Egyedülálló a bowdenesek közt, kb. egy kétdugattyús féknek felel meg a mechanizmusa, mivel mindkét fékbetétet rányomja a tárcsára. Eddig mechanikus tárcsások közt csak olyat láttam, amelyik az egyik oldalt mozgatta, a másik fixen állt. Elmés, egyszerű de nagyon eltalált szerkezet.
1. A gyári betétek nagyon gyengén fognak, a mechanika sokkal többre lenne képes. Csere betét viszont ritka, szóval lutri, hogy az is éppen milyen minőség.
2. a fékkar visszahúzó erő csekély, két verziót láttam, egyikbe már raktak egy plusz rugót a fékbowden bekötéshez. A rugó nélküli kiviteleknél elképzelhető, hogy ráfogtak a tárcsára maguktól, ha a fékbowden kicsit is szorulni kezdett.
3. IS felfogatás, 160-as tárcsához jó
A mechanikus fék kevesebb hibalehetőségét egyesíti a hidraulikus fék kétdugattyús rendszerével