lehetet azt fog mint állat!
Hátrány
szépen rozsdásodik,macerás vót a beállítás+a tuning
Tapasztalat
örült a fejem mint állat!ócsó vót örül a paraszt!
Erre ajánlom
a csajok buknak a pirosra!csajozni,disznek+mindenre
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Fures avatar
Fures
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Én egy kicsit extrémen,de egy BMX-ben használom egy RST-telóval,a gép elejét brutálisan megfogja (ahhoz képest ,hogy a hátsó u-féket 3 ujjal kell tépni!!)Néha besül de ez nekem megoldható volt fasza ferodolozással! Kőkemény 2500ft-ért bírtam megvásárolni!
Hátrány
Ha nem sülne be.........
Tapasztalat
Nekem egy hidraulikus szószerint veszélyes lenne,de egy szintén bowdenes domax fék bátran elbújhat az rst mellett!
Erre ajánlom
BMX-be kíváló mármajdnem hogy veszélyes,Mtb-be enyhe terep,túra max XC
Szerinted hasznos?

Szántó Gergely avatar
Szántó Gergely
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, versenyzőként
Előny
Nincsen, ezt a féket 4 éve 40,000 árulták!!
Hátrány
Alig fog, nagyon csúnya és átgondolatlan tervezés!!
Tapasztalat
Ne veyél ilyet, a deore bow. ezerszer jobb ennél és nem drága!!!
Erre ajánlom
Én még felvágni se vágnék vele!!!
Szerinted hasznos?

TheZolee avatar
TheZolee
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nem találtam benne.Vagyis. Ez tárcsafék, énis azért vettem régen.Semmimásra nem jo, mint optikai tuning. De aki ért hozzá, annak már csak arra se... Végülis jótárcsát adnak hozzá, fog is, de csak városba jó.
Hátrány
Nem fog, beragad, , tuningolni kell, h működjön rendesen.
Tapasztalat
Ha már bowdenes, akkor a deore. EZERszer jobban fog, lehet adagolni, sőt blokkolja is a kereket, ha szépen megkérem rá. és használtan közel ugyanannyi(7-8 EZER HUF)
Erre ajánlom
Városba, felvágásra
Szerinted hasznos?

1-15 (17 vélemény)
Rendezés
RST logó

RST márka bemutatás

Az RST teleszkópokat gyártó Dah Ken Industrial vállalatot 1972-ben alapították, eredendően autó- és motoralkatrész gyártás céljával. A cég 1990-ben, addigi tapasztalatait felhasználva a kerékpár teleszkópok és rugóstagok gyártására specializálódik.

Az RST (Rapid Suspension Technology), mint márkanév 1991-től létezik. A cég 1996 óta van jelen Európában, ekkor nyílt holland székhelyük. Az RST főleg a belépő szintű, méltányos árú teleszkópok gyártását célozta meg, mellyel gyorsan betört a világpiacra. A lengéscsillapítás már nem csak a csillagászati árú kerékpárok tulajdonsága volt, hanem mindenki számára elérhetővé vált.

A kerékpár teleszkópokon kívül krosszmotorok és egyéb járművek számára tervezett tárcsafékek, lengéscsillapítás, és egyéb alkatrészek gyártásával is foglalkozik az RST, valamint más piacokra is kitekintve nagy teljesítményű barbeque grill sütőket is gyárt. A cég több gyárral rendelkezik, Tajvanon és Kínában folyik a termelés, utóbbi országbeli gyárukban az alsó kategóriás Omni almárka teleszkópjait gyártják.

A cég olyan bringásokat támogat, mint a fiatal Radek Li¹ka, aki park és dirt körülmények között, nem kis ugrásokkal nyúzza az RST Space teleszkópját, a Storm modell pedig 2. helyet ért el Enduro kategóriában a német Bike Magazin tesztjén.