Nos :) A fékerő az nem ver az egekbe, használtam 180-as tárcsával is (képen), kicsit javított a fékerőn, de nem sokat. Még a gyári fékpofákkal használom most is, elég kemények, szal szerintem puhább/ jobb minőségű fékpofa, sokat javíthat a fékerőn. Adagolhatósága, háátt..... ezen a féken nincs mit adagolni, behúzod, ha mákod van megállsz, ha nem akk... :D Amúgy komolyra fordítva, nem valami jó :S, de az Avid fr5 fékkarok valamit javítottak ezen. Elég egyszerűen belehet állítani, bár csak az egyik oldalon lehet korigálni a fékpofát, de ott is csak imbusszal, a másikat meg ugye a bowdennal. Elég könnyű üzemi hőfokra melegíteni, ami annyit tesz, hogy süthetsz is rajta úgy felforr xD. Amúgy elég könnyen melegszik, és ha túlmelegszik elkezd vásolni a fékpofa, olyan mintha kemény fém lenne a pofák helyén. A gyári pofák 2 évet simán kihúznak.
Gyorsan melegszik, néha nyikorog, bár nem jellemző. Bitang nehéz fékteste van, kicsi fékerő, és ahhoz képest drága is, amilyen...
Alapjába véve nem rossz kis fék, 1 jobb fékpofával egész jó is lehet.
Túrázgatni, hobbi célra, és szinte bárhova, ahová nem kell olyan nagy fékerő :D