Amikor jó volt, akkor működött de ez nem tartott sok ideig... Akkor volt ereje, bekopási idő alatt meg nem sok.
Tapasztalat----->
Én Avid G2-es tárcsával használtam, és bevallom őszintén, amikor gyári csővel használmtam akkor volt ereje, de akkor se sok.
Majd 150-250 kilométer kellett neki a bekopásra. Addig nem ismertük a csendes megállást.
Többször is voltam vele meredek lejtőn. Amikor elmúlt a visító hang. Aznap még jó volt, utána megint elő jött.
Egy évig használtam a féket, a gyári fehér csővel sem volt nagyon erős, nem nagyon kopott be, majd jött az a2z narancs cső, és, aki összerakta rossz olajat (autófékolajat) töltött a rendszerbe, így csodálkoztam, amikor a előbb levegős lett, majd szivárgott, és azt mondták, ja, ez mehet a kukába...
Az Avid BB5-öm erősebb volt, amikor jól be volt lőve.
Azért választottam ezt, mert Apám Kross Level A3-asán is ilyen fék van, amit gyárilag raktak össze. Bekopási idő alatt soha nem recsekett, nyikorgott, visított a fék. Kb 1,5 mm-tert, vagy annyit sem kell húzni a féken, és nagyon erős, nagyon fog. Én már majdnem álltam fejre vele.
De azt hiszem ez lenne a minimum egy hidraféktől. Keveset húzol, és nagyon erős, nagyon fog. Nem az, hogy izomból betéped a fékkart, és alig lassulsz, majd mielőtt megállsz hangosabb mint a csengőd.
Most 447-esem van...
A nyikorgás még fenn áll, de most jó az olaj, és még a rendszer sem levegős...
A tárcsára gyanakodom, ha vajon shimano + shimanoval találkozna, akkor is nyikorogna?!
Mindenre