- Nekem OEM kiszerelésű van.Tehát Br-M446-os féknyereg és Bl-M505 fékkar.
- Féknyereg kialakítása egyszerű de szép.Anyaga: Alumínium
- A fékkar az egyszerűen gyönyörű,kialakításra hasonlít egy régebbi deore xt vagy egy magura louise fékkarjához.Ennek a kialakításnak köszönhetően a kormányon 90°-os szögben lehet forgatni így ha netán esés következik be kevesebb az esély a kar sérülésére.
- A fékkar eredetileg 2 ujjas húzású de már egy ujjal is jó fékerő produkálható.
- Fékereje meglepően jó Resin fékbetéttel de félfémessel még jobb.Én kb 85 kg vagyok és eddig probléma mentesen megfogott bármilyen szituációban.
- Intenzív erős fékezések után nem tapasztaltam tárcsa ciripelést.
- Festése tartós és szép.
- Fékbetétek könnyen cserélhetőek.
- Olajfolyást,szivárgást eddig nem tapasztaltam.
- Fékkábel igen erős=>barátnőm kutyája megrágcsálta kisebb korában és ennek ellenére nem ereszt de a fognyomok jól láthatóak.
Esős időben talán picit gyatrábban fog, néha visít is.
Ha olaj vagy bármilyen más idegen eredetű anyag rákerül a tárcsára a fékerő 0-ra csökken illetve bele tud égni a betétbe, aminek eltávolítása sok időt vesz igénybe.
Könnyen koszolódik és mivel fehér jól látszódik.
A tárcsák melegedésre hajlamosak de viszonylag rövid idő alatt kihűlnek.
Tapasztalatomat kb 1 éves szezon után alakítottam ki.Szummázva a dolgot megbízható kis szerkentyű.Eddig probléma mentesen szolgál.Betétek lassan kopnak.
Elöl 180-as shimano SM-RT-54 -s hátul szintén SM-RT-54-es (160-as) majd késöbb KCNC razor 160-as tárcsával használtam/lom.
Eredetileg mind2 féknyeregben gyári shimano resin fékbetét volt,a hátsóba cseréltem félfémesre.
Hobbi felhasználás,túrázásra,könnyebb XC-re,esetleg lightosabb verseny is belefér.